abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:27:56 #176
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81434406
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Baldria het volgende:
Zo.
Heb vanmiddag heerlijk geslapen, wel twee uur lang . Hopelijk heeft dat geen invloed op de nachtrust van vannacht.
Of ik ga gewoon ff bevallen vannacht, dat lijkt me nog beter.
Dan horen we morgen wel wat het is geworden, goed? Ik hoop zo voor je dat je vannacht bevalt. Dat rommelen de hele tijd is ook niets, het mag wel gewoon even doorzetten!

En ik vind de knuffel in mijn pakket leuk, is wel echt een mega knuffel, volgens mij even groot als de baby straks...

Edit: Libell wat een prachtig ventje!
pi_81437097
Libell, wat een droppie zeg
En Baldria een goed idee, vannacht bevallen

Ik ruik naar baby Neefje was hier vanavond, en heb ik weer lekker met m geknuffeld, dus nu ruik ik naar baby
pi_81438383
Libell, wat is ie leuk!

En Sonnetje, lekker is dat he?

Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie? Ik vergeet echt alles! Als ik in de bus ben, weet ik niet eens meer of ik nou ingecheckt heb met mijn OV-chip, echt na 1 minuut dus al niet meer. En ik heb afgelopen week geloof ik elke dag aan mijn moeder gevraagd hoe laat morgen het verjaardagsfeestje van mijn Oma begint (ze wordt 97 ) want ik vergat het gewoon elke keer weer. En zo gaat dat met alles, echt zo irritant! Volgens mij is het nu veel erger dan de vorige keer, maar dat weet ik niet meer zeker, want dat kan ik me niet zo goed meer herinneren
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81438778
Heerlijk is dat Tessie En toen ik tegen m praatte zat ie me echt aan te kijken haha, zo schattig En z'n grote zus die mij vertelde dat het haar broertje is. En m op schoot wilde hebben Zat ze sesamstraat of t zandkasteel ofzo te kijken met hem op schoot. Zo lief
(oke overkill aan smileys )

Ik onthou afspraken juist meer...
Mja komt misschien ook omdat ik thuis zit en niet meer werk. Ben namelijk echt een gigantisch chaoot met afspraken... maar weet nu dus wel wanneer mijn afspraak bij de verloskundige is en hoe laat enzo...hoef t niet eens na te kijken haha
pi_81440033
Libell, wat een lekker ding

Tessie, ik hou me agenda echt strak bij met tijden alles want anders heb ik hetzelfde..

Sonnetje, wat lief! En zo'n grote zus hopen wij ook straks in Shenaya te hebben haha!

Zo lekker naar ons warme nestje toe om vervolgens morgen heel lui te zijn! Wou eigenlijk de afwas laten staan maar heb m toch maar even gedaan haha.. Morgen ga ik denk ik even een babywas draaien!
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:21:32 #181
259886 pessie
pi_81440716
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef tessie het volgende:
Libell, wat is ie leuk!

En Sonnetje, lekker is dat he?

Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie? Ik vergeet echt alles! Als ik in de bus ben, weet ik niet eens meer of ik nou ingecheckt heb met mijn OV-chip, echt na 1 minuut dus al niet meer. En ik heb afgelopen week geloof ik elke dag aan mijn moeder gevraagd hoe laat morgen het verjaardagsfeestje van mijn Oma begint (ze wordt 97 ) want ik vergat het gewoon elke keer weer. En zo gaat dat met alles, echt zo irritant! Volgens mij is het nu veel erger dan de vorige keer, maar dat weet ik niet meer zeker, want dat kan ik me niet zo goed meer herinneren
Wat betreft zwangerschapsdementie, ik had daar in het tweede trimester meer last van dan nu ik in het derde trimester zit is mijn idee. Maar misschien komt dat ook omdat ik alles nu consequent opschrijf op het memobord en in mn agenda. Ik vergeet niets meer, maar alles staat ook dubbel genoteerd dus het een heeft denk ik wel iets met het ander te maken...
pi_81449446
libell wat een heerlijk ventje is Marten

En Baldria ben je aan de gang gegaan vannacht? Ik hoop het zo voor je!

Sonnetje heerlijk he als jezelf dan helemaal naar baby ruikt

wat betreft het vergeten, ik was altijd al wel wat vergeetachtig heb het nu met vlagen wel extra gehad
vooral met afspraken, dus die maar goed opgeschreven in de agenda
alleen dan wel regelmatig de agenda kwijt zijn

hier weer een rustig nachtje achter de rug
pi_81449461
Zwangerschapsdementie: check. Ik heb ook het idee dat het erger wordt.. Soms kom ik ook zomaar niet op woorden, of haper ik halverwege een zin omdat ik niet meer weet wat ik wil zeggen (vaak ben ik dan tegelijkertijd iets anders aan het doen ) Het is maar goed dat ik afspraken ed meteen opschrijf.. Of de hele tijd denken: ik wou nog wat zeggen/doen, en er dan pas aan het eind van de dag op komen..
Gaat dat nog over?

Fijn Draakje, een rustige nacht.

Libell gefeliciteerd met Marten! Wat een mooierd!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81449462
Goeiemorgen

Na gisteren de wasziekte te hebben gehad (Roelofjes kleren zijn allemaal al gewassen ) lag ik pas om half 1 in bed... Werd om 2 uur wakker om te plassen en vervolgens werd ik wakker om..... rappapapapapaaaaaaa

Kwart voor 8! echt mijn langste nacht in tijden! En werd wakker van het dametje wat zich voorzichtig aan het uitrekken was (zo voelt het in elk geval) mijn heerlijke ochtendkind

Ben er helemaal hyper van! En omdat ik laatst aangevallen werd door die betonnen paal toen ik in de meneer zijn auto zat, hebben we nu een leenauto, wat bij toeval een Porsche is en de zon schijnt! Dus wij gaan lekker beetje toeren en visje eten aan zee vandaag!
pi_81449724
Lekker Orea!!
Was zeker de nacht van goed slapen
Ik werd namelijk om 8 uur wakker...en ben dr vannacht niet eens uitgeweest om te plassen
Lekker vandaag naar zee Is ook lekker met dit weer idd! Veel plezier!!

Morretje, dat halverwege een zin vergeten wat ik aan t zeggen was heb ik altijd haha. Dus helaas niet aan de zwangerschap te wijten hier
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:08:54 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81450277
hoi allemaal!!!

Zo weer terug van vakantie...

En er lag een brief van de gyn, mijn man moet bloedprikken omdat ik bijkbaar antistoffen heb in mn bloed. Nu moeten ze kijken hoe en wat precies. Het is geen anti D, maar ik heb anti Cw. Ik moet ook voortaan een kaartje in mn portemonnee hebben dat ik die antistoffen heb voor het geval van een bloedtransfusie..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81450307
Goeiemorgen

Libell, wat een knapperd

Gisterenavond was ik het even helemaal zat. Boos en verdrietig te gelijk. Ik sta al een week op scherp en ik ben al een week "lekker aan het ontspannen zodat de weeën door kunnen zetten", maar dat heeft nog niet geholpen. En dit kan ik niet nog 3 weekjes volhouden.
Ik probeer het pijn in mijn buik gevoel maar een beetje te negeren, want bij échte échte weeen, denk ik dan maar, lukt dat toch niet.

Na de jankbui heerlijk geslapen, denk wel zo'n 5 uur achter elkaar en na mijn ontbijt toch nog een paar uur geslapen (totdat schoonzus smste of mijn man nog kwam helpen klussen of dat ie luiers aan 't verschonen was).

En oja gisteren een primeur, ik had 'm niet verwacht eigenlijk. De cassiere (die wel vaker naar mijn zwangerschap vraagt) vroeg aan mij of ik zeker wist dat het er wel één was.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81450324
Hey Tico, fijne vakantie gehad??
lekker dan die anti-stoffen...mja een kaartje in je portemonnee is ook wel te overleven
kan t ook kwaad voor de baby?

Jammer Baldria, nog geen baby
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:15:22 #189
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_81450382
Lekker knulletje weer Libell...

Sonnetje en Liesz hier gewoon gebeld naar het zilveren kruis over iets anders en toen begon ze er zelf eigenlijk over en ik kreeg toen het nummer van waar zij de pakketten bestellen en daar kan je het dan zelf bestellen omdat je klant ben van het zilveren kruis. Ga nog even kijken of ik het kan vinden.

Edit: Jullie hebben pm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Books op 15-05-2010 10:20:56 ]
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:27:43 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81451768
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hey Tico, fijne vakantie gehad??
lekker dan die anti-stoffen...mja een kaartje in je portemonnee is ook wel te overleven
kan t ook kwaad voor de baby?

Jammer Baldria, nog geen baby
Dat zou dus kunnen... Ik zou dus Cw negatief zijn en Jen dan Cw positief, ons bloed is met elkaar in aanraking geweest, daardoor zou ik dan antistoffen hebben. Nu bij de nieuwe baby kan het dus zo zijn dat zij ook Cw positief is, in dat geval zouden mijn antistoffen haar bloed kunnen aanvallen, omdat het wordt herkent als vreemd. Zo zou ze dan bloedarmoede kunnen krijgen. Maar het is veel waarschijnlijker dat er gewoon niets gebeurt, maar ik moet wat extra in de gaten gehouden worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81451823
ja okeej, tnx voor de info
(ik had geen zin t op te zoeken )
Toch vervelend
pi_81452050
Voor de goede nacht van Orea! Hopelijk weet je lijf nu hoe het moet en slaap je voortaan minstens zo goed!

Baldria, echt vervelend dat het zo lang duurt. Ik hoop dat het snel echt doorzet.

Tico, hoe was de vakantie? En vervelend van die antistoffen, hopelijk is er verder niks aan de hand en gaat het allemaal goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81453073
Orea, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen! Haha ik moest lachen toen je schreef dat je aangevallen bent door een paal.. Die ga ik onthouden!

Ticootje, Balen van je anti stoffen, hopelijk valt het allemaal mee!

Wij gaan vandaag een kinderwagen kopen met de schoonouders, die betalen namelijk.
En Sindel heeft de Laura kleertjes op de post gedaan

Fijne dag allemaal!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81453109
Vergeet ik Baldria helemaal. Hopelijk zet het snel door en heb je snel baby in je armen!

Marten, is een mooierd Libel! Geniet ervan.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81453255
Ik lig lekker te slapen, mooi middagdutje aan het doen dus, totdat er een buurjongetje lekker buiten gaat spelen.

Hij gilt door zijn (blijkbaar net gekregen) megafoon: ik ben jarig!! en dan zo: olé, olé, olé, olé.. En nu heeft een andere grappenmaker zo'n toeter erbij gehaald...
Weg middagdutje

Maar wat heb ik toch zin in het WK

En bedankt voor alle steun, heb ik wel ff nodig, want ook nu weer ontzettende krampen en dat is zó frustrerend omdat ik er nu al weer vanuit ga dat het niets wordt (dan kan het ook alleen maar meevallen als het wel wat wordt).
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:31:39 #196
259886 pessie
pi_81453442
Orea fijn dat je goed geslapen hebt!

Tico, balen van die antistoffen, zal wel even schrikken zijn geweest...

Baldria nog geen baby Misschien moet je man even een hartig woordje met zìjn kind spreken...

Hier druk bezig met de babykamer. Manlief is nu aan het stofzuigen en zometeen kunnen we de muren en het plafond verven. Daarna maken we alles behang-klaar zodat wanneer disndag het behang na 4 weken (!) binnen is we direct dat muurtje kunnen doen.
En de meubels zijn zo mooi geworden, ben helemaal trots op mn man!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:34:14 #197
259886 pessie
pi_81453516
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:24 schreef Baldria het volgende:

En bedankt voor alle steun, heb ik wel ff nodig, want ook nu weer ontzettende krampen en dat is zó frustrerend omdat ik er nu al weer vanuit ga dat het niets wordt (dan kan het ook alleen maar meevallen als het wel wat wordt).
Daar zijn we ook voor. Heb je 2 paracetamols en een warme douche geprobeerd? Heb wel eens gehoord dat krampen dan op kunnen houden, misschien dat je dan weer even kunt slapen (als je buurjochie ten minste ophoudt).
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:36:32 #198
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_81455265
Baldria misschien zet het nu wel door. Als je gaat douchen en het zakt niet af dan zouden het wel eens echte kunnen zijn. Knuffels en nog even volhouden meis...
pi_81460021
Libell gefeliciteerd met de geboorte van Marten, wat een prachtige baby
pi_81460449
libell wat laat je me toch rammelen. wat een mooi mannetje.

gefeliciteerd nog
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')