ik izt nu op mijn werk en heb ze toevallig op mijn hyves staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
En waarom hebben jullie al die leuke onderwerpen als ik alleen kan reageren op mijn telefoon dus bijna niet
Dan haal je het onderwerp weer terug?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
En waarom hebben jullie al die leuke onderwerpen als ik alleen kan reageren op mijn telefoon dus bijna niet
Dat is een hamsterquote:
?quote:
Ze bleven niet hangen, ze pleegden zelfmoord. Baco en Breezerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Ik had 2 vissen maar die bleven hangen in het pompje
(ze heetten Baco en Breezer![]()
)
Haha het is een ieniemienie babyhamster, 2 weekjes oud daar, ik krijg ze over een paar weekjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ze bleven niet hangen, ze pleegden zelfmoord. Baco en Breezer![]()
Leuke foto's c_a
En wat schattig Kally! Hoe klein is een dwerghamster als een normale hamster al zo klein is??
Ook zo origineelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik heb ook een hamster gehad, ze heette kruimeltje
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Ik dacht dat omdat het album Siepie08 heet en je zei dat je naam met een S begon
* iBenny stopt zijn vergrootglas, petje en pijp weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is ook een nick, en die heb ik niet voor niks Benny
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny stopt zijn vergrootglas, petje en pijp weer weg
sorry
Tom is echt een kater, lekker saggo kijken maar wel stiekum poserenquote:
Haha dat is een goede analysequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Tom is echt een kater, lekker saggo kijken maar wel stiekum poseren
Ze zijn zo leuk he kattenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha dat is een goede analyseHij gaat maar wat graag op de foto!
En hij kan echt heel eng kijken maar hij heeft een 'miauw' waar een kitten jaloers op zou zijn, te verwijfd!
Nee, hij heet Tom omdat ik vroeger hé-le-maal gek was van Tommie, de beer uit Sesamstraat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Bos81 het volgende:
Hij heet toch niet tom, vanwege Tom Poes he?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, hij heet Tom omdat ik vroeger hé-le-maal gek was van Tommie, de beer uit Sesamstraat.
Die een hond bleek te zijn, kwam ik vorig jaar achter
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Marlalala het volgende:
Mijn zus en haar vriend verhuisden van een benedenwoning naar één hoog. Poes was het er niet mee eens en bleef vasthouden aan het 'buiten' gevoel...
[ afbeelding ]
Mijn zus en haar vriend verhuisden van een benedenwoning naar één hoog. Poes was het er niet mee eens en bleef vasthouden aan het 'buiten' gevoel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn er 5quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef D. het volgende:
4 op een rij
Zijn we toch weer spelletjes aan het doen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
De monteur komt vrijdagochtend en die gaat het voor 99% zeker oplossen![]()
Net op tijd voor X-Factor
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Super!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kip en hawaii meukquote:
Kip is ok, hawaiimeuk liever nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kip en hawaii meukuit een potje
![]()
Maar dat is de enige die de kinderen lusten
quote:
Rijst? nu je het zegt.. ik heb sinds gistermiddag neit meer 'normaal' gegetenquote:
Ik ook nog niet eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rijst? nu je het zegt.. ik heb sinds gistermiddag neit meer 'normaal' gegeten
(verklaard ook waarom ik honger heb)
Dat wel, maar ik hoef nooit meer huisdierenquote:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |