Loonafhankelijke ziektekostenverzekeringen kan ik begrijpen, maar voor de huur van woningen echt niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die vinden dat ziektekostenverzekeringen en huur van woningen verhoogd moeten worden voor mensen met hogere inkomens.
Ik ga een beetje meer betalen voor exact hetzelfde als m'n buurman omdat ik beter m'n best heb gedaan.
Rustig, ik heb mn shirt alweer aan hoorquote:
Aan het kind geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Lakitu het volgende:
Btw, kinderbijslag moet sowieso verdwijnen als je er het geld voor hebt. Wat moet iemand met een ton per jaar met kinderbijslag?![]()
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helptquote:
Dat dit sowieso al niet isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind wel dat mensen met hogere inkomens niet in huurwoningen moeten zitten die bedoeld zijn voor mensen met lagere inkomens. Dat vind ik een heul goeie
De smegmageur die haar reukzintuig prikkelt zal niet helpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helpt
quote:
Hoezo, wil je m'n penis zienquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan moet je je kleren uittrekken, dat helpt
Gelukkig stem ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha bij mij kwam ToN ook al vrij hoog, maar dat durfde ik niet te zeggen.
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Het eerste wat ik zou doen was het opdoeken van successierecht. Wat een stierenpoep is dat zeg.
Ik krijg kiespijn van al deze verkiezingspraat.quote:
quote:
Ja hier ben ik het echt tienduizend procent mee eensquote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Die kankerbelastingen op erfenissen gaan ook nergens over.
Ik snap überhaupt niet waarom die belasting er is.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Repost:quote:
quote:
Dat had ik bij Skylark verwacht, ivm die vissen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |