quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
De monteur komt vrijdagochtend en die gaat het voor 99% zeker oplossen![]()
Net op tijd voor X-Factor
Ja maar dat is wat andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik hoef nooit meer huisdierenMan is allergisch voor katten en we hebben dus gezegd, na deze poezebeesten geen huisdieren meer
quote:
Ik heb yoghurt opquote:
Best wel, heb gewoon niet zo'n trek momenteelquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn hond, maupie
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn hond, maupie
quote:
U riep?quote:
Dat magquote:
Yoghurt halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
*stilletjes het topic weer verlaat en maar ff richting de winkel gaat
Doe stil danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
*stilletjes het topic weer verlaat en maar ff richting de winkel gaat
quote:
Ja en in je eigen bed is ook geweldigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:09 schreef sbientje het volgende:
het is tijd voor een douche! lekker weer onder de thuis-douche is het beste van thuiskomen na vakantie
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Back! Ik heb een bumperklever netjes afgestraft door onder de maximumsnelheid te gaan zitten. Mooi om de frustratie in de spiegel te zien.
Hoe was je vakantie? Hield Schotland het droog? En heb je de gefrituurde Snickers nog gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:09 schreef sbientje het volgende:
het is tijd voor een douche! lekker weer onder de thuis-douche is het beste van thuiskomen na vakantie
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En toen sloeg hij af, kwam hij even later weer achter me. Goed geprobeerd.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis, heb nog geen fluit uitgevoerd vandaag
Ja waar heb je examen in eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het ook wel een beetje gehad, maar moet nog 2 uur
hier hetzelfde... nou ja beetje gewerkt, beetje gefoktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis, heb nog geen fluit uitgevoerd vandaag
ja ik begrijp dat ook niet helemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt grrrrrrrr© om bij het ziekenhuis te zien dat mensen met zo'n infuusding op wieltjes buiten een sigaret aanknallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |