SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Trainquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef LeBeau het volgende:
Ja hoi.
Ik ben al een heeeeele tijd niet meer in XFA (of op Fok) geweest, maar na gisteren moet ik toch eventjes. Ik was met een stel collega's naar het concert van Train in de Melkweg (een![]()
![]()
concert trouwens, met als hoogtepunt misschien wel het toegift van Britney's "Toxic"
) met ene Christian LeMay in het voorprogramma. Dat zei me helemaal niks, tot ik dit hoofd op een flyer zag die bij de entree werden uitgedeeld:
[ afbeelding ]!
Mijn eerste reactie was "NoooOooooOoooo" want ik haatte hem tijdens de eerste X-Factor, maar hij was wel okay. Klonk een beetje als alle nummers van Nickelback ooit. Goede stem, slechte articulatie, kon hem goed horen maar niet echt verstaan wat hij zong.
Hoogtepunt van het voorprogramma was de compleet lekkere basgitarist.![]()
![]()
Ik schakelde m'n gehoor grotendeels uit en keek naar de basgitarist, dat maakte het een heel goed voorprogramma.quote:
Ik had al zo'n antwoord verwachtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
nee zit op mijn telefoon en dies grrrr ik wil een iphone
iPhonequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
nee zit op mijn telefoon en dies grrrr ik wil een iphone
Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.quote:
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.
OKee, misschien aan het eind van X Factor, maar voorlopig nog niet dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?![]()
Meng, ik kan toch niet zonder internetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef iBenny het volgende:
het gaat dus nog een tijdje duren?!
dat is vervelend Jooopi
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zou naar het ziekenhuis gaan, even kijken hoe het met m'n zus was, speciaal ziek gemeld op schoolBelt ze dat ze wéér naar huis"mag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datdat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?
![]()
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budgetquote:
Vervelend!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Internetstoring gaat NOG langer duren
De monteur die is geweest kon het niet oplossen en denkt dat inderdaad de kabel ergens beschadigd is. Nu moet een andere afdeling de kabel gaan inspecteren![]()
Echt ongelofelijk dit !!![]()
Misschien vrijdag weer LiveChat via de android
Nee.. grr!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtje
ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Meng, ik kan toch niet zonder internet![]()
Morgen is het al een week
Ik betaal nu 30 euro in de maand, op zich vind ik dat wel mee vallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budget.
Bonjour Bos!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Internetstoring gaat NOG langer duren
De monteur die is geweest kon het niet oplossen en denkt dat inderdaad de kabel ergens beschadigd is. Nu moet een andere afdeling de kabel gaan inspecteren![]()
Echt ongelofelijk dit !!![]()
Misschien vrijdag weer LiveChat via de android
Gaat wel redelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bonjour Bos!
Hoe is het vandaag? Al een wandeling geplandHet is best lekker weer! Nou ja het is droog
Nou dat is prima toch! Niet gelijk tienduizend dingen gaan doen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk
Nee, ik denk ook niet dat het er van gaat komen, Heb gelukkig vandaag wel wat op de agenda staan.
Nee, niet te veel op een dag doen, dat is ook te veel gevraagd momenteel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dat is prima toch! Niet gelijk tienduizend dingen gaan doen....
Dat probeer ik altijd waardoor er uiteindelijk nooit van terecht komt![]()
Inloopdouche? Klinkt fancyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk! Daarna ook even een douche genomen in mijn nieuwe inloopdouche
Ik heb net een nieuwe simonly afgesloten voor zes euro pm voor 1 jaar. Ik zie volgend jaar wel weer wat ik doequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik betaal nu 30 euro in de maand, op zich vind ik dat wel mee vallen
6 euroquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe simonly afgesloten voor zes euro pm voor 1 jaar. Ik zie volgend jaar wel weer wat ik doe
Ja ik zou de buren kunnen vragen. Ze hebben wel beveiligd en ze hebben UPC (=kabel) dus zij hebben wel verbinding. Ik heb nl. adsl.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou gek worden
Hebben je buren geen draadloos internet?
Vraag je of je even op die van hun magOf misschien staat hij wel open
Adsl is gewoonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja ik zou de buren kunnen vragen. Ze hebben wel beveiligd en ze hebben UPC (=kabel) dus zij hebben wel verbinding. Ik heb nl. adsl.
Ik ontvang zo nu en dan wel een zwak signaal zonder beveiliging van iemand anders, maar dat is ook niet alles.
Ben al 10 jaar klant bij UPC en nog nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mwoa, tot nu toe weinig problemen mee gehad. En UPC is ook
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Is zoooo rustig op mijn werk, je kan merken dat het vakantie is
dus ik zeg: ik ga even naar de wcmaar ik moet helemaal niet
dus zit ik hier relaxed te fokken
laterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga snel weer wat doen, want het werk stapelt zich op
tot laters
inloopdouche en zo'n tof bad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk! Daarna ook even een douche genomen in mijn nieuwe inloopdouche
Ja leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zal wel een filmpje maken als mijn badmeubel hangt
Dat zou wel heel snel gaan danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Fairydust het volgende:
Ben ik weer
1e uur vrij gehad en maar 2 uur naar school geweest, ga zo mee m'n vader ophalen en dan is het hele ziekenhuisgedoe hopelijk achter de rug
sorrysorry...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf een beetje moed in te praten ja
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat er een XFA-liefde ontstaat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schattepatatteke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem dan wel 2 18+ers, om het legaal te houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat er een XFA-liefde ontstaat
[ afbeelding ]
Dat doet ze nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoofd ook van Fairydust... zo van : hihiihi ik ga je bedriegen
Zit maar 5 jaar verschil tussenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Neem dan wel 2 18+ers, om het legaal te houden
21-13=8quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit maar 5 jaar verschil tussenKan toch
Mijn nichtje van 16 heeft ook met een jongen van 21
Benny is 19quote:
Marlalalalaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Benny is 19
En ik word volgende maand 14
Niet dat ik verliehiefd ben op Benny... Hij weet zelf wel op wie wel