I'm in! En de vrijdag pakken we sowiesoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben wat te doen woensdagnacht en donderdag
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
I'm in! En de vrijdag pakken we sowieso
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijdenquote:
We zullen zienquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanWe gaan gewoon in elke SC zitten, we laten ons horen! XFA RULES FOK
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijden
Alles wat ie zegt spreekt ie zelf weer tegen, en mensen die op Koninginnedag 100 post of meer hadden hebben geen vrienden, maar meneer is zelf bezig het maandrecord te halen
Ik denk dat ik morgen hier voor het laatst benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben donderdag vrij en ik kan woensdagnacht sowieso tot 3 uur doorgaanWe gaan gewoon in elke SC zitten, we laten ons horen! XFA RULES FOK
we zijn nu toch al begonnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan je wel zo kijken, maar ik weet zeker dat je woensdagnacht gewoon meedoe
Dat doe je ons niet aan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen hier voor het laatst ben
en hij scheldt met kankerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel de meest trieste Fokker sinds tijden
Alles wat ie zegt spreekt ie zelf weer tegen, en mensen die op Koninginnedag 100 post of meer hadden hebben geen vrienden, maar meneer is zelf bezig het maandrecord te halen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ships... ik moet echt verder met werken
Da's sowieso triest, maar dat schijnt 'hip' te zijn in KLBquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en hij scheldt met kankeren echt om niets.
Vind ik ook best erg eigenlijk...
we kunnen niet zonder jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
48 uurs ban zou terecht zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en hij scheldt met kankeren echt om niets.
Vind ik ook best erg eigenlijk...
dan praten we naquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan over 3 weken, als XFA afgelopen is?
Die vraag houdt me wakkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan over 3 weken, als XFA afgelopen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |