abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81397624
Libell, gefeliciteeeeeeeeerd!!! Ben erg benieuwd naar foto's maar eerst nu heerlijk genieten!

Troeta, als er echt wat mis was had je het wel gehoord, zo moet je maar denken toch?! Gelukkig kunnen mede zwangeren je soms even helemaal gerust stellen!

Hier een kleine meid die al voor de 4e keer de hik heeft vandaag! Omdat ze al iets is ingedaald met haar hoofdje hikt ze heerlijk op mijn blaas... Pff de wc heeft me nog nooit zo vaak gezien op een dag haha.. Onze peuterdochter is vanavond goed gaan slapen!! Weer een overwinning in het nieuwe huis!
We gaan zo lekker slapen!! Weltrusten iedereen!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81398933
gefeliciteerd libell

En een mooie echo die voorbij kwam van barbabientje.
Ik kan me al amper meer voorstellen dat dat monster in mijn buik ook zo klein is geweest

Baldria, het kan zomaar ineens doorzetten
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:08:22 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81406872
Libell, van harte gefeliciteerd met zoon Marten!!
pi_81407519
Libell gefeliciteerd met je zoon

En nu sta ik écht op nummer 2

Gisterenavond ook weer een hoop gerommel (heb soms zelfs een wee echt weg moeten púffen) inclusief slechte nachtrust, maar we worden nog gewoon lekker in spanning gehouden door het kindje.

Wel heb ik nu continue een scherpe pijn onderin mijn buik, alsof ik heel nodig naar de wc moet, maar dat je het dan te lang ophoud ofzo.. echt super vervelend.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81407844
Libell gefeliciteerd met Marten!!

Baldria, dat lijkt te klinken (maar ik ben nog nooit bevallen hè ) alsof er serieus werk aan de gang is en het niet heel lang meer gaat duren... spannend!!
pi_81408682
Libell, gefeliciteerd met Marten.
Naam past leuk bij de rest trouwens.
pi_81410691
Baldria, hopelijk gaat t nu echt beginnen!
Al dat gerommel lijkt me niets!

Als er nu iemand bevalt dan ben ik gewoon nummer 10 in de lijst
En over 3 dagen is t nog maar 50 dagen tot de uitgerekende datum..
En ik hoop dat mijn zoon een voorbeeld neemt aan zijn neef en nicht, zijn allebei niet tot de uitgerekende datum blijven zitten dus dat zou leuk zijn Hoewel als ie z'n neef nadoet dan is ie de dag na z'n vader jarig. En als ie zn nicht nadoet dan is ie de dag na z'n oma jarig...
Dus das eigenlijk allemaal niet zo handig (oh ja plus dat ik die dag een andere afspraak heb )
Mja ga nog steeds uit van een week later haha. Dus dan is t niet aan de orde
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:38:26 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81411459
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Baldria het volgende:
Libell gefeliciteerd met je zoon

En nu sta ik écht op nummer 2

Gisterenavond ook weer een hoop gerommel (heb soms zelfs een wee echt weg moeten púffen) inclusief slechte nachtrust, maar we worden nog gewoon lekker in spanning gehouden door het kindje.

Wel heb ik nu continue een scherpe pijn onderin mijn buik, alsof ik heel nodig naar de wc moet, maar dat je het dan te lang ophoud ofzo.. echt super vervelend.
Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komen
pi_81414044
Libell gefeliciteerd met Marten

Baldria ik hoop voor je dat het allemaal niet meer zo lang hoeft te duren.

Vruchtig, welkom eerste of tweede kindje

Onze tweedehands Bugaboo gisteren ook opgehaald, het komt ook steeds dichter bij
pi_81414704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komen
Vorige week had ik nog voorgesteld om vanavond misschien uit eten te gaan (we zijn vandaag 4 jaar bij elkaar). Nu moet ik er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan van huis haha.. We zijn net gezellig met z'n tweeen naar de supermarkt gegaan, ook een leuk uitje toch .
pi_81417023
baldria ik vind dat je vannacht gewoon voor moet gaan kruipen hoor
heb namelijk hier nog helemaal geen rommels of wat dan ook!
wel een goede ctg vanmorgen da's dan wel weer fijn
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:24:42 #162
259886 pessie
pi_81417529
Draakje fijn dat je een goede CTG had! Laten ze je nu dit weekend even met rust? Gaan jullie maandag bespreken hoe nu verder? Of wil je graag wachten totdat de baby zich helemaal zelf aandient?

Baldria, niet meer weg van huis willen is misschien ook wel een goed teken het cocoonen is begonnen?
pi_81419774
ik moet zondag weer melden voor ctg
en dan idd maandag controle en dan kijken we gewoon wat de mogelijkheden zijn
en hoe ik me daarbij voel

kan best dat ze wel kunnen inleiden bijvoorbeeld maar ik dat nog niet wil
misschien eerst strippen, ligt er allemaal ook aan hoe het er vanonder aan toe gaat, bedoel als het nog potdicht zit heeft hoe dan ook niks zin
pi_81425153
Draakje, nog even afwachten dus!

Baldria, op het laatste zijn supermarkt uitjes erg leuk!!! Hopelijk heeft het leuke uitje geholpen..

Wij hebben lekker geshopt! o.a een dure fotocamera (die van ons is sinds de geboorte van Shenaya al dood) en verder lekker baby geshopt Laatste kleine dingen en natuurlijk een pakje voor mevrouw op komst.. Ben nu dan ook helemaal gaar maar het was wel lekker! hihih

Ga zo eens heerlijk gezond de firtuurpan aanslingeren!!
pi_81425203
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd

Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje in een slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:16:12 #166
259886 pessie
pi_81425595
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd

Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje in een slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
Wat leuk dat je onverwachts wel een kraampakket kreeg! In die van mij zat ook een knuffel e.d. Verder: doos dichtdoen en tot aan de bevalling niet meer in kijken
pi_81427286
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:

gaaf pakket dan
Ik krijg zeker weten geen pakket, dus dit bericht herinnerde me eraan dat ik die ook nog moet kopen, zou t zowat vergeten

Mijn babykamer lijkt bijna echt een kamer Alleen het plafond moet nog gestuct worden (en dan nog verven natuurlijk) En dan is de basis klaar Me is happy
pi_81429192
Libell, gefeliciteerd met Marten Geniet ervan!
pi_81429409
Zo.
Heb vanmiddag heerlijk geslapen, wel twee uur lang . Hopelijk heeft dat geen invloed op de nachtrust van vannacht.
Of ik ga gewoon ff bevallen vannacht, dat lijkt me nog beter.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:02:08 #170
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_81429693
Sonnetje als je alleen in bezit bent van een basisverzekering kan je iig bij het zilveren kruis een los kraampakket aanvragen voor uit mijn hoofd geloof ik 25 euro en dan krijg je het gewone kraampakket enkel zonder het knuffeltje.

Libell van harte met jullie Marten en wat leuk weer een zoon... Dikke knuffels voor jullie allezes!
  Jubileum moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 20:28:50 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81430966
Libell van harte gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81431692
Libell, gefeliciteerd!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81431700
Oh dat wist ik niet Books! Goed dat je het zegt, ga ik even nakijken! Ben toevallig bij het zilveren kruis verzekerd
Dank je wel!
pi_81432612
Oh heb het nog niet gevonden via Zilveren Kruis, ik ben er ook verzekerd en kreeg melding dat ik er gewoon geen recht op had..
Nou heb ik nog wel heel erg veel van de vorige keer omdat ik niet thuis beviel...
Tip van de kraamverzorgster om heel veel extra borstkompressen aan te schaffen was echt super! Heb wel 5 van die dozen erdoor gejaagd in de eerste week.. Gaf geen borstvoeding en lekte als een gek Vandaag ook weer zo'n doosje meegenomen...

Baldria, toen ik van Shenaya beviel had ik ook die dag ineens een moment rust en sliep een paar uur.. Die nacht ben ik bevallen.. dus wie weet...

Orea, wat leuk om zoiets te krijgen!!!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:24:06 #175
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_81434208
Dank je wel allemaal voor de felicitaties!!! Leuk!!

Met ons alles prima! Marten is een schitterend kereltje. Ons Junah zal zich moeten weren tussen al dat jongensgeweld. Maar dat komt wel in orde

En hier is ie dan:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')