Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat het niet zo is. Geef toe dat jij Valencia-fan pretendeert te zijn maar ze alleen kent van Fifa.
Je zet Albelda rechtshalf manquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.
Heet jij Dicky?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef reetveter het volgende:
Hoezo word ik een arrogante mooiboy genoemd.
Als ik FIFA let ik niet op waar ze in het echt staan maar waar ze op FIFA het beste zijn.quote:
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik FIFA let ik niet op waar ze in het echt staan maar waar ze op FIFA het beste zijn.
Dat weet ik dan weer wel, g.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoen![]()
Koeman is goed bezig nu daar idd. Het kostte wat tijd maar nu heeft hij het aardig op de rails. Derde plek, kwartfinale Europa League.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoen![]()
Hij is grappig, hoahquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
Boh Luur, wat ga je hem zeggen dan?
"Hey guido, wat haat je"
28 mei heb ik vakantie. Als het lekker weer is, jij, ik, drank.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is grappig, hoah.
1 mooiboy voor je topic.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een model, geen mooiboy.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is grappig, hoah.
1 mooiboy voor je topic.
[ afbeelding ]
Emery.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet je ook wie de coach wél is, zonder op te zoeken?
Zij is zo lekker (voor haar leeftijd).quote:
Beetje jammer dat ik geen vakantie hebquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
28 mei heb ik vakantie. Als het lekker weer is, jij, ik, drank.
Waarom wil je Sky trollen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ja, daar zal het zohoezo vanaf hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.
Vanaf jongs af aan volgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Uit mijn man-zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Kennis van de straat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
En de nieuwe van Nicci French in m'n handen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
Voetbal.
Doe mij maar een goed glas wijn met een kaasplankje.
Als Crespo en Julio Cruz definitief zijn vertrokken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis wanneer komt Adriano weer terug naar Inter na zijn loonperiode?
Ben jij dat, zotheid?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
Voetbal.
Doe mij maar een goed glas wijn met een kaasplankje.
FEEDDquote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als Crespo en Julio Cruz definitief zijn vertrokken.
Die dingen zijn zo gigantisch nutteloos, bij veel stellingen heb ik geen van beide en er is nauwelijks verschil in het aantal dezelfde antwoorden bij iedere partij. 11 hetzelfde 11 hetzelfde 10 10 9 9 .. ja dat schiet niet opquote:
carequote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo gigantisch nutteloos, bij veel stellingen heb ik geen van beide en er is nauwelijks verschil in het aantal dezelfde antwoorden bij iedere partij. 11 hetzelfde 11 hetzelfde 10 10 9 9 .. ja dat schiet niet op
Ze hebben ook Batistuta nog hè, die zet je natuurlijk niet zomaar op de bank.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als Crespo en Julio Cruz definitief zijn vertrokken.
Nee.quote:
Ik zie 2x vvd en nu zijn we links stemmers?quote:
D66quote:
quote:
Huh Batistuta is toch al gestopt?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze hebben ook Batistuta nog hè, die zet je natuurlijk niet zomaar op de bank.
Elke bitch heeft wel een karaktertrekje ofzo wat je niet aan staat, maar toch neuk je dr.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
D66Die wil de kilometerheffing invoeren zoals hij nu staat
En sowieso is de kilometerheffing best prima.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke bitch heeft wel een karaktertrekje ofzo wat je niet aan staat, maar toch neuk je dr.
Waar is dat plaatje van die ene gast met " Ze moeten de uitkering wat omhoog doen, dan hoef je er ook niet meer veel voor te doen" ofzoiets.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vinden dat ziektekostenverzekeringen en huur van woningen verhoogd moeten worden voor mensen met hogere inkomens.
Ik ga een beetje meer betalen voor exact hetzelfde als m'n buurman omdat ik beter m'n best heb gedaan.
Hahaha ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van die ene gast met " Ze moeten de uitkering wat omhoog doen, dan hoef je er ook niet meer veel voor te doen" ofzoiets.
Dan komt omdat je zelf amper in de auto zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En sowieso is de kilometerheffing best prima.
Je hebt niet eens een rijbewijsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Kilometerheffing. Beter laten die homo's me met rust.
Zo lief man.quote:
Welke?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Boys, jullie mooiste wedstrijd ooit gezien?
Nee de km-heffin is pure kankerquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En sowieso is de kilometerheffing best prima.
Real Madrid - Ajax in november '95, ja die heb ik gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee de km-heffin is pure kankerIk zou serieus alleen al om zo'n kastje emigreren uit NL. Een kastje in je fucking auto, hoe kom je erop?
![]()
Moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind 't wel fair. Terwijl de kans niet zo klein is dat een goede baan krijg + wss lease-auto waar ik veel in moet rijden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komt omdat je zelf amper in de auto zit.
Ja check die partijstandpunten eens:quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vinden dat ziektekostenverzekeringen en huur van woningen verhoogd moeten worden voor mensen met hogere inkomens.
Ik ga een beetje meer betalen voor exact hetzelfde als m'n buurman omdat ik beter m'n best heb gedaan.
Nederland - Brazilië 98 denk ik. Maar er zijn zoveel die ik nu even vergeet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Loonafhankelijke ziektekostenverzekeringen kan ik begrijpen, maar voor de huur van woningen echt niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Rustig, ik heb mn shirt alweer aan hoorquote:
Aan het kind geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Lakitu het volgende:
Btw, kinderbijslag moet sowieso verdwijnen als je er het geld voor hebt. Wat moet iemand met een ton per jaar met kinderbijslag?![]()
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helptquote:
Dat dit sowieso al niet isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind wel dat mensen met hogere inkomens niet in huurwoningen moeten zitten die bedoeld zijn voor mensen met lagere inkomens. Dat vind ik een heul goeie
De smegmageur die haar reukzintuig prikkelt zal niet helpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helpt
quote:
Hoezo, wil je m'n penis zienquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helpt
Gelukkig stem ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha bij mij kwam ToN ook al vrij hoog, maar dat durfde ik niet te zeggen.
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Het eerste wat ik zou doen was het opdoeken van successierecht. Wat een stierenpoep is dat zeg.
Ik krijg kiespijn van al deze verkiezingspraat.quote:
quote:
Ja hier ben ik het echt tienduizend procent mee eensquote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Die kankerbelastingen op erfenissen gaan ook nergens over.
Ik snap überhaupt niet waarom die belasting er is.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Repost:quote:
quote:
Dat had ik bij Skylark verwacht, ivm die vissen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga even Kieskompas doen, die is betrouwbaarder
Ja met de antwoorden op die stellingen is gesjoemeld(was ook in het nieuws dat het totaal niet klopt) en wrs liggen ze ook allemaal bij elkaar dat je er nog niks aan hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
Linkse boysquote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doequote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Die belasting is wel al aangepast:
Partners en kinderen
Het hoogste tarief voor de belasting op erfenissen voor partners en kinderen van de overledene lag tot 2010 op 27 procent. Met de nieuwe regeling is dat verlaagd naar 20 procent.
Het lagere tarief, belasting over de eerste 118.000 euro, blijft op 10 procent. In oorspronkelijke plan werd gesproken over 125.000 dat is dus met 7000 verlaagd.
ik heb bij gemeenteraad voor het eerst gestemd =$quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
DOE NIET ALSOF JULLIE WETEN.
Mogen ook voor het eerst stemmen hoor, broekies.
Deze.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doe
Niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
DOE NIET ALSOF JULLIE WETEN.
Mogen ook voor het eerst stemmen hoor, broekies.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb bij gemeenteraad voor het eerst gestemd =$
quote:
True that.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doe
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben progressief rechts ingesteld.
[ afbeelding ]
Wat diss je?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Bragi het volgende:
Ik ken geen andere landen, zelfs al
ben ik er geweest
(...)
Verre landen ken ik niet
Behalve uit mijn atlas, die droom ik
elke nacht
Je zit bij geen enkele partij in de buurtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben progressief rechts ingesteld.
[ afbeelding ]
Ik ben freelancer.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zit bij geen enkele partij in de buurt!
Hij is zoooo wispelturig. xDquote:
Volgens mij bestaat die al manquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we een rapduo beginnen en die The Opposites noemen.
Er is ooit al een keer belasting over betaald, en dan zou het nog een keer moeten?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Die belasting is wel al aangepast:
Partners en kinderen
Het hoogste tarief voor de belasting op erfenissen voor partners en kinderen van de overledene lag tot 2010 op 27 procent. Met de nieuwe regeling is dat verlaagd naar 20 procent.
Het lagere tarief, belasting over de eerste 118.000 euro, blijft op 10 procent. In oorspronkelijke plan werd gesproken over 125.000 dat is dus met 7000 verlaagd.
Geniaalquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we een rapduo beginnen en die The Opposites noemen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Door dit soort uitspraken over die kilometerheffing en die belastingen zie ik in Lakitu echt geen linkse boy.
edit: +zijn zakenmannen-attitude
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, Christen Unie. Ik ben niet eens gedoopt.
DEZE DAME WEET WAAR ZE OVER PRAATquote:
Willie Wartaal, jaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geniaal!
Dan noem ik mezelf Willie Wartaal!
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Door dit soort uitspraken over die kilometerheffing en die belastingen zie ik in Lakitu echt geen linkse boy.
edit: +zijn zakenmannen-attitude
Bij Uri was hij mijn favoriet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Bragi het volgende:
Wat doet 'ie opeens in Engeland?
[ afbeelding ]
Ik heb ook gevangenisstraf niet omhoog en niet zomaar mensen ontslaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus niks van dat er steeds PvdA uit komt enzo, net bij Kieskompas ookMaar ik zeg wel shit als gevangenisstraffen niet omhoog, niet zomaar mensen ontslaan en softdrugs legaliseren, en dan maakt het kompas me gelijk heel links
Wij zitten op dezelfde lijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt ook niet veel van. Centrumrechts en progressief, inderdaad maar ik sta toch dichter bij de VVD dan D66.
wat. Ik heb volgens mij de rest namelijk niet echt links. Het is eerder progressief/conservatief dan waar het verschil zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevangenisstraf niet omhoog en niet zomaar mensen ontslaan.
Terechtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Deense tieners bewijzen volwassenheid door slachting dolfijn
kankerlijers![]()
![]()
Ja wtf?quote:
"quote:VVD: harder beleid tegen softdrugs
De Haagse VVD-gemeenteraadsfractie wil een stevige aanscherping van het lokale softdrugsbeleid. De liberalen stellen dat softdrugsgebruik schadelijker is dan lange tijd werd gedacht, o.a. door de toename van de schadelijke stof THC in wiet. Het beleid is hierop echter nooit aangepast. De VVD presenteert daarom in de “cannabisnotitie, harde feiten over softdrugs”, diverse maatregelen."
Nou de JOVD snapt er meer van dan die hoge pipo's.quote:De jongerenorganisatie van de VVD wil de handel in softdrugs legaliseren en reguleren. De JOVD schrijft dat in een open brief aan Tweede Kamerlid Fred Teeven.
De VVD was jarenlang voor een gedoogbeleid, maar sinds Teeven in de Kamer zit neigt de partij naar een verbod.
,,Het verbieden van softdrugs gaat veel te ver en past in zijn geheel niet bij een liberale partij als de VVD. Laten we nou eens ophouden met de nadruk leggen op verbieden en sluiten. Daar wordt de wereld niet leuker van, en ook niet veiliger'', staat in de brief."
WIE IS DEZE VROUWquote:
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevangenisstraf niet omhoog en niet zomaar mensen ontslaan.
Ik heb softdrugs legaliseren, gevangenisstraffen wél omhoog en wel zomaar mensen ontslaan (zie Spanje) en dan kom ik bij CU uitquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus niks van dat er steeds PvdA uit komt enzo, net bij Kieskompas ookMaar ik zeg wel shit als gevangenisstraffen niet omhoog, niet zomaar mensen ontslaan en softdrugs legaliseren, en dan maakt het kompas me gelijk heel links
What the hellquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Deense tieners bewijzen volwassenheid door slachting dolfijn
kankerlijers![]()
![]()
Gevangenisstraffen omhoogquote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb softdrugs legaliseren, gevangenisstraffen wél omhoog en wel zomaar mensen ontslaan (zie Spanje) en dan kom ik bij CU uit![]()
.
Mensen zomaar ontslaan zohoezo niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb softdrugs legaliseren, gevangenisstraffen wél omhoog en wel zomaar mensen ontslaan (zie Spanje) en dan kom ik bij CU uit![]()
.
Ze kunnen wel op je komenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom komt iedereen op WD uit. Je kan niet op mij stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Welke is dat?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik vind onderwijs sowieso het belangrijkste punt op de agenda. En daar stellen ze echt vragen waar D'66 en ik verschillen.
Liever dat dan kinderverkrachters na 10 jaar alweer op vrije voeten.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gevangenisstraffen omhoog![]()
Ze zijn al zowat hoogste van de EU plus dat kost alleen maar bakken met geld en daarna gaan ze rustig verder
Dat donor vind ik wel dat het automatisch moet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Bij kieskompas vind ik dit het belangrijkst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met als allerbelangrijkste punt:
[ afbeelding ]
TBS.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liever dat dan kinderverkrachters na 10 jaar alweer op vrije voeten.
gevangenisstraf omhoog kan ook gewoon doodstraf betekenenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://screensnapr.com/u/ilh8jm.png Dit vind ik van wel, maar ik heb geen zin om uit te leggen waarom.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij dan? De enige kinderverkrachtig die ik in NL kan bedenken is Koos H. en die zit inmiddels al 28 jaar vast, en komt ook niet meer vrij.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aangename afwisseling.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
En toen ging het in onze kinderachtige tyfus-SC met pubers ineens over politiek.
Oh en dat gebeurt nu volop wil je zeggen. Ik vind het verschrikkelijk voor mensen wiens kind vermoord is en dat ze dan zien dat de moordenaar alweer op vrije voeten is.quote:
Nee, ik ben tegen de doodstraf.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gevangenisstraf omhoog kan ook gewoon doodstraf betekenen
Eens met je qua donorquote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sex met kinderen vanaf 2 jaar legaal maken, ben je ook meteen van pedofilie afquote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Socialistisch gemekker dat rijkeren meer kunnen missen dan armen en zij daarom veel meer belasting moeten betalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://screensnapr.com/u/ilh8jm.png Dit vind ik van wel, maar ik heb geen zin om uit te leggen waarom.
Ik ga naar bed toe.
Ja idd, moet ik nog even moeite gaan doen voor iets waar ik niet om gevraagd hebquote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind ook niet dat ik donor ben behalve als ik het aangeef niet te willen hoor. Ik wil best donor zijn, maar dan wil ik dat zélf aangeven.
Vind ik niet, het is nu 52% wat al belachelijk veel is.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://screensnapr.com/u/ilh8jm.png Dit vind ik van wel, maar ik heb geen zin om uit te leggen waarom.
Ik ga naar bed toe.
Ik denk juist andersom in dat opzicht, maar begrip heb ik wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind ook niet dat ik donor ben behalve als ik het aangeef niet te willen hoor. Ik wil best donor zijn, maar dan wil ik dat zélf aangeven.
Jij valt er voor.quote:
Tsja wat is meer humaan: iemand 50 jaar opsluiten (waarbij hij dus enorm veel geld kost) of iemand een spuitje geven.quote:
Echt he.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja idd, moet ik nog even moeite gaan doen voor iets waar ik niet om gevraagd heb
Ja ik zei ook niet terug in de maatschappij. Ik zei alleen dat ze in de gevangenis niks te zoeken hebben na de straf. Er is al een tekort aan cellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh en dat gebeurt nu volop wil je zeggen. Ik vind het verschrikkelijk voor mensen wiens kind vermoord is en dat ze dan zien dat de moordenaar alweer op vrije voeten is.
Mwa, dan kom je nooit ergens. Maar ik ben sowieso meer voorstander van een verplichte keuze, bijvoorbeeld wanneer je je paspoort/ID-bewijs komt ophalen dat je een keuze moet maken (die nog wel veranderd kan worden).quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Of naar 14 zoals 10 jaar terug ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sex met kinderen vanaf 2 jaar legaal maken, ben je ook meteen van pedofilie af
Ik vind het belangrijk dat er genoeg donors zijn maar mensen moeten dat toch echt zelf aangeven. In mijn ogen is het pure schennis om standaard iemand open te snijden na een ongeluk om vervolgens zijn organen te doneren aan anderen, ook al kan je daar misschien meer levens mee redden.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zag Chriz2k posten en wilde 'm toch even een tongzoen geven.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Socialistisch gemekker dat rijkeren meer kunnen missen dan armen en zij daarom veel meer belasting moeten betalen.
Belachelijk als je kijkt wat voor belastig mensen met een boven modaal inkomen wel niet betalen. Mijn vader verliest geowon meer dan zijn halve salaris
Ow er staat verhoogd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik niet, het is nu 52% wat al belachelijk veel is.
Zie die gast in China. Veroordeeld voor moord en het 'slachtoffer' kwam 10 jaar later ineens springlevend tevoorschijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja wat is meer humaan: iemand 50 jaar opsluiten (waarbij hij dus enorm veel geld kost) of iemand een spuitje geven.
Dan is ook weer het punt: waar dient de gevangenis voor? om te straffen of om mensen te herprogrammeren zodat ze weer normaal de samenleving in kunnen?
Doen ze al niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat er genoeg donors zijn maar mensen moeten dat toch echt zelf aangeven. In mijn ogen is het pure schennis om standaard iemand open te snijden na een ongeluk om vervolgens zijn organen te doneren aan anderen, ook al kan je daar misschien meer levens mee redden.
Inderdaad, spuitje.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja wat is meer humaan: iemand 50 jaar opsluiten (waarbij hij dus enorm veel geld kost) of iemand een spuitje geven.
Dan is ook weer het punt: waar dient de gevangenis voor? om te straffen of om mensen te herprogrammeren zodat ze weer normaal de samenleving in kunnen?
quote:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zag Chriz2k posten en wilde 'm toch even een tongzoen geven.
WTF.quote:Ronaldo lijkt deelname aan zijn vijfde WK definitief uit het hoofd te hebben gezet. De 33-jarige Braziliaanse aanvaller heeft zich als 'twitteraar' verbonden aan het telecommunicatiebedrijf Claro. Hij gaat via internet het titeltoernooi in Zuid-Afrika becommentariëren.
"Ik ga een hoop onzin vertellen", schertste de wereldkampioen van 1994 en 2002. "Ik ga analyseren en antwoord geven op alles wat de mensen willen weten. Twitter is een prachtige verworvenheid, maar ik moet het nog wel even leren."
Alsof Ronaldo zelf 'verworvenheid' zou verzinnen.quote:
Ik zou hier ja op antwoorden maar als ik aan band of brothers en schindler's list denk .. toch maar nietquote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor 50 euro per maand extra belasting de kampen uit de jaren 40 weer opengooien voor onze allochtone criminelen
Inderdaad, niet normaal hoeveel de staat inhoudt. Als je ook nog eens bedenkt dat je daarbovenop wegenbelasting, WOZ-belasting, 19% BTW en weet ik veel wat nog meer betaald; dan houd je effectief maar zo'n 20-30% over..quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik niet, het is nu 52% wat al belachelijk veel is.
Wat vind jij dan van die uitjes zonder begeleiding?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stoor me een beetje aan mensen die denken dat kindermoordenaars na 10 jaar weer op vrije voeten lopen. Levenslang = levenslang hoor. Vroeger werd er nog wel eens met gratie enzo gewerkt maar sinds de jaren '80 is men erachter dat dat belachelijk is. Toen we stopten met hippie-zijn zeg maar.
Spitsnieuws kan niet vertalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof Ronaldo zelf 'verworvenheid' zou verzinnen.![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, niet normaal hoeveel de staat inhoudt. Als je ook nog eens bedenkt dat je daarbovenop wegenbelasting, WOZ-belasting, 19% BTW en weet ik veel wat nog meer betaald; dan houd je effectief maar zo'n 20-30% over..
Ik ook niet. Ik ben om de een of andere reden toch bang dat als ik dat formulier invul, dat karma of zo me komt halen. Net als papa. Die wil het ook niet.quote:
Ja, hallo! Je schijnt onlangs voor mn neus gestaan te hebben en je zei niks. Dat krenkt een mans ziel!quote:
Je hoort vaak genoeg dat het niet "bewezen" is en dat ze gewoon weer buitenlopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stoor me een beetje aan mensen die denken dat kindermoordenaars na 10 jaar weer op vrije voeten lopen. Levenslang = levenslang hoor. Vroeger werd er nog wel eens met gratie enzo gewerkt maar sinds de jaren '80 is men erachter dat dat belachelijk is. Toen we stopten met hippie-zijn zeg maar.
Die vind ik belachelijk. Maar je moet niet gaan doen alsof die mensen dagelijks lekker even naar huis mogen. Ik heb daar laatst nog op de uni een hele discussie over gehouden met een hoogleraar Strafrecht, die weer wel zo'n beetje hoe het gaat. Neem ik aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van die uitjes zonder begeleiding?
Als je al die joden zou vervangen door al die allochtoonse criminelenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou hier ja op antwoorden maar als ik aan band of brothers en schindler's list denk .. toch maar niet
Klopt, maar dat willen ze dus wel gaan doen. Dat is de stelling.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doen ze al niet.
Je moet in het ziekenhuis overlijden, en zelfs dan moet je aan heel veel eisen voldoen.
Ze moeten juist verlaagd worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ow er staat verhoogd.
Ik dacht dat ze bedoelde dat ie moest blijven zoals ie nu is.
Onderwerp in de scquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan PM met hem of pas je aan aan het onderwerp.
Jouw tijd komt over een uurtje of zo wel.
Eco 3e klasquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil wel donor zijn.
En nee, je betaalt geen 52% belasting. Ik hoef toch niet het schijvensysteem hier te gaan uitleggen, hoop ik.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hallo! Je schijnt onlangs voor mn neus gestaan te hebben en je zei niks. Dat krenkt een mans ziel!
Tja, ik heb zoiets van: boeiend, ik ben dood, mijn bewustzijn is weg, het maakt niet uit. Anders rot dat spul ook maar weg, zonde.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat er genoeg donors zijn maar mensen moeten dat toch echt zelf aangeven. In mijn ogen is het pure schennis om standaard iemand open te snijden na een ongeluk om vervolgens zijn organen te doneren aan anderen, ook al kan je daar misschien meer levens mee redden.
Yeah.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Lakitu het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat je meer dan de helft van je inkomen moet afstaan als je een mooi salaris hebt en dat de staat het alsnog voor elkaar krijgt om in de rode cijfers te eindigen. Shit moet efficiënter, mensen. Laki for president.
Ja, ik durfde niet. Wat moest ik dan zeggen. Hoi Stofjequote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hallo! Je schijnt onlangs voor mn neus gestaan te hebben en je zei niks. Dat krenkt een mans ziel!
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onderwerp in de sc. Mensen zeggen mij te pm'en
. Alsof ik niks beters te doen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |