quote:
ouwe zakquote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 74 maak ik de WK's al bewust mee voor Oranje.
Proost
Dit jaar kan het niet fout gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Gert het volgende:
We worden ook wereldkampioen dit jaar, dat maakt het extra leuk.
Of zeggen we dat elke vier jaar van tevoren.. ja hè?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Gert het volgende:
Of zeggen we dat elke vier jaar van tevoren.. ja hè?![]()
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar nietquote:
Dit jaar gaat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar niet
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar dat was toen het nog fout kon gaan. Dit jaar niet
Ik gok Robben want verwacht dat van Persie voor de finale al geblesseerd is.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen. [ afbeelding ]
Die prutser van een Messi ben ik niet bang voor, sinds die wedstrijd tegen Inter. En wie hebben we verder nog.. zo'n enge portugees uit Madrid, maar die krijgt vast wel een verdiende doodschop aan het begin van het toernooi.![]()
Bah Rooney. Ik denk toch echt dat plek 3 naar Villa gaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen wie de topscorer van het WK wordt. Robben en Van Persie zullen plaats 1 en 2 moeten verdelen. [ afbeelding ]
Die prutser van een Messi ben ik niet bang voor, sinds die wedstrijd tegen Inter. En wie hebben we verder nog.. zo'n enge portugees uit Madrid, maar die krijgt vast wel een verdiende doodschop aan het begin van het toernooi.![]()
Rooney... OK, die mag op 3.
haha, als er iemand snel geblesseerd raakt...quote:Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok Robben want verwacht dat van Persie voor de finale al geblesseerd is.
Welk merk bier zal er tijdens de huldiging gedronken worden?
Zit ook wat in jaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, als er iemand snel geblesseerd raakt...
nou ja, volgens heeft hij nou de laatste jaren niet echt hele grote blessures gehad, behalve dan de blessure waar die nu mee zitquote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit ook wat in jaAlhoewel van Persie niet echt voor Robben onderdoet qua blessure gevoeligheid denk ik.
Een seizoen blessurevrij is hem volgens mij ook nog nooit gelukt. Die laatste blessure was gewoon pech maar hij heeft altijd wel wat pijntjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja, volgens heeft hij nou de laatste jaren niet echt hele grote blessures gehad, behalve dan de blessure waar die nu mee zit
Voor hoeveel waren de benen van Cristiano Ronaldo verzekerd? Zal vast weer een likkebaardend bedrag zijn...quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Mits hij fit raakt.quote:Rooney... OK, die mag op 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |