doeidoeiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ff tussenuit, ben te saggo gewoon![]()
Tot laters
Owquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Familie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Barcelona en waarschijnlijk ook naar Sevilla. Olé!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hekel aan simulatie-opdrachten
Doe het goed en doe het echt óf doe het als opdracht..
niet een combinatie van beide en doen alsof het echt is
Wat is er dat je saggo benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Wij zijn ook voetbalfansquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
En zon niet te vergetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ook. En winkelsen strand
![]()
en gewoon..Spanje
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Oh Benny! Een iedee voor een nieuwe paint. De harde kern in voetbalpakjes!
Dat is ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Oh Benny! Een iedee voor een nieuwe paint. De harde kern in voetbalpakjes!
Ik denk nog!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zit weer op de wcik mag helemaal niet zoveel internetten
op mijn werk, maar soms best wel verslavendzeker als er geen flikker te doen is op het werk
nog 11 minuten en dan ga ik richting huis
We zetten het gewoon onderop neerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je?
zowel de voor- als achterkant painten?
Ik ook niet, ik ben bang dat ze het gaan merken opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |