...en ruikt naar grasquote:
dat het oranje isquote:Op maandag 10 mei 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
...en ruikt naar grasWat wil je nog meer van toiletpapier?
Ik doe mijn uiterste bestquote:
ik sta eropquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste bestMaar er zijn nog niet zoveel wedstrijden gespeeld he.
http://www.hetoranjespandoek.nl/ Dan maar ff linkdump
wij kunnen niet gaan versieren dit jaar, we zitten midden in een verbouwing.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Solique het volgende:
Zal binnenkort maar eens kijken hoeveel WK zooi wij hebben liggen.
quote:
Wij zullen ook niet veel gaan versieren, ben een gedeelte van de tijd dat het loopt op vakantie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
wij kunnen niet gaan versieren dit jaar, we zitten midden in een verbouwing.
Ik neem aan dat je dan wel even een foto maakt van de straat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:23 schreef iBenny het volgende:
De tas met oranje-spul staat al klaar
straat wordt weer helemaal oranje
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan wel even een foto maakt van de straat.
quote:
quote:
niet al te beste zangquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
maar eigenlijk
![]()
Trouwens, de gekste oranje-straat van Nederland heb je bij een toernooi toch ook altijd? Of ben ik nu mis met iets anders van het Nederlands elftal?
Heb je dat van de Dirk v/d Broek gezien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet al te beste zang
Maar wel vrolijk.
ben benieuwd wat de AH weer gaat verzinnen
heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat van de Dirk v/d Broek gezien?
Hands... poppetjes met handjes op hun hoofd
(we hebben al 10 poppetjes)
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet al te beste zang
Maar wel vrolijk.
ben benieuwd wat de AH weer gaat verzinnen
nee en terecht.quote:
Klopt. Trouwens. Kan je geen Countdown weer laten geven in elk slowchat-topic of nog beter in elk WK-topic dat gemaakt wordt?quote:
Zou ook wel eens tijd worden. Niks tegen Gio maar die heeft echt z'n beste tijd gehad.quote:
heb je jezelf al op het spandoek geplaatst?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ook wel eens tijd worden. Niks tegen Gio maar die heeft echt z'n beste tijd gehad.
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je jezelf al op het spandoek geplaatst?
Was wel te verwachten, eens komt er een eind aan.quote:
Zou leuk zijn als hij op het WK nog een keer zo'n Italië-stunt uithaalt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, eens komt er een eind aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |