Ja vind ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga even Kieskompas doen, die is betrouwbaarder
Ja met de antwoorden op die stellingen is gesjoemeld(was ook in het nieuws dat het totaal niet klopt) en wrs liggen ze ook allemaal bij elkaar dat je er nog niks aan hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
Linkse boysquote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
1. Partij vd Dieren
2. D66
3 PvdA
4 SP
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doequote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Die belasting is wel al aangepast:
Partners en kinderen
Het hoogste tarief voor de belasting op erfenissen voor partners en kinderen van de overledene lag tot 2010 op 27 procent. Met de nieuwe regeling is dat verlaagd naar 20 procent.
Het lagere tarief, belasting over de eerste 118.000 euro, blijft op 10 procent. In oorspronkelijke plan werd gesproken over 125.000 dat is dus met 7000 verlaagd.
ik heb bij gemeenteraad voor het eerst gestemd =$quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
DOE NIET ALSOF JULLIE WETEN.
Mogen ook voor het eerst stemmen hoor, broekies.
Deze.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doe
Niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
DOE NIET ALSOF JULLIE WETEN.
Mogen ook voor het eerst stemmen hoor, broekies.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb bij gemeenteraad voor het eerst gestemd =$
quote:
True that.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dit nog bestaat wanneer ik mn erfenis doorgeef doe ik het sowieso zwart. Ik heb die hele wet nooit begrijpen, het is mijn fucking geld, ik bepaal wat ik er mee doe
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben progressief rechts ingesteld.
[ afbeelding ]
Wat diss je?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Bragi het volgende:
Ik ken geen andere landen, zelfs al
ben ik er geweest
(...)
Verre landen ken ik niet
Behalve uit mijn atlas, die droom ik
elke nacht
Je zit bij geen enkele partij in de buurtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben progressief rechts ingesteld.
[ afbeelding ]
Ik ben freelancer.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zit bij geen enkele partij in de buurt!
Hij is zoooo wispelturig. xDquote:
Volgens mij bestaat die al manquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we een rapduo beginnen en die The Opposites noemen.
Er is ooit al een keer belasting over betaald, en dan zou het nog een keer moeten?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Die belasting is wel al aangepast:
Partners en kinderen
Het hoogste tarief voor de belasting op erfenissen voor partners en kinderen van de overledene lag tot 2010 op 27 procent. Met de nieuwe regeling is dat verlaagd naar 20 procent.
Het lagere tarief, belasting over de eerste 118.000 euro, blijft op 10 procent. In oorspronkelijke plan werd gesproken over 125.000 dat is dus met 7000 verlaagd.
Geniaalquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we een rapduo beginnen en die The Opposites noemen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Door dit soort uitspraken over die kilometerheffing en die belastingen zie ik in Lakitu echt geen linkse boy.
edit: +zijn zakenmannen-attitude
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, Christen Unie. Ik ben niet eens gedoopt.
DEZE DAME WEET WAAR ZE OVER PRAATquote:
Willie Wartaal, jaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geniaal!
Dan noem ik mezelf Willie Wartaal!
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Door dit soort uitspraken over die kilometerheffing en die belastingen zie ik in Lakitu echt geen linkse boy.
edit: +zijn zakenmannen-attitude
Bij Uri was hij mijn favoriet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Bragi het volgende:
Wat doet 'ie opeens in Engeland?
[ afbeelding ]
Ik heb ook gevangenisstraf niet omhoog en niet zomaar mensen ontslaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus niks van dat er steeds PvdA uit komt enzo, net bij Kieskompas ookMaar ik zeg wel shit als gevangenisstraffen niet omhoog, niet zomaar mensen ontslaan en softdrugs legaliseren, en dan maakt het kompas me gelijk heel links
Wij zitten op dezelfde lijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt ook niet veel van. Centrumrechts en progressief, inderdaad maar ik sta toch dichter bij de VVD dan D66.
wat. Ik heb volgens mij de rest namelijk niet echt links. Het is eerder progressief/conservatief dan waar het verschil zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevangenisstraf niet omhoog en niet zomaar mensen ontslaan.
Terechtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Deense tieners bewijzen volwassenheid door slachting dolfijn
kankerlijers![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |