En dan was de reactie daarop:quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
Een andere brief:quote:Fijn, Rick!
Waarop de reactie was:quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen. Groetjes, Maarten
Klacht: Kutbrieven in Oom Donald's Brievenbusquote:Wat vervelend, Maarten!
quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen. Groetjes, Maarten
quote:Pics van je zus!
Plaats ze dan niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef Splutje het volgende:
Wat moet je anders antwoorden op zulke kutbrieven
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Trollface. het volgende:
Terechte klacht, vroeger had je tenminste nog fatsoenlijke antwoorden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef Ezio het volgende:
Zat ik net zo een paar oude Ducks door te bladeren
Het gaat me aan het hart.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ontopic:
TS maakt zich druk om de Donald Duck![]()
Ze waren inderdaad uit '97quote:
reactie:quote:Hallo Donald!
Vannacht kwam mijn vader weer bij mij in mijn bedje. Ik moest hem weer aan de pemel zwingelen, maar gelukkig heb ik jou op mijn dekbed dus had ik iets leuks om naar te kijken.
quote:Nou, gelukkig maar, Diederik!
Ja ik ook, dat Donald ruzie had gehad met Bolderbast over een zooi bladerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kreeg tenminste nog een hele lange brief terug waarin Donald vertelde wat hij had meegemaakt op de boerderij van Oma Duck die week.
Hij roept zn neefje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef klaagbaas het volgende:
HEY WAT HOOR JE ALS DONALD DUCK AAN HET MASTRUBEREN IS?
KWAKWAKWAKKWAKWAK
HAHAHAHA SNAPPIE HEM!?!?!
![]()
![]()
![]()
Laat me het opnieuw fraseren: tussen '97 en nu had je nog fatsoenlijke antwoorden.quote:
quote:
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS bewaart zijn oude Donald Ducks![]()
Je kijkt zeker ook de TV Kantine
quote:
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS bewaart zijn oude Donald Ducks![]()
Je kijkt zeker ook de TV Kantine
das een rare zin zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Vroeg was Donald Duck was Donald Duck nog een beetje sympathiek![]()
[ afbeelding ]
Dat is een nachtmerrie, de echte donald in dat filmpje had een hekel aan nazi's!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Vroeg was Donald Duck was Donald Duck nog een beetje sympathiek![]()
[ afbeelding ]
Die kinderen moeten dat van hun krampachtig-leuke ouders erboven zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me altijd af of die kinderen serieus de brieven beginnen met 'donzige donsknaap' of 'kwakende kwekker' etc. of dat ze dat er zelf van maken bij DD
Dat je dat nog serieus weet ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is een nachtmerrie, de echte donald in dat filmpje had een hekel aan nazi's!
Tokkies zouden de baasheid van Donald Duck niet eens begrijpen. De enige DD waar een tokkie aan denkt is...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Maat dat je zelf maar wijs, tokkie
Het serieus opnemen voor Donald Duckquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef Penisbaard het volgende:
De Donald Duck vergelijken met de TV kantineDat is Beethoven vergelijken met Frans Duijts.
kei vaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef psaexorp het volgende:
[..]
die aflevering kwam vroeger kei vaak langs schorremorrie!
Donald Duck proberen af te zeikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Het serieus opnemen voor Donald Duck![]()
En Beethoven mag de kleine teen van Frans Duijts nog niet eens kussen.
Ik ga nu een brief schrijven naar de Donald Duck omdat mensen zoals jij mij pesten vanwege het lezen van de Donald Duck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Het serieus opnemen voor Donald Duck![]()
En Beethoven mag de kleine teen van Frans Duijts nog niet eens kussen.
Ben je 14?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
kei vaak![]()
En meer dan 1x een aflevering van DD kijken![]()
schorremorrie![]()
FOK
Wel beginnen met "snuiterende snavelmans" WAKquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga nu een brief schrijven naar de Donald Duck omdat mensen zoals jij mij pesten vanwege het lezen van de Donald Duck.
DD een koningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Donald Duck proberen af te zeikenDonald Duck is koning, en dat weet je zelf ook.
Dat is Donald Duck niet echt en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
DD een koning![]()
Are you sure?
[ afbeelding ]
Wellicht is DD meer een queen
quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
quote:bron?
Wie niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees altijd de mini-strip op de achterkant als eerste.
quote:
quote:Der Fuehrer's Face is a 1943 animated cartoon by the Walt Disney Studios, starring Donald Duck. It was directed by Jack Kinney and released on January 1, 1943 as an anti-Nazi propaganda movie for the American war effort. The film won the 1943 Academy Award for Animated Short Film, and was the only Donald Duck cartoon to win an Oscar.
Neee hahahahahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik ze bewaren? Ik krijg iedere week een nieuwe (en iedere maand de dd extra) en die oude ga ik toch niet teruglezen. Ik had ze ooit allemaal vanaf '89, maar die zijn allemaal bij het oud-papier gegooid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.
Zonde.. je had er een kind blij mee kunnen makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze bewaren? Ik krijg iedere week een nieuwe (en iedere maand de dd extra) en die oude ga ik toch niet teruglezen. Ik had ze ooit allemaal vanaf '89, maar die zijn allemaal bij het oud-papier gegooid.
quote:Waarom houden kangoeroe-moeders niet van slecht weer? Dan spelen al hun kinderen binnen
Die beleeft hij al dartelend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Trollface. het volgende:
Hij heeft het wel heel erg druk met dartelen, heeft 'ie zo nog wel tijd voor de doldwaze avonturen in zijn blad?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
quote:TL;DR
Goed nieuws, je kan uit de nieuwsgroepen 20 jaar aan ingescande donald duck's plukkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zonde.. je had er een kind blij mee kunnen maken
Vroeger kocht mijn vader vaak een shitload aan donald ducks op de rommelmarkt voor een paar guldens
Maar dat heeft niet dezelfde nostalgische waarde als the real dealquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Goed nieuws, je kan uit de nieuwsgroepen 20 jaar aan ingescande donald duck's plukken
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dit zou wat zijn
quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen.
Groetjes, Maarten
quote:Pics van je zus!
Hahaha. Ik krijg geen adem meer van het lachen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef Torrio het volgende:
Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
TL;DR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
haha, geniaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Die donald toch... Ouwe viespeuk.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Donald Duck.Kinders.
Als jij wat groter wordt realiseer je je wel dat het niet boeit of het stoer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Terechte klacht.quote:Hallo Donsknaap!
omdat het huis van zn buurman in de fik staat : P ?quote:
Omdat Bolderbast een vervelende man is.quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
omdat het huis van zn buurman in de fik staat : P ?
Omdat Bolderbast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar waarom zou je daarom lachen
?
Ze hebben altijd ruzie en vernielen regelmatig elkaars huis.quote:
BAM!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb te weinig DD's gelezen
Sla mij, ik heb 't verdiend
Check die vlammen jong!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
omdat het huis van zn buurman in de fik staat : P ?
Niet dissenquote:
Hij zit onder die rook, prutserquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Turmoil het volgende:
[..]
alsof duck in het echt niet zwaar zou stikken van die rook ipv te lachen
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als jij wat groter wordt realiseer je je wel dat het niet boeit of het stoer is
Vergeet Midas niet. Wat een baasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Donald Duck is baas, net zoals Oom Dagobert en Guus Geluk.![]()
Vooral Oom Dagobert is held.![]()
Verhalen van Hiawatha, Tokke Tor of die achterlijke Mickey Mouse![]()
En ja, je klacht is terecht!
Douwe Dabbertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Donald Duck is baas, net zoals Oom Dagobert en Guus Geluk.![]()
Vooral Oom Dagobert is held.![]()
Verhalen van Hiawatha, Tokke Tor of die achterlijke Mickey Mouse![]()
En ja, je klacht is terecht!
Douwe Dabbert is een held!quote:
Kan best, Frans Duijts is baasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef Penisbaard het volgende:
De Donald Duck vergelijken met de TV kantineDat is Beethoven vergelijken met Frans Duijts.
Ach nee man, dat dikke fossiel moet ophoeren en plaats maken voor meer Dagobert en cornuiten.quote:
Ik denk dat hij ook al een jaar of 10 niet meer in de Donald Duck heeft gestaan, dus wat dat betreft heb je al lang je zin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ach nee man, dat dikke fossiel moet ophoeren en plaats maken voor meer Dagobert en cornuiten.
Midas is ook een baas, jaquote:
quote:
wat ={quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
Ik skip alles wat niet met Donald Duck , Katrien duck, Dagobert Duck en/of Bolderbast en Guus geluk te maken heeft.
Tokkie Tor
Broer Konijn![]()
Micky Mouse
Ene Kay Anker van het FOK!forum heeft wel een keer de brievenbus gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Michielos het volgende:
Ik vroeg me als kind altijd af op die brieven wat er zou gebeuren als je extra je naam fout zou schrijven.
" lulverhaal"
- Mihchiel
Dat is jammer Mihchiel
of:
" lulverhaal"
- dildolikker
Ik ben het roerend met je eens dildolikker! en een poot van PLuto!
Ik las deze vd week ja! Ik vond het niet zo aardig van Oom Donald.quote:
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik skip donalds brievenbus altijd
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje hequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
Ik skip alles wat niet met Donald Duck , Katrien duck, Dagobert Duck en/of Bolderbast en Guus geluk te maken heeft.
Tokkie Tor
Broer Konijn![]()
Micky Mouse
Tokkie Tor ook, beetje de ideale schoontor uithangenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje he![]()
![]()
![]()
.
Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.
Oh ja, klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.
quote:WANEER KOMT R WEER EEN AVONTUUR MET ARIEL???
gr Kleine Grafmongool
Sterf toch met je "toevallig".quote:Toevallig beleef ik deze week een avontuur, Kleine Grafmongool!
- Ariël
Dat is Belle hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.
Dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat die avonturen meteen in de Duck moeten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje he![]()
![]()
![]()
.
De booswichtenclubquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef luckass het volgende:
Karel Paardepoot is de enige koning van al die randfiguren.
Juist! Maar dan wel de goed getekende met meneer Beer en kornuiten. Soms zijn de booswichten allemaal van die gare figuren. Die vallen toch wel in de categorie Tokkie Tor, Pinokkio, Ariel en ellenlange avonturen van Pluto.quote:
Katrien is nog wel leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef ikjijallebei het volgende:
Harde struggels in t leven van de enige echte Donald
De battle"s met bolderbast staan toch wel bovenaan in mijn lijstje.
Al die simba en zeemeermin en katrienverhalen
Die worden er uitgehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
Het gaat goed met het taalniveau van de Neerlandsche jeugd: Ik kan me de laatste keer niet herinneren, dat ik in één van de brieven van die kinderen spelfouten bespeurde.
Ze korten brieven ook in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Denk je dat serieus? Dat zou een flinke domper zijn
NEEN DAN SNAP JEN HET NIET!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar waarom zou je daarom lachen
?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:00 schreef SpecialK het volgende:
Maar jij zat wel als een gek 2 jaar lang te F5-en, he. Ouwe pik!
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:48 schreef nattermann het volgende:
Goede klacht, Ezio! Wat fijn voor je!
Al die uitroeptekens, en dat overtollige aanhalen van de naam van de afzender!!
gr nattermann!
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:
"Wat leuk, Chayenne-Destiny!"
Gewoon reageren met "o."quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Na "O." en die sarcastische opmerking zou dit een geschikte volgende stap zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Hoi hond uit Rakker die niemand kent, wanneer kom je weer in de Donald Duck?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook altijd 'brief aan' en dan elke keer verwijzen naar een stripje van dat personage deze week
"Mag ik je handtekening"quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoi hond uit Rakker die niemand kent, wanneer kom je weer in de Donald Duck?
HEEL TOEVALLIG deze week, Chayenne-Destiny!
Hihi pootafdruk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Mag ik je handtekening"
Wat dacht je van douwe dabbert, wolfje, tokkie torquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi pootafdruk.
O ja Dombo mag ook stikken in een pinda.
Ik kende hem al hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die bewerking is inderdaad matig, maar je mist denk ik de insider grap.
WTF?! Dat moet wel een Photoshop-klus zijn...quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:51 schreef einzeinz het volgende:
Op die redactie zitten gedemotiveerde mensen die geen kik geven om die kinderen en alleen denken aan de verkoopcijfers.
Oh ja, zie deze. De reactie zou perfect van een FOK!mod kunnen komen.
[ afbeelding ]
Liefste dagboek
Koop een dagboek
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
Donald Duck is sowieso een blad voor autisten
Ik FOK! dan altijd. Donald Duck is meer iets voor in de wachtkamer en bij de dokter of de tandarts. Ja ik heb nooit een abo gehad dus ben Donzige Duck-loos opgegroeidquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.
Veeg je daarna ook je excellente bruine ster ermee af? Sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.
Dan heb je wel wat gemist hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik FOK! dan altijd. Donald Duck is meer iets voor in de wachtkamer en bij de dokter of de tandarts. Ja ik heb nooit een abo gehad dus ben Donzige Duck-loos opgegroeid
Mwah, ik prefereer toch wat zachters.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Veeg je daarna ook je excellente bruine ster ermee af? Sorry
Mijn ouders hielden niet genoeg van me voor een donald duck abo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist hoor.
[..]
Mwah, ik prefereer toch wat zachters.
Toch Jasmine denk ik dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
[..]
Poll: Lekkerste Disney chick?
• Ariel
• Belle
• Pocahontas
• Jasmine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga hem wel ff ergens anders neerzettenquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.
Goede paint hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 03:51 schreef einzeinz het volgende:
Op die redactie zitten gedemotiveerde mensen die geen kik geven om die kinderen en alleen denken aan de verkoopcijfers.
Oh ja, zie deze. De reactie zou perfect van een FOK!mod kunnen komen.
[ afbeelding ]
Liefste dagboek
Koop een dagboek
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die jongen heet gewoon K. Anker.![]()
Oh. Wel lame verhaaltje dan voor een FOK!ker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.
En toch is het echt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
WTF?! Dat moet wel een Photoshop-klus zijn...
Jammer dat het kk fake is mangquote:
Boven de "Ja ja" in de reactie zit een rare witte veeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En toch is het echt.
Wie weet is Opa Bakkebaard wel Donald Duck
/care tis fakequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Boven de "Ja ja" in de reactie zit een rare witte veeg.
De brief zelf is in helvetica terwijl de reactie in comic sans is. Bij alle andere brieven is de reactie in helvetica cursief.
PHOTOSHOP
No shit Sherlock, ik heb dat in Paint in een minuut in mekaar geflanst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef PlayArtsDai het volgende:
[..]
Jammer dat het kk fake is mang
kan me alleen wel iets van dat herinnereb
Ik wist niet eens meer dat het mijn topic was toen ik de TT zagquote:
Geef hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Donald Duck's ooit
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Donald Duck's ooit
Eerste keer dat ik een topic via facebook 'leuk vind'quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens een boekje over open gedaan
Mickey Mouse, de AIDS van Duckstad.
Whehe ik wist niet eens dat je dat kon doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een topic via facebook 'leuk vind'![]()
Helemaal mee eens, klotemuis
Allemaal op usenet (nieuwsgroepen) te vinden. Complete jaargangen en ook elke week los de nieuwste.quote:
Veel moeilijker. 1 of 0 seeders voor veel jaargangen. Op usenet is alles te vinden en op volle snelheid te downloaden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die donald duck meuk kun je gewoon via torrentsites vinden man, fuck nieuwsgroepen
Hmm,quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel moeilijker. 1 of 0 seeders voor veel jaargangen. Op usenet is alles te vinden en op volle snelheid te downloaden.
Thanks, zal ze zo even binnenhalen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Allemaal op usenet (nieuwsgroepen) te vinden. Complete jaargangen en ook elke week los de nieuwste.
Vinden ervan is een eitje. In een usenet nzb-zoekmachine simpelweg Donald Duck typen met het jaartal erachter. De posts die ruwweg zo'n 700mb tot 1gig zijn en gepost zijn in a.b.pictures.comic-strips, zijn degenen die je moet hebben.
Alle Donald Ducks samen tot nu toe zijn 61.7gig bij elkaar.
Nog maar een fractie! Het is echt ontzettend veel. Twijfel of ik het überhaupt ooit ook allemaal echt zal lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm,
Maar hoeveel van die donald ducks heb je nou daadwerkelijk gelezen?
Ja dan is het wel de moeite, een beetje scrollen op je laptop is lamequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog maar een fractie! Het is echt ontzettend veel. Twijfel of ik het überhaupt ooit ook allemaal echt zal lezen
Ik heb ook zo'n comic app op m'n iPad ervoor, op die manier leest het best wel relaxed.
Suf gelachen om de bovenstequote:
mekaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
No shit Sherlock, ik heb dat in Paint in een minuut in mekaar geflanst.
Ik heb dat nummer in mn handen gekregen, dus neen, niet fake.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef PlayArtsDai het volgende:
[..]
Jammer dat het kk fake is mang
kan me alleen wel iets van dat herinnereb
Ik had gefapt wat nu?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer in mn handen gekregen, dus neen, niet fake.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef Ezio het volgende:
Ik ga proberen om in de DD te komen, topic als het lukt
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef Ezio het volgende:
Ik ga proberen om in de DD te komen, topic als het lukt
Hoi, mijn naam is Henk ik lees al X aantal jaar de Donald Duck zonder dat mijn vrouw het weet, het voelt soms stiekem een beetje als een fetish.quote:
Antwoord: Kleine kinderen, doei!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoi, mijn naam is Henk ik lees al X aantal jaar de Donald Duck zonder dat mijn vrouw het weet, het voelt soms stiekem een beetje als een fetish.
Wat is de fetish van Donald Duck?
gr gr
'Hallo lieve donzige pluizige snaterende pechhebbende razende duck'quote:Op zondag 1 juli 2012 23:09 schreef luckass het volgende:
Ik vind het ergste nog wel die aanhalingen als "Donzige snatervogel" enzo
Had ik laatst ook toen ik naar de huisarts ging; gewoon je lach door de wachtkamer laten schallenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef dustbrain het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik in wachtkamers Donald duck lees en me moet inhouden om te lachen. Straks denkt iedereen nog dat ik geretardeerd ben of zo.
Dan bedoel ik van die flauwe kinderachtige grappen als deze(weet niet precies die die ging)
Donald duck: Ik ga dit doen.
Kwik: Nee oom Donald dat is gevaarlijk.
(Donald loopt weg om het toch te doen)
Kwik: Oom Donald heeft de hersencapaciteit van een dwergmier.
Dan doe ik echt heel krampachtig dat blaadje voor mijn hoofd om te verbergen dat ik lach.
Iedereen zit daar met een pokerface.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Had ik laatst ook toen ik naar de huisarts ging; gewoon je lach door de wachtkamer laten schallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |