abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81359225
Enn alle tantes van harte gefeliciteerd!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81359689
Even ego post en dan ga ik bijlezen.
Dit is mijn buik een paar weken terug

Edit
Bijgelezen

En alweer een januari baby. Gefeliciteerd Vruchtig

Je moet sowieso niet meer schoonmaken Baldria. dat moet je man maar doen

Gefeliciteerd met jullie nichtjes Cantare en Sonnetje

Wat een mooi levensteken Tierrr

[ Bericht 44% gewijzigd door CrazyPrincess op 12-05-2010 21:47:27 ]
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:49:01 #103
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81360033
Mag ik ook in de lijst op 12 januari??

Hier gaat alles zijn gangetje, 's morgens en tegen de avond misselijk, gelukkig niet overgeven en vooral moe

Gefeliciteerd Daf en Sonnetje!

En ik sta al niet eens meer onderaan (als ik in het lijstje zou staan)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugarsnap op 12-05-2010 21:55:55 ]
pi_81360088
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Mag ik ook in de lijst op 12 januari??

Hier gaat alles zijn gangetje, 's morgens en tegen de avond misselijk, gelukkig niet overgeven en vooral moe

Gefeliciteerd Daf en Sonnetje!

En ik sta al niet eens meer onderaan (als ik in het lijstje zou staan)
Even je vraag in bold zetten of een modje PM-en, want ik denk dat er zo overheen gelezen gaat worden
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:56:22 #105
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81360382
Aangepast, thnx CrazyPrincess
pi_81360444
Gefeliciteerd Sonnetje en Cantare!
En Vruchtig, gefeliciteerd!
En wat een gaaf fimpje CP!!

Oh ik vergat Barba! Een meisje! Wat leuk!!!

[ Bericht 20% gewijzigd door tessie op 12-05-2010 22:02:53 ]
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81360601
CP Mijn god wat een druktemaker!

Barba, toch een meid! jij even blij
pi_81360731
Leuk die filmpjes zo doet mijn buik dus ook!! Bij Shenaya had ik dat niet en dit keer wel! Heb dan ook de placenta aan de achterkant dat scheelt..

Wens jullie vast een heerlijke nachtrust!!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81360784
Zou KJ al terug zijn van de echo? Ben wel benieuwd hoe dat is geweest.
pi_81361416
het was goed!! Een mooie baby, een meid!!
Mijn moedergevoel laat me nu al in de steek, want ik was heilig overtuigd van een knul!!!
*poef* nu is het weg
pi_81361485
Gefeliciteerd Kaatje, een meisje, kei leuk!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81361823
Baldria fijn dat de controle goed was! en jij houdt het ook spannend met dat gerommel van je

Tierrr wat heerlijk een hartje gehoord!

weer een stel trotse tantes erbij gefeliciteerd Cantare en Sonnetje!

barba een meisjesbaby in d'r buik

Crazy princess dat met 34 weken wat leuk!
mijn buik doet af en toe ook wel zo, maar toch niet helemaal, ik vind het ook heel apart voelen dan
zou willen dat buik dat nu ook weer gaat doen!

en nog een meisje in de buik erbij, gefeliciteerd kaatje!
pi_81361868
Toch barbabientje nog gemist. Een meisje

En ook een meisje voor kaatjejannie Maar veel belangrijker is dat alles goed is

Nog een filmpje van mij van vandaag. Vooral het begin
Gelukkig gebeurt dit maar een paar keer per dag
Nu heeft uk de hik. Ook lekker irritant

pi_81362412
Wow CP!
zo'n bult aan 1 kant herken ik wel, maar jij jhebt wel echt golven in je buik!
pi_81362475
Wat een filmpjes, hoe bizar. Bij mij is nog niks te zien, ws door mijn "hogere bmi" dat het wat langer duurt voor het te zien gaat zijn. Komt me wel goed uit op het werk. Wil het het nog liefst 2 maanden voor de clienten verborgen houden. Dan is mijn opvolgster een maand aan het werk, en is het voor hen wat rustiger.
*poef* nu is het weg
pi_81363067
KJ, wat fijn dat alles gewoon goed was! Soms kan je je ineens zo'n zorgen maken he. En je krijgt ook een dochter! Gefeliciteerd!
pi_81363614
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
het was goed!! Een mooie baby, een meid!!
Mijn moedergevoel laat me nu al in de steek, want ik was heilig overtuigd van een knul!!!
join de club van ontaarde moeders
haha gefeliciteerd met je meid hoor! Leuk!!

Barbabientje toch een meid!

En ik heb net lekker weer een minibabietje vastgehouden Ze heet Mara trouwens
Leuk hoor, ze heeft wel een mooie datum uitgekozen om te geboren te worden: dr oom en ik kennen elkaar vandaag precies 8 jaar (nja onze allereerste date de eerste keer was op 12 mei ) en twee dagen voor dr moeder
pi_81364538
Gefeliciteerd Sonnetje, en welkom Vruchtige en Sugarsnap!
En fijn dat alle bezoekjes aan vk's weer goed waren.
Hier was vandaag alles prima, niks aan het handje. Ik kom thuis uit m'n werk, begin met het maken van m'n spaghettisaus en boem, daar was het! Ineens kotsmisselijk en overgegeven...zomaar...uit het niets! Nu nog steeds een naar gevoel in m'n buik en begin nu pas trek te krijgen....damn, komt dat ook van de zwangerschap, zo uit het niets? Dat had ik nog niet meegemaakt....
Back in business.
pi_81365351
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

join de club van ontaarde moeders
haha gefeliciteerd met je meid hoor! Leuk!!

Barbabientje toch een meid!

En ik heb net lekker weer een minibabietje vastgehouden Ze heet Mara trouwens
Leuk hoor, ze heeft wel een mooie datum uitgekozen om te geboren te worden: dr oom en ik kennen elkaar vandaag precies 8 jaar (nja onze allereerste date de eerste keer was op 12 mei ) en twee dagen voor dr moeder
He wat onwijs toevallig! Mijn man en ik zijn vandaag ook precies 8 jaar bij elkaar en hebben ook een nichtje gekregen. Maar los daarvan: gefeliciteerd!
pi_81365519
haha grappig Cantare! Jij ook he (volgens mij had ik t al gedaan, maar nog een keer kan geen kwaad )
Maar wij zijn "pas" 6 jaar (aan 1 stuk ) bij elkaar haha.
8 jaar geleden hadden we onze eerste date. En toen ging t na 3,5 maand uit en 1,5 jaar weer aan
pi_81365709
Hahaha, CP, wat een geweldige filmpjes.. wat een druktemaker zeg!

KJ, gefeliciteerd met de goede echo! Superrr!

Enne Shirley, heel herkenbaar hoor, dat uit het niets ineens beginnen te kokhalzen/overgeven..
pi_81372192
Kaatje welkom bij de club van ontaarde moeders (oh dat schreef Son al zie ik nu ) Wat fijn dat alles goed was, en een meisje is zooo leuk! (maar wel héél slecht voor je portemonnee )

CP jeeeeetje! Echt ik verbaas me soms over een bobbel(tje) wat ik omhoog zie steken, maar het gaat dus nog veel erger worden wow! heeeeel bizar om te zien maar wel héél gaaf dat je het hebt vastgelegd...

Volgens mij heeft mijn gupje ineens wat meer vruchtwater ofzo en zit ze in een groeispurt, want de mishandelingen van een week, 2 weken geleden zijn er even niet meer.. Ze is een stuk rustiger, alhoewel er net op bed (als ik dus plat lig) er wel een hiel voorbij kwam Ze was het er geloof ik niet zo mee eens dat ik omdraaide

Had je toevallig honger Shirley? Ik heb geen misselijkheid gehad eigenlijk (behalve dan na 9 negerzoenen en een glas cola in 1 keer ) maar als ik trek had en ik rook etensluchtjes dan werd ik ook helemaal naar? Wel vervelend...

Hier wakker! Weer elk uur eruit kan er van te voren gewoon geen pijl op trekken hoe mijn nacht gaat zijn... Nou ja, hopen dat ik een paar uurtjes trek! Aanbiedingen bij de praxis, dus even laminaat, schuttingen en radiatorombouw halen! De laatste dingen

Oh enne Kaatje, Barba enzo: foto's willen we zien van de echo's!
pi_81372587
Gefeliciteerd Sonnetje

Die filmpjes, echt grappig. Ik heb zelf ook wel eens met m´n fototoestel klaar gezeten om te filmen, maar dan gebeurde er niets.

Enneh, wat betreft schoonmaken CP, dat was ik ook helemaal niet meer van plan en dat deed ik al lang niet meer. Sterker nog: over een half uur staat moeders op de stoep om de badkamer schoon te maken.

Hier tot nu toe weer alles rustig. Gisterenavond eventjes geklokt, maar het kwam zó onregelmatig dat we er op een gegeven moment mee zijn opgehouden, werd er alleen maar ongeduldig van. Rond 1 uur ben ik in slaap gevallen en werd ook pas half 7 weer wakker. Ik denk dat ik dit patroon nog wel een week of 3 volhoud.

Maar goed, vandaag wel weer een mijlpaal: 39 weken
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81372939
Vervelend Baldria, sloopt wel zo natuurlijk... Wel fijn dat je een paar uur gemaakt hebt vannacht, dat is ook wat waard!
pi_81373166
Sonnetje, wat grappig zo zit de relatie tussen Henk en mij ook in elkaar.. begon wat knipperend en inmiddels bijna 6 jaar samen!

Kaatje, een meisje!!! mijn moedergevoel liet me ook al zo in de steek...

Baldria, het blijft rommelen dus.. wel vermoeiend inderdaad zeg! IK hoop voor jou dat het niet nog 3 weken duurt!

Hier ook mijlpaal... Vandaag 32 weken!!!
Altijd blijven lachen... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')