Tja dat is toch iets waar ze zelf voor kiezen? Zou me er niet al te druk om maken hoor...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt grrrrrrrr© om bij het ziekenhuis te zien dat mensen met zo'n infuusding op wieltjes buiten een sigaret aanknallen.
ow ja die frituurde snickersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie? Hield Schotland het droog? En heb je de gefrituurde Snickers nog gehad?
Druk is een groot woord, is meer verbazing.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja dat is toch iets waar ze zelf voor kiezen? Zou me er niet al te druk om maken hoor...
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef D. het volgende:
Nou, dat stiekem binnensluipen hier werkt ook niet
Verbazing gaat meestal niet gepaard met grrrrrrrrrrrrr©quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Druk is een groot woord, is meer verbazing.
Klopt, misbruik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verbazing gaat meestal niet gepaard met grrrrrrrrrrrrr©
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat ja en websites maken..
(ik doe een nerdjes-opleiding ja)
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'erquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha oh c_a wat heb je aangezwengeld?
Kally, de zondag zag er mooi uit
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon over mij heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg, ik moet duidelijk minder gaan posten
Alsof ik jou dat aan zou doenquote:
we hebben wat te doen woensdagnacht en donderdagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hebben wij een waarschuwing gekregenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'er
(we kregen een soort van waarschuwing en de posts werden verwijderd)
die Japsnars oid?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr was daar eerst een kleine ruzie met een KLB'er
(we kregen een soort van waarschuwing en de posts werden verwijderd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |