Maar maar ik kom hier voor mijn rust.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
En als wij er niet waren geweest, dan was het hier nog erg rustig geweest![]()
Dat gaat soms inderdaad te snel voor mij. Maar sowieso zit ik overdag nauwelijks op FOK.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet zo vaak in XFA SC kom?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het moet hier nog wel echt op gang komen, iBenny, Marlalala, eNGine en ik kunnen het niet alleen.
En tong wil alleen maar neuken
nou vooruit danquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het moet hier nog wel echt op gang komen, iBenny, Marlalala, eNGine en ik kunnen het niet alleen.
En tong wil alleen maar neuken
Over het songfestival praten in WK... waarom ook neitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Marlalala het volgende:
Ja precies!
Ehm wat vinden julli evan onze inzendig voor het Eurovisie Songfestival?
ik weet het wel zekerquote:
Ik weet alleen niet wie het dan wel moet wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker(dat we geen kampioen worden)
Maar een halve finale zou wel tof zijn...
Jáá laten we vragen of er een subforum komt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
we staan voor paal
wij gaan in rehab trouwensXFA rehab
ik op dit moment ook nog even niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie het dan wel moet worden
Doet Turkije mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
als het maar geen Portugal wordtof Frankrijk
Portugal in ieder geval niet, dat is anti-voetbalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
als het maar geen Portugal wordtof Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |