Je moet nog zeggen wat je aan wiltquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zal ik mezelf dan maar een broek aan painten?
dat komt niet omdat jij er niet bent hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef sbientje het volgende:
wat gaan die sc's hard latelyHe tlijkt wel gezelliger als ik op vakantie ben
Ja achquote:
Kallllllllllllllllllllllllllllllllllllyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
Hoi
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook huisdieren
[ afbeelding ]
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook huisdieren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Kruimel en lynxie (hebben de kinderen verzonnen)
Wat een schattig koppiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Labrador Kyra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Kruimel en lynxie (hebben de kinderen verzonnen)
quote:
haha!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Labrador Kyra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij denkt hetzelfde als mijn jongste dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schatties
De kat van mijn ouders heet ook kruimelDie heb ik verzonnen 18 jaar geleden
Hheh die linker kijkt coolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
Tijger en Gizmo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ieuw!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
En hier krijg ik er binnenkort 2 van, speciaal voor de jongens die vinden dat zo leuk
ik izt nu op mijn werk en heb ze toevallig op mijn hyves staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
En waarom hebben jullie al die leuke onderwerpen als ik alleen kan reageren op mijn telefoon dus bijna niet
Dan haal je het onderwerp weer terug?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
En waarom hebben jullie al die leuke onderwerpen als ik alleen kan reageren op mijn telefoon dus bijna niet
Dat is een hamsterquote:
?quote:
Ze bleven niet hangen, ze pleegden zelfmoord. Baco en Breezerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik had 2 vissen maar die bleven hangen in het pompje
(ze heetten Baco en Breezer![]()
)
Haha het is een ieniemienie babyhamster, 2 weekjes oud daar, ik krijg ze over een paar weekjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ze bleven niet hangen, ze pleegden zelfmoord. Baco en Breezer![]()
Leuke foto's c_a
En wat schattig Kally! Hoe klein is een dwerghamster als een normale hamster al zo klein is??
Ook zo origineelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik heb ook een hamster gehad, ze heette kruimeltje
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Ik dacht dat omdat het album Siepie08 heet en je zei dat je naam met een S begon
* iBenny stopt zijn vergrootglas, petje en pijp weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is ook een nick, en die heb ik niet voor niks Benny
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny stopt zijn vergrootglas, petje en pijp weer weg
sorry
Tom is echt een kater, lekker saggo kijken maar wel stiekum poserenquote:
Haha dat is een goede analysequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Tom is echt een kater, lekker saggo kijken maar wel stiekum poseren
Ze zijn zo leuk he kattenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha dat is een goede analyseHij gaat maar wat graag op de foto!
En hij kan echt heel eng kijken maar hij heeft een 'miauw' waar een kitten jaloers op zou zijn, te verwijfd!
Nee, hij heet Tom omdat ik vroeger hé-le-maal gek was van Tommie, de beer uit Sesamstraat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Bos81 het volgende:
Hij heet toch niet tom, vanwege Tom Poes he?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, hij heet Tom omdat ik vroeger hé-le-maal gek was van Tommie, de beer uit Sesamstraat.
Die een hond bleek te zijn, kwam ik vorig jaar achter
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Marlalala het volgende:
Mijn zus en haar vriend verhuisden van een benedenwoning naar één hoog. Poes was het er niet mee eens en bleef vasthouden aan het 'buiten' gevoel...
[ afbeelding ]
Mijn zus en haar vriend verhuisden van een benedenwoning naar één hoog. Poes was het er niet mee eens en bleef vasthouden aan het 'buiten' gevoel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn er 5quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef D. het volgende:
4 op een rij
Zijn we toch weer spelletjes aan het doen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
De monteur komt vrijdagochtend en die gaat het voor 99% zeker oplossen![]()
Net op tijd voor X-Factor
Super!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kip en hawaii meukquote:
Kip is ok, hawaiimeuk liever nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kip en hawaii meukuit een potje
![]()
Maar dat is de enige die de kinderen lusten
quote:
Rijst? nu je het zegt.. ik heb sinds gistermiddag neit meer 'normaal' gegetenquote:
Ik ook nog niet eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rijst? nu je het zegt.. ik heb sinds gistermiddag neit meer 'normaal' gegeten
(verklaard ook waarom ik honger heb)
Dat wel, maar ik hoef nooit meer huisdierenquote:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is wat andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik hoef nooit meer huisdierenMan is allergisch voor katten en we hebben dus gezegd, na deze poezebeesten geen huisdieren meer
quote:
Ik heb yoghurt opquote:
Best wel, heb gewoon niet zo'n trek momenteelquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn hond, maupie
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn hond, maupie
quote:
U riep?quote:
Dat magquote:
Yoghurt halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
*stilletjes het topic weer verlaat en maar ff richting de winkel gaat
Doe stil danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
*stilletjes het topic weer verlaat en maar ff richting de winkel gaat
quote:
Ja en in je eigen bed is ook geweldigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:09 schreef sbientje het volgende:
het is tijd voor een douche! lekker weer onder de thuis-douche is het beste van thuiskomen na vakantie
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Back! Ik heb een bumperklever netjes afgestraft door onder de maximumsnelheid te gaan zitten. Mooi om de frustratie in de spiegel te zien.
Hoe was je vakantie? Hield Schotland het droog? En heb je de gefrituurde Snickers nog gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:09 schreef sbientje het volgende:
het is tijd voor een douche! lekker weer onder de thuis-douche is het beste van thuiskomen na vakantie
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En toen sloeg hij af, kwam hij even later weer achter me. Goed geprobeerd.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis, heb nog geen fluit uitgevoerd vandaag
Ja waar heb je examen in eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het ook wel een beetje gehad, maar moet nog 2 uur
hier hetzelfde... nou ja beetje gewerkt, beetje gefoktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis, heb nog geen fluit uitgevoerd vandaag
ja ik begrijp dat ook niet helemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt grrrrrrrr© om bij het ziekenhuis te zien dat mensen met zo'n infuusding op wieltjes buiten een sigaret aanknallen.
Tja dat is toch iets waar ze zelf voor kiezen? Zou me er niet al te druk om maken hoor...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt grrrrrrrr© om bij het ziekenhuis te zien dat mensen met zo'n infuusding op wieltjes buiten een sigaret aanknallen.
ow ja die frituurde snickersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie? Hield Schotland het droog? En heb je de gefrituurde Snickers nog gehad?
Druk is een groot woord, is meer verbazing.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja dat is toch iets waar ze zelf voor kiezen? Zou me er niet al te druk om maken hoor...
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef D. het volgende:
Nou, dat stiekem binnensluipen hier werkt ook niet
Verbazing gaat meestal niet gepaard met grrrrrrrrrrrrr©quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Druk is een groot woord, is meer verbazing.
Klopt, misbruik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verbazing gaat meestal niet gepaard met grrrrrrrrrrrrr©
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat ja en websites maken..
(ik doe een nerdjes-opleiding ja)
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'erquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha oh c_a wat heb je aangezwengeld?
Kally, de zondag zag er mooi uit
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon over mij heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg, ik moet duidelijk minder gaan posten
Alsof ik jou dat aan zou doenquote:
we hebben wat te doen woensdagnacht en donderdagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hebben wij een waarschuwing gekregenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'er
(we kregen een soort van waarschuwing en de posts werden verwijderd)
die Japsnars oid?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'er
(we kregen een soort van waarschuwing en de posts werden verwijderd)
I'm in! En de vrijdag pakken we sowiesoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben wat te doen woensdagnacht en donderdag
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
I'm in! En de vrijdag pakken we sowieso
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijdenquote:
We zullen zienquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanWe gaan gewoon in elke SC zitten, we laten ons horen! XFA RULES FOK
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijden
Alles wat ie zegt spreekt ie zelf weer tegen, en mensen die op Koninginnedag 100 post of meer hadden hebben geen vrienden, maar meneer is zelf bezig het maandrecord te halen
Ik denk dat ik morgen hier voor het laatst benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanWe gaan gewoon in elke SC zitten, we laten ons horen! XFA RULES FOK
we zijn nu toch al begonnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan je wel zo kijken, maar ik weet zeker dat je woensdagnacht gewoon meedoe
Dat doe je ons niet aan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen hier voor het laatst ben
en hij scheldt met kankerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijden
Alles wat ie zegt spreekt ie zelf weer tegen, en mensen die op Koninginnedag 100 post of meer hadden hebben geen vrienden, maar meneer is zelf bezig het maandrecord te halen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ships... ik moet echt verder met werken
Da's sowieso triest, maar dat schijnt 'hip' te zijn in KLBquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en hij scheldt met kankeren echt om niets.
Vind ik ook best erg eigenlijk...
we kunnen niet zonder jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
48 uurs ban zou terecht zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en hij scheldt met kankeren echt om niets.
Vind ik ook best erg eigenlijk...
dan praten we naquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan over 3 weken, als XFA afgelopen is?
Die vraag houdt me wakkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
Oeh tof.. 21 mei verschijnt er een duet van Marco B. + Guus Meeuwis![]()
haha wat ben jij vervelend!quote:
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzoquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tof
Dan hoeven we maar naar 1 liedje te luisteren en dan zijn we van beide weer af
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzo![]()
Sowieso wat minder op Fok! te komen
Waarom we hebben toch nog de WK SCquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzo![]()
Sowieso wat minder op Fok! te komen
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom we hebben toch nog de WK SC
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom we hebben toch nog de WK SC
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Ik heb RSI![]()
Wat erg, ik ga over 4 weken op vakantie, bijna twee weken! Hoe moet ik Fokken
Vervelend voor zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ze missen me wel op Xbox Live
Ik was een fulltime gamer
Da's het ook niet helemaal hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?
doeidoeiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ff tussenuit, ben te saggo gewoon![]()
Tot laters
Owquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Familie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Barcelona en waarschijnlijk ook naar Sevilla. Olé!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hekel aan simulatie-opdrachten
Doe het goed en doe het echt óf doe het als opdracht..
niet een combinatie van beide en doen alsof het echt is
Wat is er dat je saggo benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Wij zijn ook voetbalfansquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
En zon niet te vergetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ook. En winkelsen strand
![]()
en gewoon..Spanje
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Oh Benny! Een iedee voor een nieuwe paint. De harde kern in voetbalpakjes!
Dat is ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Ik denk nog!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zit weer op de wcik mag helemaal niet zoveel internetten
op mijn werk, maar soms best wel verslavendzeker als er geen flikker te doen is op het werk
nog 11 minuten en dan ga ik richting huis
We zetten het gewoon onderop neerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je?
zowel de voor- als achterkant painten?
Ik ook niet, ik ben bang dat ze het gaan merken opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ik
dat klinkt eigenlijk ook wel logischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zetten het gewoon onderop neer
ca fabregas
Phenoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk nog!
Oh en dan nemen we Pheno mee als de mascotte van 'XFA-SC-Goes-Oranje'
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zetten het gewoon onderop neer
ca fabregas
Same herequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben bang dat ze het gaan merken op
mijn werk, en dat is niet goed
Jammer dat Kroatie niet meedoet. Had graag een rood-wit geblokt shirt gehad...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze miinimaal 1 wedstrijd van Nederland uit zullen zenden daar..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn vakantie naar denemarken gepland tijdens het WK. Hoe dom! heb daar wel een tv, zul je zien dat ze NL niet uitzenden
Ohh gaat het nu dan echt gebeuren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
tuut tuut.. ik ging even snel naar de action, naar mn zus..(wat een weeeen, jezus) en nu pruik knippen voor op de pop
Maar dit jaar is alles anders!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Rauzer het volgende:
Elk jaar zijn er plannen om de sc elders voort te zetten, maar meestal komt daar niks van terecht!
Oh dat weet ik natuurlijk niet als newbie maar het is hier wel erg gezellig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De sc is wel actiever dan ooit inderdaad!
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze miinimaal 1 wedstrijd van Nederland uit zullen zenden daar..
Dat lijkt me wel als ze in dezelfde poul zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn vakantie naar denemarken gepland tijdens het WK. Hoe dom! heb daar wel een tv, zul je zien dat ze NL niet uitzenden
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel als ze in dezelfde poul zitten
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...
Oh, dan heb je toch helemaal niks om je druk over te maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...
Jij denkt dat ze de volgende ronde niet zullen halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh, dan heb je toch helemaal niks om je druk over te maken?
Nee maar vanaf dat moment zijn er geen wedstrijden meer tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de volgende ronde niet zullen halen?
Is je zus in de Action aan het bevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
tuut tuut.. ik ging even snel naar de action, naar mn zus..(wat een weeeen, jezus) en nu pruik knippen voor op de pop
Oh zo..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar vanaf dat moment zijn er geen wedstrijden meer tegelijkertijd.
Nu hebben we het WK erachter aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Rauzer het volgende:
Elk jaar zijn er plannen om de sc elders voort te zetten, maar meestal komt daar niks van terecht!
Echt niet, echt nietquote:
Nee ben terug en mijn goede bui ookquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ben terug en mijn goede bui ook [ afbeelding ]
Ik begin ook eindelijk weer trek te krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even de pizza vor mijn mannetje uit de oven halen.
Damn wat ruikt die lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |