Nog maar een fractie! Het is echt ontzettend veel. Twijfel of ik het überhaupt ooit ook allemaal echt zal lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm,
Maar hoeveel van die donald ducks heb je nou daadwerkelijk gelezen?
Ja dan is het wel de moeite, een beetje scrollen op je laptop is lamequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog maar een fractie! Het is echt ontzettend veel. Twijfel of ik het überhaupt ooit ook allemaal echt zal lezen
Ik heb ook zo'n comic app op m'n iPad ervoor, op die manier leest het best wel relaxed.
Suf gelachen om de bovenstequote:
mekaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
No shit Sherlock, ik heb dat in Paint in een minuut in mekaar geflanst.
Ik heb dat nummer in mn handen gekregen, dus neen, niet fake.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef PlayArtsDai het volgende:
[..]
Jammer dat het kk fake is mang
kan me alleen wel iets van dat herinnereb
Ik had gefapt wat nu?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer in mn handen gekregen, dus neen, niet fake.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef Ezio het volgende:
Ik ga proberen om in de DD te komen, topic als het lukt
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef Ezio het volgende:
Ik ga proberen om in de DD te komen, topic als het lukt
Hoi, mijn naam is Henk ik lees al X aantal jaar de Donald Duck zonder dat mijn vrouw het weet, het voelt soms stiekem een beetje als een fetish.quote:
Antwoord: Kleine kinderen, doei!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoi, mijn naam is Henk ik lees al X aantal jaar de Donald Duck zonder dat mijn vrouw het weet, het voelt soms stiekem een beetje als een fetish.
Wat is de fetish van Donald Duck?
gr gr
'Hallo lieve donzige pluizige snaterende pechhebbende razende duck'quote:Op zondag 1 juli 2012 23:09 schreef luckass het volgende:
Ik vind het ergste nog wel die aanhalingen als "Donzige snatervogel" enzo
Had ik laatst ook toen ik naar de huisarts ging; gewoon je lach door de wachtkamer laten schallenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef dustbrain het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik in wachtkamers Donald duck lees en me moet inhouden om te lachen. Straks denkt iedereen nog dat ik geretardeerd ben of zo.
Dan bedoel ik van die flauwe kinderachtige grappen als deze(weet niet precies die die ging)
Donald duck: Ik ga dit doen.
Kwik: Nee oom Donald dat is gevaarlijk.
(Donald loopt weg om het toch te doen)
Kwik: Oom Donald heeft de hersencapaciteit van een dwergmier.
Dan doe ik echt heel krampachtig dat blaadje voor mijn hoofd om te verbergen dat ik lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |