Ja en daarom snap ik het niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Het ligt er dus denk ik aan hoe ver die 2 geestelijk zijn en dan maakt leeftijd niet zoveel uit.
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn neefje is 23 en heeft met een vrouw van 32Die nu ook zwanger is
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen ik 16 was iets met een vrouw van 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare school![]()
Nou ja misschien ben ik ouderwets....
Volgens speelde ik toen niet met barbies meer. Maar ik had pas een vriendje op mijn 16dequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en daarom snap ik het niet.
Spelen meisjes van 12 niet meer met Barbies tegenwoordig? Damn, mijn kind hoeft op haar 12e niet met een vriendje thuis te komen. Ga je huiswerk maar maken ofzo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanHet was ook niet echt een relatie, meer gezellig samen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
Het was toevallig de dochter van de vriendin van mijn vader![]()
dat komt tegenwoordig alleen maar meer voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja das ook 9 jaar verschil maar 16 en 25 vind ik echt too much. Hij zat nog op de middelbare school![]()
Nou ja misschien ben ik ouderwets....
Niet veel bijzonders ik waarschuwde hem ergens voor. En toen kreeg ik een berichtje van bedankt, maar ik vind het niets ernstigs.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
ik heb altijd jongens en mannen gehad die ouder waren, miss maar eens verandering in brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik speelde ook niet meer met Barbies maar bij wijze van spreken dan hèquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens speelde ik toen niet met barbies meer. Maar ik had pas een vriendje op mijn 16de
Op een jonge fiets moet je....ow wacht, dat gezegde ging andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
ik heb altijd jongens en mannen gehad die ouder waren, miss maar eens verandering in brengen
Zei jij nou net broekie tegen me?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Op een jonge fiets moet je....ow wacht, dat gezegde ging anders
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jongerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
Wat houdt 'een vriendje' dan in?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee ik speelde ook niet meer met Barbies maar bij wijze van spreken dan hè![]()
Ik was 15 toen ik voor het een vriendje had.
Ja gek, jij was toen te schattig. Logisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat houdt 'een vriendje' dan in?
Ik had voor het eerst een vriendinnetje toen ik 10 was
De man van mijn vrouw ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jonger
Owjahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja gek, jij was toen te schattig. Logisch.
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik altijd die jonger waren, mijn man is 2 jaar jonger
1 keer was echt te erg. Ik ging stappen , veel drinken, ik was 20, ik zoenen met een superleuke jongen. Hoor ik later: hij is 16soms zie je het gewoon echt niet
20 jaar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouder
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Fairydust het volgende:
Woww ik vond net een foto uit 2008 ofzo echt te cute
en jij wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nouja dat vind ik wel weer meevallen! Ik heb één keer met iemand gezoend die mijn tienervader kon zijn. Nouja hij was 20 jaar ouder
Hmm vriendje, tja toch wanneer het een 'echte verkering' is denk ik, iets fysieker dan briefjes schrijven en handjes vasthouden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat houdt 'een vriendje' dan in?
Ik had voor het eerst een vriendinnetje toen ik 10 was
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bijna 20quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en jij was
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zoende haar, dus dat was fysiekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm vriendje, tja toch wanneer het een 'echte verkering' is denk ik, iets fysieker dan briefjes schrijven en handjes vasthouden.
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.
Ze was een beetje aan het experimenteren. Nu is ze een lesbo
oh van Jaimyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
http://j-memusic.hyves.nl(...)tos/38563652/0/hkNc/
oh 2006 zelfs
Oh dan telt het niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zoende haar, dus dat was fysiek
Niet met de tong nog
LOLquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19.
Ze was een beetje aan het experimenteren. Nu is ze een lesbo
Gedachten!? Het is anders echt gebeurd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het vertellen van persoonlijke gedachten.
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gedachten!? Het is anders echt gebeurd hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |