Dat is gewoon een model, geen mooiboy.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is grappig, hoah.
1 mooiboy voor je topic.
[ afbeelding ]
Emery.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet je ook wie de coach wél is, zonder op te zoeken?
Zij is zo lekker (voor haar leeftijd).quote:
Beetje jammer dat ik geen vakantie hebquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
28 mei heb ik vakantie. Als het lekker weer is, jij, ik, drank.
Waarom wil je Sky trollen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zal Maradona in de spits met Messi kunnen samenspelen?
Ja, daar zal het zohoezo vanaf hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bilardo hem zal opstellen. Hij wordt ook al een dagje ouder.
Vanaf jongs af aan volgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Uit mijn man-zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet best wat van voetbal, maar ik sta echt versteld van hoeveel Otis en C_N ervan weten.Waar halen jullie die kennis vandaan boys.
Kennis van de straat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |