Heb je een foto? Ik kijk dat programma namelijk nooit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Om vijf over negen. Ik ben die ene met die krullen
Nou ik ben eigenlijk heel erg verlegen en mensen vinden me daarom een beetje irritantquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je een foto? Ik kijk dat programma namelijk nooit.
Maar dat zie je toch niet op een fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk heel erg verlegen en mensen vinden me daarom een beetje irritant![]()
Dus ik durf niet zo goed...
Charmed_angelquote:
quote:
Arsenalquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord, Real Madrid, Liverpool
Nederland en Spanje
en jij?
Ah zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man komt uit Spanje
maar vroeger voordat ik mijn man heb leren kennen, was ik al voor real Madrid
ow en als voetballand mag Engeland niet ontbreken
Klopt, maar hoop het wel. Hij is niet alleen leuk om naar te kijken, maar vind het ook nog eens een goede voetballerquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Zou Fabregas een basisplaats krijgen bij Spanje? Dat heeft hij toch niet altijd of wel?
Ik zat laatst met m'n vriendin voetbal te kijken maar ze vond Fabregas heul niet knapquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar hoop het wel. Hij is niet alleen leuk om naar te kijken, maar vind het ook nog eens een goede voetballer
prima. Bevrijdingsdagfestival (of hoe je dat ook noemt) gok ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me even wassen en aankleden, lig nog in bed, was gister erg laat
Nee fokquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
prima. Bevrijdingsdagfestival (of hoe je dat ook noemt) gok ik.
Haha oke, daar word tot diep in de nacht geslowchat?quote:
Dat kan jaquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan jaVandaag vrij zo te horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |