Wat een mijlpalen en leuke meisjes weer hier 
 Ik heb gister een uur naar allemaal filmpjes gekeken op youtube van baby's in buiken, ik kan echt niet wachten tot ik zover ben. maar soms ziet het er ook wel pijnlijk uit hoor!
Ik had een vraagje over de 20 weken echo, misschien weet hier iemand het.
Ze keek alles na, het hartje enzo,dus daar ben ik wel gerust op...alleen lees ik overal dat de echo een half uur duurt en bij ons was het maar een kwartiertje, de mensen voor ons waren ook een half uur bezig en ik denk dat het allemaal wat uitgelopen was, want we waren pas 10 voor 12 aan de beurt terwijl de afspraak om half 12 was.
De mensen voor ons waren ook met moeder en zus en helemaal uitbundig en wij waren eigenlijk heel stil en onder de indruk tijdens de echo.
Maar goed, ze noemde wel alle dingen op die ik wilde weten, hersens, nieren enz. maar toen ik vroeg hoe groot hij nou was zei ze dat dat niet et zien is met een 20-weken echo, alleen in het eerste termijn.
Nou goed als dat zo is is het zo, maar nu lees ik toch op babybites enzo allemaal vrouwen die alle maten weten en zelfs verder of terug gezet zijn in de zwangerschap, of opmerkingen dat de baby lekker groot is of juist klein..
En ik wil dat ook weten!! Maar ze zei dus dat het niet kon en we hebben geen formulier of iets meegekregen en ik wil weten of de groei klopt en dat soort dingen allemaal.
Zit ik me nou weer aan te stellen en zie ik spoken of ben ik nou niet heel goed geholpen door de echoscopiste?
Sorry voor het lange verhaal...