Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Baldria het volgende:
Libell gefeliciteerd met je zoon![]()
![]()
En nu sta ik écht op nummer 2![]()
Gisterenavond ook weer een hoop gerommel (heb soms zelfs een wee echt weg moeten púffen) inclusief slechte nachtrust, maar we worden nog gewoon lekker in spanning gehouden door het kindje.
Wel heb ik nu continue een scherpe pijn onderin mijn buik, alsof ik heel nodig naar de wc moet, maar dat je het dan te lang ophoud ofzo.. echt super vervelend.
Vorige week had ik nog voorgesteld om vanavond misschien uit eten te gaan (we zijn vandaag 4 jaar bij elkaar). Nu moet ik er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan van huis haha.. We zijn net gezellig met z'n tweeen naar de supermarkt gegaan, ook een leuk uitje tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komen
Wat leuk dat je onverwachts wel een kraampakket kreeg! In die van mij zat ook een knuffel e.d. Verder: doos dichtdoen en tot aan de bevalling niet meer in kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd
Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje ineen slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
gaaf pakket danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd
Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje ineen slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |