Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat het niet zo is. Geef toe dat jij Valencia-fan pretendeert te zijn maar ze alleen kent van Fifa.
Je zet Albelda rechtshalf manquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.
Heet jij Dicky?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef reetveter het volgende:
Hoezo word ik een arrogante mooiboy genoemd.
Als ik FIFA let ik niet op waar ze in het echt staan maar waar ze op FIFA het beste zijn.quote:
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Valencia geweest. En ik ben geen 'fan', maar ze zijn m'n favoriete club in Spanje. En ja, ik ken ze wel een stuk beter door FIFA.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik FIFA let ik niet op waar ze in het echt staan maar waar ze op FIFA het beste zijn.
Dat weet ik dan weer wel, g.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoen![]()
Koeman is goed bezig nu daar idd. Het kostte wat tijd maar nu heeft hij het aardig op de rails. Derde plek, kwartfinale Europa League.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koeman heeft dit jaar toch mooi de beker gepakt na dat kutseizoen![]()
Hij is grappig, hoahquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
Boh Luur, wat ga je hem zeggen dan?
"Hey guido, wat haat je"
28 mei heb ik vakantie. Als het lekker weer is, jij, ik, drank.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is grappig, hoah.
1 mooiboy voor je topic.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een model, geen mooiboy.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is grappig, hoah.
1 mooiboy voor je topic.
[ afbeelding ]
Emery.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet je ook wie de coach wél is, zonder op te zoeken?
Zij is zo lekker (voor haar leeftijd).quote:
Beetje jammer dat ik geen vakantie hebquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
28 mei heb ik vakantie. Als het lekker weer is, jij, ik, drank.
Waarom wil je Sky trollen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ja, daar zal het zohoezo vanaf hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.
Vanaf jongs af aan volgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Uit mijn man-zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Kennis van de straat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |