Best wel lullig, voor je werk kerels aan de vrouw helpen en dan zelf een verstokte single zijnquote:
Voor bewijs dat jij geen oude vent bent, een krentenbol of emimech om het zo te noemenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke vraag?
[..]
Ik word hier geil van.
Hoe oud?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zeug op rtl 5. Ik moest even goed zien hoe kankerlelijk ze nou echt was.
Kankerlelijk dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zeug op rtl 5. Ik moest even goed zien hoe kankerlelijk ze nou echt was.
Geef toe dat jij ook minimaal 50% van je voetbalkennis van FM hebt.quote:
48.quote:
Hij zal in de rust wel worden gewisseld voor Figo of Pauleta.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Al vraag ik me wel af of Portugal dit jaar potten kan breken. Ik bedoel, Nuno Gomes wordt toch een dagje ouder. Ik weet niet of hij het nog in zich heeft om in dat soort topwedstrijden op het allerhoogste niveau het verschil te maken. Wat denken jullie?
HAHAHA nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
WD, heb je nog wat van lekkere Dicky dick gehoord?
Als Figo weer terugkomt van die blessure maken ze een goede kans.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Al vraag ik me wel af of Portugal dit jaar potten kan breken. Ik bedoel, Nuno Gomes wordt toch een dagje ouder. Ik weet niet of hij het nog in zich heeft om in dat soort topwedstrijden op het allerhoogste niveau het verschil te maken. Wat denken jullie?
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef toe dat jij ook minimaal 50% van je voetbalkennis van FM hebt.
Sowieso z'n broer Heurelho in de goal.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Bitches hier haten graag.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met die leeftijd valt het wel mee hoor.
quote:
Omdat het niet zo is. Geef toe dat jij Valencia-fan pretendeert te zijn maar ze alleen kent van Fifa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |