4 jaar geleden, wilde het niet van de grond komen. Ik vrees dit jaar eenzelfde scenario, al hoop ik het fout te hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 23:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het is nu nog wel erg slow de chat.
Maar dat gaat nog wel veranderen.
Ach we zien wel.quote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 jaar geleden, wilde het niet van de grond komen. Ik vrees dit jaar eenzelfde scenario, al hoop ik het fout te hebben.
quote:
ouwe zakquote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 74 maak ik de WK's al bewust mee voor Oranje.
Proost
Dit jaar kan het niet fout gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Gert het volgende:
We worden ook wereldkampioen dit jaar, dat maakt het extra leuk.
Of zeggen we dat elke vier jaar van tevoren.. ja hè?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Gert het volgende:
Of zeggen we dat elke vier jaar van tevoren.. ja hè?![]()
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar nietquote:
Dit jaar gaat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar niet
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar niet
Ik gok Robben want verwacht dat van Persie voor de finale al geblesseerd is.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen. [ afbeelding ]
Die prutser van een Messi ben ik niet bang voor, sinds die wedstrijd tegen Inter. En wie hebben we verder nog.. zo'n enge portugees uit Madrid, maar die krijgt vast wel een verdiende doodschop aan het begin van het toernooi.![]()
Bah Rooney. Ik denk toch echt dat plek 3 naar Villa gaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen. [ afbeelding ]
Die prutser van een Messi ben ik niet bang voor, sinds die wedstrijd tegen Inter. En wie hebben we verder nog.. zo'n enge portugees uit Madrid, maar die krijgt vast wel een verdiende doodschop aan het begin van het toernooi.![]()
Rooney... OK, die mag op 3.
haha, als er iemand snel geblesseerd raakt...quote:Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok Robben want verwacht dat van Persie voor de finale al geblesseerd is.
Welk merk bier zal er tijdens de huldiging gedronken worden?
Zit ook wat in jaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, als er iemand snel geblesseerd raakt...
nou ja, volgens heeft hij nou de laatste jaren niet echt hele grote blessures gehad, behalve dan de blessure waar die nu mee zitquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit ook wat in jaAlhoewel van Persie niet echt voor Robben onderdoet qua blessure gevoeligheid denk ik.
Een seizoen blessurevrij is hem volgens mij ook nog nooit gelukt. Die laatste blessure was gewoon pech maar hij heeft altijd wel wat pijntjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja, volgens heeft hij nou de laatste jaren niet echt hele grote blessures gehad, behalve dan de blessure waar die nu mee zit
Voor hoeveel waren de benen van Cristiano Ronaldo verzekerd? Zal vast weer een likkebaardend bedrag zijn...quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Mits hij fit raakt.quote:Rooney... OK, die mag op 3.
Ik kwam die pic tegen op de wiki-pagina van het EK-88, en heb een tijdje zitten googlen, maar nergens te vinden.quote:
Waar was je gebleven ?quote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef RockGod--- het volgende:
Komt er niet zo'n nostradamus variant op het wk ?
Prachtig shirtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit shirt kan bestellen?![]()
Probleem is dat je naar een shirt zoekt, dus je komt om in de gewone voetbalshirts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtig shirtIk zal eens kijken maar als jij het niet kan vinden zal het mij ook wel niet lukken.
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Yeah, kaartjes voor de kwartfinale in Kaapstad.
Denk dat je het voor het grootste gedeelte voor de sfeer doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?
In ieder geval heel vet!
Tuurlijk dat zekerquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk dat je het voor het grootste gedeelte voor de sfeer doet.Als Nederland er in terecht komt zou dat alleen maar mooi meegenomen zijn.
Dat zeg maar een hele lijst vragen komt die je dan moet voorspellen m.b.t. het WK. Bijvoorbeeld wie krijgt de eerste rode kaart, wie maakt het 50e doelpunt. Zo'n dingen. Dat was andere jaren volgens mij wel.quote:
Hoe het werkt? Heel simpel; ik 'woon' voor een half jaar in Kaapstad en probeer dus gewoon enkele wedstrijdjes mee te pakken. Zo heb ik ook kaarten voor Kameroen - NL, Italië - Paraguay en Frankrijk - Uruguay.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?
In ieder geval heel vet!
Doe je goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe het werkt? Heel simpel; ik 'woon' voor een half jaar in Kaapstad en probeer dus gewoon enkele wedstrijdjes mee te pakken. Zo heb ik ook kaarten voor Kameroen - NL, Italië - Paraguay en Frankrijk - Uruguay.
Ik ben nog neit weg hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
en weg is iBenny en ik ben weer remy
ur?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar ik praat tegen een uur ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En druk vooralquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef charmed_angel het volgende:
gezellig hier
Waar blijft Marlalalalalalalala
Vrijdag. Dus kroegquote:
Hoelaat moet je optreden?quote:
Heb je een foto? Ik kijk dat programma namelijk nooit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Om vijf over negen. Ik ben die ene met die krullen
Nou ik ben eigenlijk heel erg verlegen en mensen vinden me daarom een beetje irritantquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je een foto? Ik kijk dat programma namelijk nooit.
Maar dat zie je toch niet op een fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk heel erg verlegen en mensen vinden me daarom een beetje irritant![]()
Dus ik durf niet zo goed...
Charmed_angelquote:
quote:
Arsenalquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord, Real Madrid, Liverpool
Nederland en Spanje
en jij?
Ah zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man komt uit Spanje
maar vroeger voordat ik mijn man heb leren kennen, was ik al voor real Madrid
ow en als voetballand mag Engeland niet ontbreken
Klopt, maar hoop het wel. Hij is niet alleen leuk om naar te kijken, maar vind het ook nog eens een goede voetballerquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Zou Fabregas een basisplaats krijgen bij Spanje? Dat heeft hij toch niet altijd of wel?
Ik zat laatst met m'n vriendin voetbal te kijken maar ze vond Fabregas heul niet knapquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar hoop het wel. Hij is niet alleen leuk om naar te kijken, maar vind het ook nog eens een goede voetballer
prima. Bevrijdingsdagfestival (of hoe je dat ook noemt) gok ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me even wassen en aankleden, lig nog in bed, was gister erg laat
Nee fokquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
prima. Bevrijdingsdagfestival (of hoe je dat ook noemt) gok ik.
Haha oke, daar word tot diep in de nacht geslowchat?quote:
Dat kan jaquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan jaVandaag vrij zo te horen?
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan jaVandaag vrij zo te horen?
10 over 10 wakkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
c_a heb je nog een beetje uitgeslapen?
Goed tijdstip! En na die sms gewoon weer verder gaan slapen, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 over 10 wakker
maar kreeg wel om 7 uur een sms van een collega. Of ik kon openen
Zekerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:00 schreef Happel het volgende:
Nog een paar weken Tong, dan barst het los.
Hier.quote:
het enige aantrekkelijke aan deze SCquote:
Wij zijn gewoon de WK-SC-QUEENSquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het enige aantrekkelijke aan deze SC
Homo'squote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon de WK-SC-QUEENS
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon de WK-SC-QUEENS
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Absoluut! En c_a nog iets meer dan ik want ze heeft én verstand van mooie mannen én ze weet wanneer de bal buitenspel is!
Dat is een aboslute waarheid. You tell 'm c_a!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wij
Echte WK Vrouwen
![]()
niet te verwarren met voetbalvrouwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wij
Echte WK Vrouwen
![]()
De bal buitenspel isquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Absoluut! En c_a nog iets meer dan ik want ze heeft én verstand van mooie mannen én ze weet wanneer de bal buitenspel is!
Neuken ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wij
Echte WK Vrouwen
![]()
Maar maar ik kom hier voor mijn rust.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
En als wij er niet waren geweest, dan was het hier nog erg rustig geweest![]()
Dat gaat soms inderdaad te snel voor mij. Maar sowieso zit ik overdag nauwelijks op FOK.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet zo vaak in XFA SC kom?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het moet hier nog wel echt op gang komen, iBenny, Marlalala, eNGine en ik kunnen het niet alleen.
En tong wil alleen maar neuken
nou vooruit danquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het moet hier nog wel echt op gang komen, iBenny, Marlalala, eNGine en ik kunnen het niet alleen.
En tong wil alleen maar neuken
Over het songfestival praten in WK... waarom ook neitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Marlalala het volgende:
Ja precies!
Ehm wat vinden julli evan onze inzendig voor het Eurovisie Songfestival?
ik weet het wel zekerquote:
Ik weet alleen niet wie het dan wel moet wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker(dat we geen kampioen worden)
Maar een halve finale zou wel tof zijn...
Jáá laten we vragen of er een subforum komt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
we staan voor paal
wij gaan in rehab trouwensXFA rehab
ik op dit moment ook nog even niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie het dan wel moet worden
Doet Turkije mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
als het maar geen Portugal wordtof Frankrijk
Portugal in ieder geval niet, dat is anti-voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Portugal gun ik na dat kaarten-festijn helemaal niks meerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat een heel groot gedeelte van de stad echt afgesloten is als Turkije wedstrijden wint.quote:
juistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze luistert graag naar het getoeter als ze per ongeluk een potje winnen
daarom zeg ik ook: gelukkig nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Omdat een heel groot gedeelte van de stad echt afgesloten is als Turkije wedstrijden wint.
Ik was bij een vriendin die in West woont en toen won zo'n Turkse club en echt hoor, er reed geen ov meer door de straat. Kon er gewoon niet langs![]()
En toeteren tot diep in de nacht, gekkenhuis!
Dit zal ook de eindstand in de Groep zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
En wij zitten in Groep E
Groep E
Nederland
Denemarken
Japan
Kameroen
Spanje wint!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Spanje in H
Groep H
Spanje
Zwitserland
Honduras
Chili
heee psssst, je hond piest in de gangquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
En wij zitten in Groep E
Groep E
Nederland
Denemarken
Japan
Kameroen
the horrorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Omdat een heel groot gedeelte van de stad echt afgesloten is als Turkije wedstrijden wint.
Ik was bij een vriendin die in West woont en toen won zo'n Turkse club en echt hoor, er reed geen ov meer door de straat. Kon er gewoon niet langs![]()
En toeteren tot diep in de nacht, gekkenhuis!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heee psssst, je hond piest in de gang
Tot zo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga echt afsluiten nu, veel plezier nog
En Marlalalalala weet je al wat buitenspel is
Haha ja! Maar ik kan het alleen tekenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ben ook echt heel erg blij hahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
the horror
Was echt oprecht blij dat ze zich niet plaatsten...
Dan willen we nu wel een paint zien... dat begrijp je wel he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja! Maar ik kan het alleen tekenen
Slaap lekker c_a!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Haha ik paint me morgen helemaal suf ok.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan willen we nu wel een paint zien... dat begrijp je wel he?
paint!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja! Maar ik kan het alleen tekenen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paint!!!
En nu ga ik hier ook slapen! Weltrusten allemaal
welterusten #2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paint!!!
En nu ga ik hier ook slapen! Weltrusten allemaal
oke paint dus!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ik paint me morgen helemaal suf ok.
Ik moet ook nog een outfit bedenken voor Golalala
Golalala is de talentenshowact die ik ga opvoeren met Gomiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke paint dus!![]()
En wat is Golalalalala?
haha en kan ik jullie act ook ergens bekijken? En ik wacht op de paintsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Golalala is de talentenshowact die ik ga opvoeren met Gomi![]()
Ik wil een glitterpak maar hij niet, dus ik moet hem nog overtuigen. Zwarte glitters?
Ik paint het wel
Goedemorgen ook hier trouwens!
Nog steeds? Had je maar vroeg moeten gaan slapenquote:
Ja hoor.quote:
Het komt nog wel goed.quote:
Nu niet meer. Kiek ze goaan!quote:
Hehe Tong, jij altijd he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het komt nog wel goed.
Leer mij succesvolle topics openen.
Ik kijk en leerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het komt nog wel goed.
Leer mij succesvolle topics openen.
voor 11-06-2010 om 02:00 uurquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow die moet ik nog invullen, tot wanneer?
Komt misschien nog wel. De XFA-SC liep eerst ook niet en moet je kijken hoe snel het nu gaatquote:
Dat is waarquote:Op zondag 9 mei 2010 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel. De XFA-SC liep eerst ook niet en moet je kijken hoe snel het nu gaat
Duurt niet lang meer! Ik moet maar eens een oranje shirt gaan kopenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Het gaat hier stormloop lopen naarmate het WK dichterbij komt. De spanningi stijgt als nooit te voren.![]()
Ik heb eindelijk een oranje damespolo gevonden!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Carmw het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer! Ik moet maar eens een oranje shirt gaan kopen
Ik niet. Ik heb volgens mij genoeg oranje zooi liggen om de hele buurt te kunnen verkledenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Sjaaltje heb ik nog wel liggen, maar niet veel meer als dat. Ik ga me normaal gedragen.
Waar?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een oranje damespolo gevonden!
Daar wil je je kont toch niet mee afvegenquote:
Het is anders wel extrasoftquote:
...en ruikt naar grasquote:
dat het oranje isquote:Op maandag 10 mei 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
...en ruikt naar grasWat wil je nog meer van toiletpapier?
Ik doe mijn uiterste bestquote:
ik sta eropquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste bestMaar er zijn nog niet zoveel wedstrijden gespeeld he.
http://www.hetoranjespandoek.nl/ Dan maar ff linkdump
wij kunnen niet gaan versieren dit jaar, we zitten midden in een verbouwing.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef Solique het volgende:
Zal binnenkort maar eens kijken hoeveel WK zooi wij hebben liggen.
quote:
Wij zullen ook niet veel gaan versieren, ben een gedeelte van de tijd dat het loopt op vakantie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
wij kunnen niet gaan versieren dit jaar, we zitten midden in een verbouwing.
Ik neem aan dat je dan wel even een foto maakt van de straat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:23 schreef iBenny het volgende:
De tas met oranje-spul staat al klaar
straat wordt weer helemaal oranje
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan wel even een foto maakt van de straat.
quote:
quote:
niet al te beste zangquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
maar eigenlijk
![]()
Trouwens, de gekste oranje-straat van Nederland heb je bij een toernooi toch ook altijd? Of ben ik nu mis met iets anders van het Nederlands elftal?
Heb je dat van de Dirk v/d Broek gezien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet al te beste zang
Maar wel vrolijk.
ben benieuwd wat de AH weer gaat verzinnen
heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat van de Dirk v/d Broek gezien?
Hands... poppetjes met handjes op hun hoofd
(we hebben al 10 poppetjes)
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet al te beste zang
Maar wel vrolijk.
ben benieuwd wat de AH weer gaat verzinnen
nee en terecht.quote:
Klopt. Trouwens. Kan je geen Countdown weer laten geven in elk slowchat-topic of nog beter in elk WK-topic dat gemaakt wordt?quote:
Zou ook wel eens tijd worden. Niks tegen Gio maar die heeft echt z'n beste tijd gehad.quote:
heb je jezelf al op het spandoek geplaatst?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ook wel eens tijd worden. Niks tegen Gio maar die heeft echt z'n beste tijd gehad.
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je jezelf al op het spandoek geplaatst?
Was wel te verwachten, eens komt er een eind aan.quote:
Zou leuk zijn als hij op het WK nog een keer zo'n Italië-stunt uithaalt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, eens komt er een eind aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |