ik plaag ook maar hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Klopt maar die is het niet
Hij is nog net niet te oud:P
Ik lach idd later als hij m'n sluier voor m'n gezicht weghaalt en me een kus geeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lach niet hoor, jij als bakvis weet niet beter
Later zul je er zelf om kunnen lachen
Zo en ik ben net op mijn werk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook naar huis. Misschien dat ik wel 2 uurtje opneem, kan ik om half 4 weg
Ok, nu moet ik toch lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik lach idd later als hij m'n sluier voor m'n gezicht weghaalt en me een kus geeft
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef Fairydust het volgende:
Oke het is J-Me maar niet uitlachen![]()
* Fairydust voelt zich weer groep 8-er
Ik ga lekker om half 4 weg. Ben ik om 4 uur thuis, naar mams, daar eten (man zit in Frankrijk), dan sporten, en dan douchen in mijn nieuwe inloopdouchequote:
Sssslll.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik 14 zou zijn, dan zou ik ook op hem kunnen vallen![]()
Hij is wel leuk van dichtbijIk heb hem aangeraakt
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 12 was had ik een meisje van 16
Toen ik 16 was eentje van 18, en toen ik 18 was eentje van 14
Zoals ik al zei, ik heb geen problemen met een leetijdsverschil, maar het moet wel 'passen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw van16 en 25?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanIk had toen ik 12 was ook iets met een jongen van 16, op emotioneel gebied was ik bijna verder als hij, ik heb hem op m'n 12e zelfs van de drugs afgeholpen en dat lukte zelfs zijn moeder niet (die interreseerde het ook geen snars maargoed). Het ligt er dus denk ik aan hoe ver die 2 geestelijk zijn en dan maakt leeftijd niet zoveel uit. Alhoewel er grenzen zijn, maar dat snap je zelf ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
16 en 25?Van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel![]()
![]()
ik heb zelfs een priveberichtje gehad van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Sssslll.....![]()
Laatmaar haha grapjeJaloersmaker
[..]
Weet je, dat snap ik niet. Wat moet een meisje van 16 met een jongen van 12? Ik bedoel je bent vast heel leuk hoor maar eeh dat verschil op emotioneel gebied. I don't get it. Mijn neefje is 16 en heeft een relatie met een vrouw vanMijn neefje is 23 en heeft met een vrouw van 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik snap het niet!
Die nu ook zwanger is
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zelfs een priveberichtje gehad van hem
toen ik 16 was iets met een vrouw van 22quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |