Huh Batistuta is toch al gestopt?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze hebben ook Batistuta nog hè, die zet je natuurlijk niet zomaar op de bank.
Elke bitch heeft wel een karaktertrekje ofzo wat je niet aan staat, maar toch neuk je dr.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
D66Die wil de kilometerheffing invoeren zoals hij nu staat
En sowieso is de kilometerheffing best prima.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke bitch heeft wel een karaktertrekje ofzo wat je niet aan staat, maar toch neuk je dr.
Waar is dat plaatje van die ene gast met " Ze moeten de uitkering wat omhoog doen, dan hoef je er ook niet meer veel voor te doen" ofzoiets.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vinden dat ziektekostenverzekeringen en huur van woningen verhoogd moeten worden voor mensen met hogere inkomens.
Ik ga een beetje meer betalen voor exact hetzelfde als m'n buurman omdat ik beter m'n best heb gedaan.
Hahaha ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van die ene gast met " Ze moeten de uitkering wat omhoog doen, dan hoef je er ook niet meer veel voor te doen" ofzoiets.
Dan komt omdat je zelf amper in de auto zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En sowieso is de kilometerheffing best prima.
Je hebt niet eens een rijbewijsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Kilometerheffing. Beter laten die homo's me met rust.
Zo lief man.quote:
Welke?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Boys, jullie mooiste wedstrijd ooit gezien?
Nee de km-heffin is pure kankerquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En sowieso is de kilometerheffing best prima.
Real Madrid - Ajax in november '95, ja die heb ik gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee de km-heffin is pure kankerIk zou serieus alleen al om zo'n kastje emigreren uit NL. Een kastje in je fucking auto, hoe kom je erop?
![]()
Moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind 't wel fair. Terwijl de kans niet zo klein is dat een goede baan krijg + wss lease-auto waar ik veel in moet rijden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komt omdat je zelf amper in de auto zit.
Ja check die partijstandpunten eens:quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vinden dat ziektekostenverzekeringen en huur van woningen verhoogd moeten worden voor mensen met hogere inkomens.
Ik ga een beetje meer betalen voor exact hetzelfde als m'n buurman omdat ik beter m'n best heb gedaan.
Nederland - Brazilië 98 denk ik. Maar er zijn zoveel die ik nu even vergeet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |