haha wat ben jij vervelend!quote:
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzoquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tof
Dan hoeven we maar naar 1 liedje te luisteren en dan zijn we van beide weer af
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan over 3 weken, als XFA afgelopen is?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzo![]()
Sowieso wat minder op Fok! te komen
Waarom we hebben toch nog de WK SCquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht juist om dan een beetje minder te gaan posten enzo![]()
Sowieso wat minder op Fok! te komen
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom we hebben toch nog de WK SC
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom we hebben toch nog de WK SC
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Ik heb RSI![]()
Wat erg, ik ga over 4 weken op vakantie, bijna twee weken! Hoe moet ik Fokken
Vervelend voor zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ze missen me wel op Xbox Live
Ik was een fulltime gamer
Da's het ook niet helemaal hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?
doeidoeiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ff tussenuit, ben te saggo gewoon![]()
Tot laters
Owquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Familie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Barcelona en waarschijnlijk ook naar Sevilla. Olé!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hekel aan simulatie-opdrachten
Doe het goed en doe het echt óf doe het als opdracht..
niet een combinatie van beide en doen alsof het echt is
Wat is er dat je saggo benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Tot laters
Wij zijn ook voetbalfansquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zitten straks allemaal van die voetbalfans. Daar heb ik weinig behoefte aan
En zon niet te vergetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja ook. En winkelsen strand
![]()
en gewoon..Spanje
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Oh Benny! Een iedee voor een nieuwe paint. De harde kern in voetbalpakjes!
Dat is ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die komen niet in de slowchat. Onze slowchats gaan ook niet heeel veel over X-Factor haha. Als wij gewoon in 'sc-oude-stijl' verder gaan, zijn ze snel genoeg weer weg
Ik denk nog!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa ik in een Spanjeshirt met fabregas er op
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zit weer op de wcik mag helemaal niet zoveel internetten
op mijn werk, maar soms best wel verslavendzeker als er geen flikker te doen is op het werk
nog 11 minuten en dan ga ik richting huis
We zetten het gewoon onderop neerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je?
zowel de voor- als achterkant painten?
Ik ook niet, ik ben bang dat ze het gaan merken opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon echt ff niet internetten. Ik verbruik 90% van de bandbreedte geloof ik
dat klinkt eigenlijk ook wel logischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zetten het gewoon onderop neer
ca fabregas
Phenoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk nog!
Oh en dan nemen we Pheno mee als de mascotte van 'XFA-SC-Goes-Oranje'
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zetten het gewoon onderop neer
ca fabregas
Same herequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben bang dat ze het gaan merken op
mijn werk, en dat is niet goed
Jammer dat Kroatie niet meedoet. Had graag een rood-wit geblokt shirt gehad...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze miinimaal 1 wedstrijd van Nederland uit zullen zenden daar..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn vakantie naar denemarken gepland tijdens het WK. Hoe dom! heb daar wel een tv, zul je zien dat ze NL niet uitzenden
Ohh gaat het nu dan echt gebeuren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
tuut tuut.. ik ging even snel naar de action, naar mn zus..(wat een weeeen, jezus) en nu pruik knippen voor op de pop
Maar dit jaar is alles anders!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Rauzer het volgende:
Elk jaar zijn er plannen om de sc elders voort te zetten, maar meestal komt daar niks van terecht!
Oh dat weet ik natuurlijk niet als newbie maar het is hier wel erg gezellig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De sc is wel actiever dan ooit inderdaad!
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze miinimaal 1 wedstrijd van Nederland uit zullen zenden daar..
Dat lijkt me wel als ze in dezelfde poul zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn vakantie naar denemarken gepland tijdens het WK. Hoe dom! heb daar wel een tv, zul je zien dat ze NL niet uitzenden
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel als ze in dezelfde poul zitten
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...
Oh, dan heb je toch helemaal niks om je druk over te maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
tijdens de poulefase ben ik nog thuis.. het is de achtste en kwartfinale dat ik wegben geloof ik...
Jij denkt dat ze de volgende ronde niet zullen halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh, dan heb je toch helemaal niks om je druk over te maken?
Nee maar vanaf dat moment zijn er geen wedstrijden meer tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de volgende ronde niet zullen halen?
Is je zus in de Action aan het bevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
tuut tuut.. ik ging even snel naar de action, naar mn zus..(wat een weeeen, jezus) en nu pruik knippen voor op de pop
Oh zo..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar vanaf dat moment zijn er geen wedstrijden meer tegelijkertijd.
Nu hebben we het WK erachter aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Rauzer het volgende:
Elk jaar zijn er plannen om de sc elders voort te zetten, maar meestal komt daar niks van terecht!
Echt niet, echt nietquote:
Nee ben terug en mijn goede bui ookquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ben terug en mijn goede bui ook [ afbeelding ]
Ik begin ook eindelijk weer trek te krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even de pizza vor mijn mannetje uit de oven halen.
Damn wat ruikt die lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |