pocahontas dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boulie![]()
Je lijkt wel op iemand, maar niet op Sumera.
Ik post er zo nog wel een. Ik denk dat ik nog meer op Maaike lijk dan op Sumeraquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
nee hoor.. maar hier zie ik toch wel duidelijke overeenkomsten
Ehm Benny, je weet toch wel dat ik grapje maakte hè. Diehond is gewoon van het internet geplukt en ik noemde hem Milo omdat hij hetzelfde kapsel heeft als X-Factor Miloquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de hond voor Milo?
(als ik het goed heb? )
ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Marlalala het volgende:
Ehm Benny, je weet toch wel dat ik grapje maakte hè. Diehond is gewoon van het internet geplukt en ik noemde hem Milo omdat hij hetzelfde kapsel heeft als X-Factor Milo
Ik zat gewoon heel asociaal met die hond tussen mijn benen en dan een beetje voorovergebogen geloof ik. Met mijn rechterbeen opgetrokken en die ander onder me gevouwen...denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige positie heb je daar
En je had verder niks aan zo te zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik zat gewoon heel asociaal met die hond tussen mijn benen en dan een beetje voorovergebogen geloof ik. Met mijn rechterbeen opgetrokken en die ander onder me gevouwen...denk ik
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha typ maar in op Google: dog+wig
daarquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Was jij ook voor Twente toen tegen Feijenoord?
In eerste instantie nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Was jij ook voor Twente toen tegen Feijenoord?
Al die successupporters van 053 ineensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In eerste instantie nietTotdat 020 hun zin door zette en de bekerFINALE over 2 wedstrijden gepspeelt zou worden
Toen was ik er echt klaar mee, en ik zat niet te rouwen toen Feyenoord verloor van Twente.
Ach alle voetbalclubs zijn tegen 020quote:
ach je was toch thuis?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar idd, geen erg charmante pose voor ehm gerokte dames
Ach nu McClaren weg is bij 053 zullen ze geen kampioen meer worden denk ik zo. Het zal PSV wel weer wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach alle voetbalclubs zijn tegen 020En ik geloof dat iedereen blij was voor Twente, en niet alleen de Feyenoordsupporters
Ja dat maakt toch niets meer uit nu ze de foto op het internet heeft gegooidquote:
Ok, dus toch een nepfanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In eerste instantie nietTotdat 020 hun zin door zette en de bekerFINALE over 2 wedstrijden gepspeelt zou worden
Toen was ik er echt klaar mee, en ik zat niet te rouwen toen Feyenoord verloor van Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |