SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Trainquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef LeBeau het volgende:
Ja hoi.
Ik ben al een heeeeele tijd niet meer in XFA (of op Fok) geweest, maar na gisteren moet ik toch eventjes. Ik was met een stel collega's naar het concert van Train in de Melkweg (een![]()
![]()
concert trouwens, met als hoogtepunt misschien wel het toegift van Britney's "Toxic"
) met ene Christian LeMay in het voorprogramma. Dat zei me helemaal niks, tot ik dit hoofd op een flyer zag die bij de entree werden uitgedeeld:
[ afbeelding ]!
Mijn eerste reactie was "NoooOooooOoooo" want ik haatte hem tijdens de eerste X-Factor, maar hij was wel okay. Klonk een beetje als alle nummers van Nickelback ooit. Goede stem, slechte articulatie, kon hem goed horen maar niet echt verstaan wat hij zong.
Hoogtepunt van het voorprogramma was de compleet lekkere basgitarist.![]()
![]()
Ik schakelde m'n gehoor grotendeels uit en keek naar de basgitarist, dat maakte het een heel goed voorprogramma.quote:
Ik had al zo'n antwoord verwachtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
nee zit op mijn telefoon en dies grrrr ik wil een iphone
iPhonequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
nee zit op mijn telefoon en dies grrrr ik wil een iphone
Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.quote:
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.
OKee, misschien aan het eind van X Factor, maar voorlopig nog niet dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?![]()
Meng, ik kan toch niet zonder internetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef iBenny het volgende:
het gaat dus nog een tijdje duren?!
dat is vervelend Jooopi
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zou naar het ziekenhuis gaan, even kijken hoe het met m'n zus was, speciaal ziek gemeld op schoolBelt ze dat ze wéér naar huis"mag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datdat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?
![]()
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budgetquote:
Vervelend!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Internetstoring gaat NOG langer duren
De monteur die is geweest kon het niet oplossen en denkt dat inderdaad de kabel ergens beschadigd is. Nu moet een andere afdeling de kabel gaan inspecteren![]()
Echt ongelofelijk dit !!![]()
Misschien vrijdag weer LiveChat via de android
Nee.. grr!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtje
ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Meng, ik kan toch niet zonder internet![]()
Morgen is het al een week
Ik betaal nu 30 euro in de maand, op zich vind ik dat wel mee vallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budget.
Bonjour Bos!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Internetstoring gaat NOG langer duren
De monteur die is geweest kon het niet oplossen en denkt dat inderdaad de kabel ergens beschadigd is. Nu moet een andere afdeling de kabel gaan inspecteren![]()
Echt ongelofelijk dit !!![]()
Misschien vrijdag weer LiveChat via de android
Gaat wel redelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bonjour Bos!
Hoe is het vandaag? Al een wandeling geplandHet is best lekker weer! Nou ja het is droog
Nou dat is prima toch! Niet gelijk tienduizend dingen gaan doen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk
Nee, ik denk ook niet dat het er van gaat komen, Heb gelukkig vandaag wel wat op de agenda staan.
Nee, niet te veel op een dag doen, dat is ook te veel gevraagd momenteel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dat is prima toch! Niet gelijk tienduizend dingen gaan doen....
Dat probeer ik altijd waardoor er uiteindelijk nooit van terecht komt![]()
Inloopdouche? Klinkt fancyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk! Daarna ook even een douche genomen in mijn nieuwe inloopdouche
Ik heb net een nieuwe simonly afgesloten voor zes euro pm voor 1 jaar. Ik zie volgend jaar wel weer wat ik doequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik betaal nu 30 euro in de maand, op zich vind ik dat wel mee vallen
6 euroquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe simonly afgesloten voor zes euro pm voor 1 jaar. Ik zie volgend jaar wel weer wat ik doe
Ja ik zou de buren kunnen vragen. Ze hebben wel beveiligd en ze hebben UPC (=kabel) dus zij hebben wel verbinding. Ik heb nl. adsl.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou gek worden
Hebben je buren geen draadloos internet?
Vraag je of je even op die van hun magOf misschien staat hij wel open
Adsl is gewoonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja ik zou de buren kunnen vragen. Ze hebben wel beveiligd en ze hebben UPC (=kabel) dus zij hebben wel verbinding. Ik heb nl. adsl.
Ik ontvang zo nu en dan wel een zwak signaal zonder beveiliging van iemand anders, maar dat is ook niet alles.
Ben al 10 jaar klant bij UPC en nog nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mwoa, tot nu toe weinig problemen mee gehad. En UPC is ook
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Is zoooo rustig op mijn werk, je kan merken dat het vakantie is
dus ik zeg: ik ga even naar de wcmaar ik moet helemaal niet
dus zit ik hier relaxed te fokken
laterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga snel weer wat doen, want het werk stapelt zich op
tot laters
inloopdouche en zo'n tof bad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk! Daarna ook even een douche genomen in mijn nieuwe inloopdouche
Ja leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zal wel een filmpje maken als mijn badmeubel hangt
Dat zou wel heel snel gaan danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Fairydust het volgende:
Ben ik weer
1e uur vrij gehad en maar 2 uur naar school geweest, ga zo mee m'n vader ophalen en dan is het hele ziekenhuisgedoe hopelijk achter de rug
sorrysorry...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf een beetje moed in te praten ja
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat er een XFA-liefde ontstaat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schattepatatteke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem dan wel 2 18+ers, om het legaal te houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat er een XFA-liefde ontstaat
[ afbeelding ]
Dat doet ze nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoofd ook van Fairydust... zo van : hihiihi ik ga je bedriegen
Zit maar 5 jaar verschil tussenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Neem dan wel 2 18+ers, om het legaal te houden
21-13=8quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit maar 5 jaar verschil tussenKan toch
Mijn nichtje van 16 heeft ook met een jongen van 21
Benny is 19quote:
Marlalalalaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Benny is 19
En ik word volgende maand 14
Niet dat ik verliehiefd ben op Benny... Hij weet zelf wel op wie wel
Vooruit, dan is het 6quote:
nee dat is waarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit, dan is het 6
6 jaar verschil is geen probleem, maar wel als ze 13 is.
Je keurt een 16 jarige jongen met een 10 jarige meisje toch ook niet goed?
Gezien jouw bakvisstatus zal het wel iemand van tv zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Nee niet Marlalalalalalala
Toen ik 12 was had ik een jongen van 16quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit, dan is het 6
6 jaar verschil is geen probleem, maar wel als ze 13 is.
Je keurt een 16 jarige jongen met een 10 jarige meisje toch ook niet goed?
De god van tv iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien jouw bakvisstatus zal het wel iemand van tv zijn
Nadat ik een uur later m'n eerste bus wel gehaald had, miste ik vervolgens m'n tweede busquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
Nee niet Marlalalalalalala
eitjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en iBenny, we hebben woensdagavond/nacht en donderdag overdag wat te doen
Dagcijfers #203
Ik heb volgens mij de KLB uitgedaagd
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Maar je maakt me wel nieuwsgierigKennen wij haar of hem?
Iedereen van XFAquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Maar je maakt me wel nieuwsgierigKennen wij haar of hem?
Toen ik 12 was had ik een meisje van 16quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Toen ik 12 was had ik een jongen van 16![]()
Haha nee het is een kandidaat van X-Factor XDquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Martijn Krabbe is veel te oud voor je
Klopt maar die is het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Martijn Krabbe is veel te oud voor je
Dat gaat jou niets aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha nee het is een kandidaat van X-Factor XD
@ D. Toen jij 18 was een meisje van 14 lol heb je dr gedaan?
Ik lach niet hoor, jij als bakvis weet niet beterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef Fairydust het volgende:
Oke het is J-Me maar niet uitlachen![]()
* Fairydust voelt zich weer groep 8-er
ik plaag ook maar hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Klopt maar die is het niet
Hij is nog net niet te oud:P
Ik lach idd later als hij m'n sluier voor m'n gezicht weghaalt en me een kus geeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lach niet hoor, jij als bakvis weet niet beter
Later zul je er zelf om kunnen lachen
Zo en ik ben net op mijn werk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook naar huis. Misschien dat ik wel 2 uurtje opneem, kan ik om half 4 weg
Ok, nu moet ik toch lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik lach idd later als hij m'n sluier voor m'n gezicht weghaalt en me een kus geeft
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef Fairydust het volgende:
Oke het is J-Me maar niet uitlachen![]()
* Fairydust voelt zich weer groep 8-er
Ik ga lekker om half 4 weg. Ben ik om 4 uur thuis, naar mams, daar eten (man zit in Frankrijk), dan sporten, en dan douchen in mijn nieuwe inloopdouchequote:
Sssslll.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik 14 zou zijn, dan zou ik ook op hem kunnen vallen![]()
Hij is wel leuk van dichtbijIk heb hem aangeraakt
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 12 was had ik een meisje van 16
Toen ik 16 was eentje van 18, en toen ik 18 was eentje van 14
Zoals ik al zei, ik heb geen problemen met een leetijdsverschil, maar het moet wel 'passen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw van16 en 25?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanIk had toen ik 12 was ook iets met een jongen van 16, op emotioneel gebied was ik bijna verder als hij, ik heb hem op m'n 12e zelfs van de drugs afgeholpen en dat lukte zelfs zijn moeder niet (die interreseerde het ook geen snars maargoed). Het ligt er dus denk ik aan hoe ver die 2 geestelijk zijn en dan maakt leeftijd niet zoveel uit. Alhoewel er grenzen zijn, maar dat snap je zelf ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
16 en 25?Van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel![]()
![]()
ik heb zelfs een priveberichtje gehad van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Sssslll.....![]()
Laatmaar haha grapjeJaloersmaker
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanMijn neefje is 23 en heeft met een vrouw van 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
Die nu ook zwanger is
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zelfs een priveberichtje gehad van hem
toen ik 16 was iets met een vrouw van 22quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en daarom snap ik het niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Het ligt er dus denk ik aan hoe ver die 2 geestelijk zijn en dan maakt leeftijd niet zoveel uit.
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn neefje is 23 en heeft met een vrouw van 32Die nu ook zwanger is
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen ik 16 was iets met een vrouw van 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare school![]()
Nou ja misschien ben ik ouderwets....
Volgens speelde ik toen niet met barbies meer. Maar ik had pas een vriendje op mijn 16dequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en daarom snap ik het niet.
Spelen meisjes van 12 niet meer met Barbies tegenwoordig? Damn, mijn kind hoeft op haar 12e niet met een vriendje thuis te komen. Ga je huiswerk maar maken ofzo.
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanHet was ook niet echt een relatie, meer gezellig samen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
Het was toevallig de dochter van de vriendin van mijn vader![]()
dat komt tegenwoordig alleen maar meer voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare school![]()
Nou ja misschien ben ik ouderwets....
Niet veel bijzonders ik waarschuwde hem ergens voor. En toen kreeg ik een berichtje van bedankt, maar ik vind het niets ernstigs.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
ik heb altijd jongens en mannen gehad die ouder waren, miss maar eens verandering in brengen
Nee ik speelde ook niet meer met Barbies maar bij wijze van spreken dan hèquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens speelde ik toen niet met barbies meer. Maar ik had pas een vriendje op mijn 16de
Op een jonge fiets moet je....ow wacht, dat gezegde ging andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
ik heb altijd jongens en mannen gehad die ouder waren, miss maar eens verandering in brengen
Zei jij nou net broekie tegen me?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Op een jonge fiets moet je....ow wacht, dat gezegde ging anders
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jongerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
Wat houdt 'een vriendje' dan in?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee ik speelde ook niet meer met Barbies maar bij wijze van spreken dan hè![]()
Ik was 15 toen ik voor het een vriendje had.
Ja gek, jij was toen te schattig. Logisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat houdt 'een vriendje' dan in?
Ik had voor het eerst een vriendinnetje toen ik 10 was
De man van mijn vrouw ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jonger
Owjahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja gek, jij was toen te schattig. Logisch.
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jonger
1 keer was echt te erg. Ik ging stappen , veel drinken, ik was 20, ik zoenen met een superleuke jongen. Hoor ik later: hij is 16soms zie je het gewoon echt niet
20 jaar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouder
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Fairydust het volgende:
Woww ik vond net een foto uit 2008 ofzo echt te cute
en jij wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouder
Hmm vriendje, tja toch wanneer het een 'echte verkering' is denk ik, iets fysieker dan briefjes schrijven en handjes vasthouden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat houdt 'een vriendje' dan in?
Ik had voor het eerst een vriendinnetje toen ik 10 was
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bijna 20quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en jij was
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zoende haar, dus dat was fysiekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm vriendje, tja toch wanneer het een 'echte verkering' is denk ik, iets fysieker dan briefjes schrijven en handjes vasthouden.
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.
Ze was een beetje aan het experimenteren. Nu is ze een lesbo
oh van Jaimyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
http://j-memusic.hyves.nl(...)tos/38563652/0/hkNc/
oh 2006 zelfs
Oh dan telt het niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zoende haar, dus dat was fysiek
Niet met de tong nog
LOLquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.
Ze was een beetje aan het experimenteren. Nu is ze een lesbo
Gedachten!? Het is anders echt gebeurd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het vertellen van persoonlijke gedachten.
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gedachten!? Het is anders echt gebeurd hoor![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oude pics van mij? Kun je ook krijgen
Even zoeken
10?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar was ik 10Nog maar net, die camera had ik toen voor m'n verjaardag
Schattig! Je ziet er trouwens ouder uit dan je bent, je blik o.i.d.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar was ik 10Nog maar net, die camera had ik toen voor m'n verjaardag
Wat dat betreft sta ik een paar jaar stil ofzo, dat zeiden ze namelijk ook toen ik 10 wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat merk je nu ook, ze praat als een 16-jarige.
Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wat dat betreft sta ik een paar jaar stil ofzo, dat zeiden ze namelijk ook toen ik 10 wasMaar dankje
Ik had er 17 staan, dat heb ik op de een of andere manier nog naar 16 gewijzigd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wat dat betreft sta ik een paar jaar stil ofzo, dat zeiden ze namelijk ook toen ik 10 wasMaar dankje
Pfff je bent nu wel weer gewoon blond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Fairydust het volgende:
Ik heb trouwens ook een emo-periode gehad (11-12e, daar tussenin ergens) :
[ afbeelding ]
Gelukkig welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pfff je bent nu wel weer gewoon blond?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had er 17 staan, dat heb ik op de een of andere manier nog naar 16 gewijzigd.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Fairydust het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, ik zit er met m'n 25 wel aardig tussenin. Dus dat heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel grapig zo'n mix van leeftijden.
Ik voel me nu wel een ebetje een ouwe lul
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel grapig zo'n mix van leeftijden.
Ik voel me nu wel een ebetje een ouwe lul
Dat heeft mijn stiefdochter ook (niet echt emo, maar meer semi-gothic).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Fairydust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nu trouwens wel bruine plukjes doorheen want ik had het eerst echt pornoblond geverfd en ik wil gewoon weer m'n eigen kleurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Staat je veel leuker.
oh ik geef graag ongevraagd mijn mening
Ik heb het ook een keer blond gehad. Zó niet mijn kleurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb er nu trouwens wel bruine plukjes doorheen want ik had het eerst echt pornoblond geverfd en ik wil gewoon weer m'n eigen kleurAls dat gelukt is bezoek ik de kapper de eerste 3 jaar niet, want lang haar willen hebben
Jij bent ook nauwelijks iets veranderdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik 12 jaar geleden, toen ik 20 was
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer blond gehad. Zó niet mijn kleurIk zag er maandenlang ziekig uit...
Ik heb best donker haar en dan heb je zo'n moooie uitgroei. Ik verf het nooit meer...
Wat heb jij lange benen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik 12 jaar geleden, toen ik 20 was
[ afbeelding ]
En deze is nog veel ergerDie kleding
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef Fairydust het volgende:
[ afbeelding ]
Idd dikke kop gekregen
Maar ik ga!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]Hahaha die moest ik even snel maken als anti-kloon bewijsmateriaal en die post in da ttopic was een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke nu ben ik echt gone![]()
Nee idd. Leuke foto's!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
c_a, wat een toffe foto's.Niet schaamwaardig hoor, vroeger was dat normaal.
Oh jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hahaha die moest ik even snel maken als anti-kloon bewijsmateriaal en die post in da ttopic was een grapje
oke nu ben ik echt gone
valt mee toch?quote:
quote:
nou? vind ze best lang hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
valt mee toch?
Hier had ik een bolle kopWas ik 19 ofzo
[ afbeelding ]
Jij hebt echt een schattig hoofd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
valt mee toch?
Hier had ik een bolle kopWas ik 19 ofzo
[ afbeelding ]
En hier waren wij waarzegstersIk ben links
[ afbeelding ]
Feyenoordfamilieportret(16 ofzo)
[ afbeelding ]
en foto's van nog jonger staan op mijn pc thuis
quote:
rechtermuisknop. eigenschap, adres kopieren en dan [img] plak link [ /img]quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef Marlalala het volgende:
Oh hoe link je een plaatje door van een ander topic naar hier?
Heb een foto van mezelf met de hond. Wedstrijdje wie het lelijkst kijkt
Waah jij bent echt niet veranderd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schattig hoofd![]()
![]()
Nou en dan nog een foto hoe ik er nu uit zie
[ afbeelding ]
En nu ben ik benieuwd naar jullie
Ik heb gisteren al foto's gepostquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik benieuwd naar jullie
Mooie fotoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef Fairydust het volgende:
[ afbeelding ]
Idd dikke kop gekregen
Maar ik ga!
ik wordt ook nog steeds 24 geschatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Waah jij bent echt niet veranderd!
Cute
Ja dat is Boulie!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent ook schattig!
Lief hondje
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
iBenny vindt vast dat alle negroïde mensen ook op elkaar lijken
pocahontas dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boulie![]()
Je lijkt wel op iemand, maar niet op Sumera.
Ik post er zo nog wel een. Ik denk dat ik nog meer op Maaike lijk dan op Sumeraquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
nee hoor.. maar hier zie ik toch wel duidelijke overeenkomsten
Ehm Benny, je weet toch wel dat ik grapje maakte hè. Diehond is gewoon van het internet geplukt en ik noemde hem Milo omdat hij hetzelfde kapsel heeft als X-Factor Miloquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de hond voor Milo?
(als ik het goed heb? )
ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Marlalala het volgende:
Ehm Benny, je weet toch wel dat ik grapje maakte hè. Diehond is gewoon van het internet geplukt en ik noemde hem Milo omdat hij hetzelfde kapsel heeft als X-Factor Milo
Ik zat gewoon heel asociaal met die hond tussen mijn benen en dan een beetje voorovergebogen geloof ik. Met mijn rechterbeen opgetrokken en die ander onder me gevouwen...denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige positie heb je daar
En je had verder niks aan zo te zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik zat gewoon heel asociaal met die hond tussen mijn benen en dan een beetje voorovergebogen geloof ik. Met mijn rechterbeen opgetrokken en die ander onder me gevouwen...denk ik
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha typ maar in op Google: dog+wig
daarquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Was jij ook voor Twente toen tegen Feijenoord?
In eerste instantie nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Was jij ook voor Twente toen tegen Feijenoord?
Al die successupporters van 053 ineensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In eerste instantie nietTotdat 020 hun zin door zette en de bekerFINALE over 2 wedstrijden gepspeelt zou worden
Toen was ik er echt klaar mee, en ik zat niet te rouwen toen Feyenoord verloor van Twente.
Ach alle voetbalclubs zijn tegen 020quote:
ach je was toch thuis?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar idd, geen erg charmante pose voor ehm gerokte dames
Ach nu McClaren weg is bij 053 zullen ze geen kampioen meer worden denk ik zo. Het zal PSV wel weer wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach alle voetbalclubs zijn tegen 020En ik geloof dat iedereen blij was voor Twente, en niet alleen de Feyenoordsupporters
Ja dat maakt toch niets meer uit nu ze de foto op het internet heeft gegooidquote:
Ok, dus toch een nepfanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In eerste instantie nietTotdat 020 hun zin door zette en de bekerFINALE over 2 wedstrijden gepspeelt zou worden
Toen was ik er echt klaar mee, en ik zat niet te rouwen toen Feyenoord verloor van Twente.
Zal ik mezelf dan maar een broek aan painten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch niets meer uit nu ze de foto op het internet heeft gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |