Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.quote:
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijdag gaan de live topics weer zo hard en valt het hier in de sc stil, waardoor er weer een flinke voorsprong voor de live topics is.
OKee, misschien aan het eind van X Factor, maar voorlopig nog niet dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Live zijn 6 a 7 topics alleen op vrijdag.. SC zijn er 3 a 4 op 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?![]()
Meng, ik kan toch niet zonder internetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef iBenny het volgende:
het gaat dus nog een tijdje duren?!
dat is vervelend Jooopi
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zou naar het ziekenhuis gaan, even kijken hoe het met m'n zus was, speciaal ziek gemeld op schoolBelt ze dat ze wéér naar huis"mag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snap geen hol van datdat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zienhuis.. Grr
Alles verder goed met iedereen?
![]()
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budgetquote:
Vervelend!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Internetstoring gaat NOG langer duren
De monteur die is geweest kon het niet oplossen en denkt dat inderdaad de kabel ergens beschadigd is. Nu moet een andere afdeling de kabel gaan inspecteren![]()
Echt ongelofelijk dit !!![]()
Misschien vrijdag weer LiveChat via de android
Nee.. grr!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vervelend, dus nog geen neefje of nichtje
ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Meng, ik kan toch niet zonder internet![]()
Morgen is het al een week
Ik betaal nu 30 euro in de maand, op zich vind ik dat wel mee vallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens over denken. Abogeld is nu iets te veel voor mijn budget.
Bonjour Bos!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |