Ik kwam die pic tegen op de wiki-pagina van het EK-88, en heb een tijdje zitten googlen, maar nergens te vinden.quote:
Waar was je gebleven ?quote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef RockGod--- het volgende:
Komt er niet zo'n nostradamus variant op het wk ?
Prachtig shirtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit shirt kan bestellen?![]()
Probleem is dat je naar een shirt zoekt, dus je komt om in de gewone voetbalshirts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtig shirtIk zal eens kijken maar als jij het niet kan vinden zal het mij ook wel niet lukken.
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Yeah, kaartjes voor de kwartfinale in Kaapstad.
Denk dat je het voor het grootste gedeelte voor de sfeer doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?
In ieder geval heel vet!
Tuurlijk dat zekerquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk dat je het voor het grootste gedeelte voor de sfeer doet.Als Nederland er in terecht komt zou dat alleen maar mooi meegenomen zijn.
Dat zeg maar een hele lijst vragen komt die je dan moet voorspellen m.b.t. het WK. Bijvoorbeeld wie krijgt de eerste rode kaart, wie maakt het 50e doelpunt. Zo'n dingen. Dat was andere jaren volgens mij wel.quote:
Hoe het werkt? Heel simpel; ik 'woon' voor een half jaar in Kaapstad en probeer dus gewoon enkele wedstrijdjes mee te pakken. Zo heb ik ook kaarten voor Kameroen - NL, Italië - Paraguay en Frankrijk - Uruguay.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Koop je dan kaartjes voor een kwartfinale en hoop je dat nederland daarin terecht komt? Want het ligt er toch aan of je 1e of 2e in de poule wordt welke kwartfinale je gaat spelen. Of is het geen eens een kwartfinale waar Nederland in terecht kan komen?
In ieder geval heel vet!
Doe je goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe het werkt? Heel simpel; ik 'woon' voor een half jaar in Kaapstad en probeer dus gewoon enkele wedstrijdjes mee te pakken. Zo heb ik ook kaarten voor Kameroen - NL, Italië - Paraguay en Frankrijk - Uruguay.
Ik ben nog neit weg hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
en weg is iBenny en ik ben weer remy
ur?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar ik praat tegen een uur ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En druk vooralquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef charmed_angel het volgende:
gezellig hier
Waar blijft Marlalalalalalalala
Vrijdag. Dus kroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |