Dan horen we morgen wel wat het is geworden, goed?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Baldria het volgende:
Zo.![]()
Heb vanmiddag heerlijk geslapen, wel twee uur lang. Hopelijk heeft dat geen invloed op de nachtrust van vannacht.
Of ik ga gewoon ff bevallen vannacht, dat lijkt me nog beter.
Wat betreft zwangerschapsdementie, ik had daar in het tweede trimester meer last van dan nu ik in het derde trimester zit is mijn idee. Maar misschien komt dat ook omdat ik alles nu consequent opschrijf op het memobord en in mn agenda. Ik vergeet niets meer, maar alles staat ook dubbel genoteerd dus het een heeft denk ik wel iets met het ander te maken...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef tessie het volgende:
Libell, wat is ie leuk!
En Sonnetje, lekker is dat he?
Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie? Ik vergeet echt alles! Als ik in de bus ben, weet ik niet eens meer of ik nou ingecheckt heb met mijn OV-chip, echt na 1 minuut dus al niet meer. En ik heb afgelopen week geloof ik elke dag aan mijn moeder gevraagd hoe laat morgen het verjaardagsfeestje van mijn Oma begint (ze wordt 97) want ik vergat het gewoon elke keer weer. En zo gaat dat met alles, echt zo irritant! Volgens mij is het nu veel erger dan de vorige keer, maar dat weet ik niet meer zeker, want dat kan ik me niet zo goed meer herinneren
![]()
Dat zou dus kunnen... Ik zou dus Cw negatief zijn en Jen dan Cw positief, ons bloed is met elkaar in aanraking geweest, daardoor zou ik dan antistoffen hebben. Nu bij de nieuwe baby kan het dus zo zijn dat zij ook Cw positief is, in dat geval zouden mijn antistoffen haar bloed kunnen aanvallen, omdat het wordt herkent als vreemd. Zo zou ze dan bloedarmoede kunnen krijgen. Maar het is veel waarschijnlijker dat er gewoon niets gebeurt, maar ik moet wat extra in de gaten gehouden worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hey Tico, fijne vakantie gehad??
lekker dan die anti-stoffen...mja een kaartje in je portemonnee is ook wel te overleven
kan t ook kwaad voor de baby?
Jammer Baldria, nog geen baby
Daar zijn we ook voor. Heb je 2 paracetamols en een warme douche geprobeerd? Heb wel eens gehoord dat krampen dan op kunnen houden, misschien dat je dan weer even kunt slapen (als je buurjochie ten minste ophoudt).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:24 schreef Baldria het volgende:
En bedankt voor alle steun, heb ik wel ff nodig, want ook nu weer ontzettende krampen en dat is zó frustrerend omdat ik er nu al weer vanuit ga dat het niets wordt (dan kan het ook alleen maar meevallen als het wel wat wordt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |