Even je vraag in bold zetten of een modje PM-en, want ik denk dat er zo overheen gelezen gaat wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Mag ik ook in de lijst op 12 januari??
Hier gaat alles zijn gangetje, 's morgens en tegen de avond misselijk, gelukkig niet overgeven en vooral moe
Gefeliciteerd Daf en Sonnetje!
En ik sta al niet eens meer onderaan(als ik in het lijstje zou staan)
join de club van ontaarde moedersquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
het was goed!! Een mooie baby, een meid!!![]()
Mijn moedergevoel laat me nu al in de steek, want ik was heilig overtuigd van een knul!!!
He wat onwijs toevallig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
join de club van ontaarde moeders
haha gefeliciteerd met je meid hoor! Leuk!!![]()
Barbabientje toch een meid!![]()
En ik heb net lekker weer een minibabietje vastgehoudenZe heet Mara trouwens
![]()
Leuk hoor, ze heeft wel een mooie datum uitgekozen om te geboren te worden: dr oom en ik kennen elkaar vandaag precies 8 jaar(nja onze allereerste date de eerste keer was op 12 mei
) en twee dagen voor dr moeder
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef draculettetje het volgende:
hier geen bijzonderheden voor vannacht
gewoon een "normale" nacht voor wat nu normaal is dan
iedereen een fijne dag gewenst
Volgens mijn schoonmoeder zijn dat de beste relaties (zei ze toevallig zondag haha), want je komt niet zo maar weer bij elkaar terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Sonnetje, wat grappig zo zit de relatie tussen Henk en mij ook in elkaar.. begon wat knipperend en inmiddels bijna 6 jaar samen!
Kaatje, een meisje!!!mijn moedergevoel liet me ook al zo in de steek...
Baldria, het blijft rommelen dus.. wel vermoeiend inderdaad zeg! IK hoop voor jou dat het niet nog 3 weken duurt!
Hier ook mijlpaal... Vandaag 32 weken!!!
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:46 schreef Libell het volgende:
Niet bijgelezen maar ik wil effe zeggen dat wij er sinds gisteren een schat van een zoontje bijhebben!!
Onze Marten werd gisteren geboren en alles gaat prima. We genieten volop!!
Groetjes!
zo was eli ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Even ego post en dan ga ik bijlezen.
Dit is mijn buik een paar weken terug
Edit
Bijgelezen
En alweer een januari baby. Gefeliciteerd Vruchtig
Je moet sowieso niet meer schoonmaken Baldria. dat moet je man maar doen
Gefeliciteerd met jullie nichtjes Cantare en Sonnetje![]()
Wat een mooi levensteken Tierrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |