WTF?! Dat moet wel een Photoshop-klus zijn...quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:51 schreef einzeinz het volgende:
Op die redactie zitten gedemotiveerde mensen die geen kik geven om die kinderen en alleen denken aan de verkoopcijfers.
Oh ja, zie deze. De reactie zou perfect van een FOK!mod kunnen komen.
[ afbeelding ]
Liefste dagboek
Koop een dagboek
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
Donald Duck is sowieso een blad voor autisten
Ik FOK! dan altijd. Donald Duck is meer iets voor in de wachtkamer en bij de dokter of de tandarts. Ja ik heb nooit een abo gehad dus ben Donzige Duck-loos opgegroeidquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.
Veeg je daarna ook je excellente bruine ster ermee af? Sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk om op de plee te lezen als je zit te schijten.
Dan heb je wel wat gemist hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik FOK! dan altijd. Donald Duck is meer iets voor in de wachtkamer en bij de dokter of de tandarts. Ja ik heb nooit een abo gehad dus ben Donzige Duck-loos opgegroeid
Mwah, ik prefereer toch wat zachters.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Veeg je daarna ook je excellente bruine ster ermee af? Sorry
Mijn ouders hielden niet genoeg van me voor een donald duck abo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist hoor.
[..]
Mwah, ik prefereer toch wat zachters.
Toch Jasmine denk ik dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
[..]
Poll: Lekkerste Disney chick?
• Ariel
• Belle
• Pocahontas
• Jasmine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga hem wel ff ergens anders neerzettenquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die hun Donald Ducks niet bewaren / de Donald Duck niet lezen.
Goede paint hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 03:51 schreef einzeinz het volgende:
Op die redactie zitten gedemotiveerde mensen die geen kik geven om die kinderen en alleen denken aan de verkoopcijfers.
Oh ja, zie deze. De reactie zou perfect van een FOK!mod kunnen komen.
[ afbeelding ]
Liefste dagboek
Koop een dagboek
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die jongen heet gewoon K. Anker.![]()
Oh. Wel lame verhaaltje dan voor een FOK!ker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |