Maar waarom twee keer?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Soury het volgende:
Tja Teun is een luie aap. Dus doe ik het maar
Ik zag het niet.. Plus ben ook een beetje roestig met openen van topicsquote:Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom twee keer?
Teun gaat een tukkie doen, hij wordt oud
Komt die sloerie vanavond?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het niet.. Plus ben ook een beetje roestig met openen van topics
Het is echt een smerig zootje hier nu.. Overal vuilnisquote:
Yep ...quote:
Pietje smijt jij die andere even dichtquote:
Ja, 020 hè. Afgelopen weekend ook weer aardig wat steekpartijen en doden. Ik geloof dat ik er vier telde in de krant.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt een smerig zootje hier nu.. Overal vuilnis
En wie weet hoeveel lijken er nog onder die bergen zakken en vulles worden gevonden..quote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 020 hè. Afgelopen weekend ook weer aardig wat steekpartijen en doden. Ik geloof dat ik er vier telde in de krant.
Ik ben zo blij dat het geen warm weer is nuquote:
Je blijft wel met je tengels van Fann af hè, anders sloop ik dat stuk metaal weer uit je heupquote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel lijken er nog onder die bergen zakken en vulles worden gevonden..![]()
Dus als ik Fann zat ben
Het kan volgende week zomaar 30 graden zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het geen warm weer is nu
In Utrecht staken ze ookquote:
Vier? Dit weekend? Ik heb alleen iets over een steekpartij tussen twee zwervers voor het CS gehoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 020 hè. Afgelopen weekend ook weer aardig wat steekpartijen en doden. Ik geloof dat ik er vier telde in de krant.
las net op de waddenweg een sigarenboer wat precies weet ik niet maar is weer de laatste tijd bal hoor in amsterdam. en een homo vlak bij homomonument echt ppfftt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vier? Dit weekend? Ik heb alleen iets over een steekpartij tussen twee zwervers voor het CS gehoord.
Dat was vanmiddag, dat is dan 5.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las net op de waddenweg een sigarenboer wat precies weet ik niet maar is weer de laatste tijd bal hoor in amsterdam.
Ook neergestoken?quote:en een homo vlak bij homomonument echt ppfftt.
Ik snap sommige gasten ook niet. We hebben van die ondergrondse bakken. Maar dan proppen ze er een totquote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef Toverheks het volgende:
hier in de buurt valt het reuze mee met het vuil en bij de winkels ook, denk dat ze het nu zelf opruimen.
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vier? Dit weekend? Ik heb alleen iets over een steekpartij tussen twee zwervers voor het CS gehoord.
Ik heb het precies 1 minuut volgehouden, kon er echt niet langer naar kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kwamen de matties van die bejaarde nou het ambulance personeel meppen?
Toeristen aan de drug's en niet gewend aan grachten en water (wat bére koud is)quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebben
Er is inderdaad een lijk uit het IJ gevist, maar veel meer dan dat hij al langere tijd in het water lag is daarover niet bekend, toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebben
nou wij hebben er 1 in de straat, bak gewoon leeg en zet er gewoon van alles naast doosjes etc. had al idee om eens een kartone bord te maken in het arabisch en nederlands van dat het in de bak moet inplaats van er naast.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap sommige gasten ook niet. We hebben van die ondergrondse bakken. Maar dan proppen ze er een tot
de nok volle zak erin. En dan valt ie niet naar beneden. Dus bak verstopt luikje gaat niet meer open en hopla smijten we alles maar op straat
Weet ik niet, m'n ogen gleden over het artikel. Weet ook niet meer wanneer het erin stond, ik dacht zaterdag?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is inderdaad een lijk uit het IJ gevist, maar veel meer dan dat hij al langere tijd in het water lag is daarover niet bekend, toch?
Ja, twee zwervers die elkaar in 020 aan het mes zaten te rijgen, die waren dan minder blij denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het gister al een bende, vooral in het centrum. Alleen de zwervers zijn er blij mee.
geloof in elkaar gemepd omdat het een homo is, echt ppfftt vind dat zo erg he dat er mensen bestaan die andere in elkaar meppen omdat ze anders zeg maar zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag, dat is dan 5.
[..]
Ook neergestoken?
Dat hele westen van Nederland is zo goed als compleet naar de tyfus geholpen. Een moraal van lik m'n vestje.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof in elkaar gemepd omdat het een homo is, echt ppfftt vind dat zo erg he dat er mensen bestaan die andere in elkaar meppen omdat ze anders zeg maar zijn.
vind ook de laatste tijd dat iedereen weer zo gezellig agressief is je hoeft maar te kijken en hoppa grote bek kan je krijgen.
gelijk maar denk niet alleen in het westen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hele westen van Nederland is zo goed als compleet naar de tyfus geholpen. Een moraal van lik m'n vestje.
O, die twee zaken hebben met elkaar te maken?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, twee zwervers die elkaar in 020 aan het mes zaten te rijgen, die waren dan minder blij denk ik
Ghèhèhè,quote:
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik nouquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ghèhèhè,deze is ook leuk !
Ik mis alleen nog Job nog, die thee gaat drinken met die overvaller
Zit je me nou blij te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik noumaar vind dat van wel, hij blijft ook in amsterdam wonen ivm de verzorging van zijn vrouw. hier is alles goed geregeld dus is niet van plan in den haag te gaan wonen ook als hij minister president wordt.
jaquote:
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hondquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
en dat Job minister president wordt weet ik bijna zeker.
hij krijgt straks zoveel stemmen en vooral tegen verkiezingstijd dan start hij een charme offensief.
zoals ik iemand vandaag sprak, hij heeft charisma en daar wint hij veel stemmen mee.
ja hallo, ben niet zo thuis in de politiek, wat ik eerder zei ik volg het nu beter sinds ik jullie op FOK volg met de kamerstreams enzo of zoals ze zeggen ik verdiep me er meer in, maar stemmenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !
Dat is natuurlijk mijn mening
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Oh leuk, heeft in de VPRO-gids ook een aardige kritiek zie ik net. Daar heb ik wel zin in.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaar
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Proostquote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
Sooo Twee kunstwerken op één foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, wie kijkt er nu een film op een campingzender? Dan zie je meer reclame dan filmquote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloaden.
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Brand in vliegtuig op Schiphol
SCHIPHOL - Op Schiphol is brand uitgebroken in een vliegtuig van Transavia. Alle inzittenden van het toestel, dat klaar stond voor vertrek, konden het toestel bijtijds via de glijbaan verlaten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Ze staat verkeerd om.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon aan de dood ontsnapt hè. 't Zal maar gebeuren als ze net de lucht ingaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Doe niet zo eng....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegelquote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?
Ik stond goed om. Maar de batterijen vonden het wel zatquote:
Ja, dat geloof ik welquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegel
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaatquote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel![]()
Fann
![]()
Maar ze blijft een wijf!
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaat
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodengquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Dat schuin beneden??quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
Fann en Muis..zuip ze
![]()
Coos , heb je huis bekeken...leuk, klleine kamers..drie slaapkamers en wintertuin..
keuken errug klein
Geen zwembad, maar als je het koopt , krijg je het erbij...
Maar het kan wel eens illegaal zijn....
Het went nooitquote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodeng![]()
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schuin beneden??
Nah, gewoon de heleboel afbreken 2 slaapkamers en een gigantische keuken van maken.
Heeft Cor ook wat te doen!!!![]()
En dan komen we toch bij jou zwemmen!!![]()
en je krijgt zo mail.........
Thanks !!! Was een leuke meet(je)quote:
Dames Teun!! Dames!quote:
Ja echt??quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Die zwitser is niet goed bij z'n plaat. Met het huidige aanbod van werkkrachten heb je een handgegraven zwembad voor minder dan de helft.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...
Ja tis best eng om iemand ineens irl te ontmoeten. Maar dit gaat zeker vaker gebeurenquote:
In het echt is ie mooier ..Dat thee kopje is van zilververf .quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis best eng om iemand ineens irl te ontmoeten. Maar dit gaat zeker vaker gebeuren
Ik ben niet zo'n kutwijf als ze gedacht had![]()
Nee muts had gezegd 22:00 ophalen en toen ging ze bellen (ja we zaten te kleppen) en het was al 10 over half10. Dus hij was al onderwegquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar moest ze zo vroeg thuiskomen van die Griek dat ze al weg is??
Hij is echt gaaf, en ik hou niet eens van hondenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
In het echt is ie mooier ..Dat thee kopje is van zilververf .
Is Amsterdam zoooo groot?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee muts had gezegd 22:00 ophalen en toen ging ze bellen (ja we zaten te kleppen) en het was al 10 over half 9. Dus hij was al onderweg
Ik heb een Bull Terrier ergens in Zweden nu. Zie fobo .. Ik mis haarquote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is echt gaaf, en ik hou niet eens van honden![]()
[ afbeelding ]
Had het al ge-edit. Was 10 over half 10. En Ze woont aan de andere kant jaquote:
Hehehehe ... Ik heb hem niet gezien verdomme.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een Griek op een ezel heeft wat tijd nodig
Halfquote:
Is dat jouw hond? Wat doet hij dan in Zweden?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een Bull Terrier ergens in Zweden nu. Zie fobo .. Ik mis haar
Ik had beter moeten wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had het al ge-edit. Was 10 over half 10. En Ze woont aan de andere kant ja
quote:
rose bedoel ikquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
tering.... ik ben kapot![]()
ik heb zelden zoveel sose naar binnen gegoten in 2 uur tijd
Je kan nu 2 dingen doen, of je bed in of nog een paar glazen sose nemenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
tering.... ik ben kapot![]()
ik heb zelden zoveel sose naar binnen gegoten in 2 uur tijd
ik heb een hele mooie fles sose van muis gekregen met koelerquote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nu 2 dingen doen, of je bed in of nog een paar glazen sose nemen
Tja soms besluit een ex dat ie naar Zweden gaat. Twas ook zijn hond hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat jouw hond? Wat doet hij dan in Zweden?
Sose is de nieuwe hit !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie fles sose van muis gekregen met koeler![]()
staat al in de keuken
maar ik kan nou geen foto meer maken![]()
gaat fout
zeker weten
jAHquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn gofferdomme een kliek geworden
Yep de vuilnisbakken van fok.. Kieper er alles maar in. Maar vol is vol ..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregelingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja soms besluit een ex dat ie naar Zweden gaat. Twas ook zijn hond hoor
Ahh gatver flikker op zeg..quote:
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenlevenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregeling
Haagse kliek, Amsterdamse kliekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenleven
WR WOONT GIJ DAN?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Maar wel lekker nuchterquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.
In het pittoreske Spijkenissequote:
Spijkenissequote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Het is toch kutweer om er mee te gaan lopenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezen
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo opquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Uhh ja..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
ik had een flessie water bij me maar volgens mij ben ik vergeten eruit te frinken
quote:
Ja, nu maak je geen tikfout hè!!!!quote:
Zupen dan hoplaquote:
Giro d'Italia kwam hier vandaag langs, maar lijken hebben we hier ook regelmatigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo op
Dat moet je niet zo hard roepen, je moet daar überhaupt niets hard roepen, want voor je het weet wordt je daar aangeklaagd en weken opgesloten.quote:
Timing he ?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo hard roepen, je moet daar überhaupt niets hard roepen, want voor je het weet wordt je daar aangeklaagd en weken opgesloten.
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of nietquote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah, doe maar lekker verdunnen die sose
ik gaat effe koffie zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of niet
Goed gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of niet
Zal wel meevallen hoor. En katers schildert ze. Domweg wegquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Die kater moet ze maar voor lief nemen.
Istie toch ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat zit dieJorritsma
toch zuur naar die PVVer te kijken alsof hij een minderwaardig stuk stront is
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. En katers schildert ze. Domweg weg
Ja ik zit ook te genieten.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken hem niet goed genoeg. Maar hij flikt hier Geert een aardig kunstje
Dit wordt geheid heibel achter gesloten deuren. Vervolgens gaat Brinkman vermoedelijk in de media weer wat zeggen en gaat het nog even door. Gaat ze wederom een hoop stemmen kostenquote:
Hero Drinkman is op een bijna onverkiesbare plaats gezet wegen akkefietjes zoals een ober meppen omdat ie niet meer wilde schenken en bedreiging met een bijl van een buurman bij een of ander lullig conflict over de tuin geloof ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken hem niet goed genoeg. Maar hij flikt hier Geert een aardig kunstje
Ja zat ik ook even aan te denken, maar hij staat op de elfde plaats. Zoveel zetels halen ze gemakkelijk volgens de peilingen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Hero Drinkman is op een bijna onverkiesbare plaats gezet wegen akkefietjes zoals een ober meppen omdat ie niet meer wilde schenken en bedreiging met een bijl van een buurman bij een of ander lullig conflict over de tuin geloof ik.
Dus nu wil hij met deze kutsmoes alsnog met voorkeurstemmen weer in de kamer komen.
Als ie dat red hoor je vervolgens niets meer over die partijdemocratie en ledencongres.
Daar is de grote blonde fuhrer echt niet van gediend.
Ik zat ook al te luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elke ochtend om 9 uur een half uur nonstop retro op Slam FM.
Welk concert dan???quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:52 schreef Gert het volgende:
Heb zo'n gaaf concert gezien in Paradiso vanavond! En na afloop een LP gekocht en met de zánger gesproken!!! En hij moest om mijn grapjes lachen!!!![]()
En toen heeft ie nog iets op de LP gekrabbeld maar ik weet niet precies wat er staat, hihi.![]()
Also, huppelkut ist da.
Het is wel een troep in de binnenstad van Amsterdam momenteel, maar toch: ik had het eigenlijk nog erger verwacht. Ik las ergens iets over afvalhopen van 2 meter hoog, die heb ik gisteravond op het Leidseplein en omstreken niet gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:06 schreef Toverheks het volgende:
Vuilnismannen staken week langer
De staking van vuilnismannen en reinigingsmedewerkers in Amsterdam en Utrecht is met een week verlengd. De medewerkers van de gemeentelijke reinigingsdiensten leggen tot en met woensdag 19 mei het werk neer, lieten de vakbonden maandag weten. De staking zou oorspronkelijk tot woensdag 12 mei duren.
en een goedenmorgen
Mijn broer. En die lijkt op zijn vorige hond: een schoothondje, gevangen in het potige lijf van een rottweiler.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zeggen wel eens dat eigenaars van honden op hun hond gaan lijken. Heeft je broer of je zus nu een Bordeaux dog?
heb hier ook nog geen bergen afval waargenomen hoor, denk dat iedereen braaf zijn eigen rotzooi opruimd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel een troep in de binnenstad van Amsterdam momenteel, maar toch: ik had het eigenlijk nog erger verwacht. Ik las ergens iets over afvalhopen van 2 meter hoog, die heb ik gisteravond op het Leidseplein en omstreken niet gezien.
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hier ook nog geen bergen afval waargenomen hoor, denk dat iedereen braaf zijn eigen rotzooi opruimd.
Voor 20 cent extra per uur doen ze dat graag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketels
Ze waren euforisch. Het is een dino, wel 18 of 20. Da geloofde toch nie man!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Overzichtelijk door dat visgraatmotief, zeker? Klinkt in ieder geval als een goed besteed weekend. Waren de boys ook helemaal blij dat ze erbij waren? Zo blij dat ze iets extra extra's hebben gedaan voor Moederdag?
Nessie hield zich zeker schuil, schijthagedis.
Oh, zowel mijn broer als mijn zus hebben dit weekend een nieuwe puppy in huis gekregen. Een greyhound en een bordeaux dog. Vooral die laatste wordt straks een bakbeest, maar nu is ie nog zo cute met zijn trieste blauw-groene oogjes
Ze moeten eerst zindelijk zijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
Oh leuk, nog meer oppasbeesten.![]()
Heb jij eigenlijk al wat van die vacature gehoord?
Thanks! Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat het zo gaaf was in Schotland Noek, en fijn dat je weer terugbent
Mooi! Door die eerste selectie heen zijn geeft hoop en waar hoop is, is een baan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Alleen dat het allemaal traag gaat en ik iig door de eerste selectie ben.
Misschien is het wel tijd dat jij de verantwoordelijken binnen je gemeente eens een schop onder hun kont geeft en ze verteld dat ze hun mensen fatsoenlijk moeten gaan betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketels
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
Wat staat dat schilderij prachtig op je schoorsteenmantel Soury, de combinatie met de kleur van de muur is![]()
Well done FANN![]()
Alweer ontnuchterd?![]()
Dat vind ik ook. Maar ik vind ook dat ze nu wel eens wat mogen laten horen. Maar al die halve weken helpen ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
Mooi! Door die eerste selectie heen zijn geeft hoop en waar hoop is, is een baan.
Ik heb wel kilo's Jelly beans op dit weekend. Volgens mij geef ik licht. Shine!
LOLquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De zoon van Jack de Vries is tevreden met de keus van zijn vader:
[ afbeelding ]
Nothing special here....quote:
Mooi, dan was het idd goeie Roséquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
THANKS !
ja weer nuchterwas vast goede rose want nergens last van gehad gelukkig
die Griek zei alleen dat ik heb liggen gniffelen in mijn slaap, maar ik kan mij geen
droom herinneren dus waar ik om hem liggen gniffelen weet ik niet
Oh ja, de leukste van het stel!quote:
In een tijd waarin iedereen moet inleveren ...... ? Mpggg, ambtenarenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor 20 cent extra per uur doen ze dat graag.
Nogmaals; In deze tijd, loonsverhoging ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijd dat jij de verantwoordelijken binnen je gemeente eens een schop onder hun kont geeft en ze verteld dat ze hun mensen fatsoenlijk moeten gaan betalen
Die mensen in het zwembadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dat verkiezingsspotje van Verdonk zitten kijken. Mijn God, wat een gênante vertoning.
Die gaat stemmen winnen!
Ach, als je op TV kijkt voor welke programma's schijnbaar allemaal een doelgroep is, dan zal dit bij bepaalde mensen ook wel aftrek vinden. Komisch is het in elk geval welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dat verkiezingsspotje van Verdonk zitten kijken. Mijn God, wat een gênante vertoning.
Die gaat stemmen winnen!
En zelfs die macht vind ik al teveel voor haar. Wie moet er elke avond weer die Marokkaanse kinderlijkjes uit het bad vissen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel meer macht dan die een badmeester heeft zou ik haar ook niet graag meer zien hebben.
Ja, misschien is het beter dat ze ergens waar ik nooit kom een kaaswinkel begint. In Eindhoven of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zelfs die macht vind ik al teveel voor haar. Wie moet er elke avond weer die Marokkaanse kinderlijkjes uit het bad vissen?
Och, dat partijprogramma valt nogal mee vind ik, maar Rita is een karikatuur van zichzelf geworden, een soort komisch stripfiguurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel meer macht dan die een badmeester heeft zou ik haar ook niet graag meer zien hebben.
Mensen die in een begeleid wonen project zitten? Of zouden moeten zitten....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, als je op TV kijkt voor welke programma's schijnbaar allemaal een doelgroep is, dan zal dit bij bepaalde mensen ook wel aftrek vinden. Komisch is het in elk geval wel
Oe, dat is inderdaad zoetzuur. Vertel!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het enige goede aan Rita is dat ik mijn huidige woning aan haar te danken heb. Daar heb ik het nog best lastig mee gehad.
De vorige bewoner was een Afghaanse asielzoeker die ook nog eens twee illegale Afghanen onderdak bood. En zoals wij weten is Afghanistan al jarenlang een uitermate veilig land en moesten ze dus terug. Niet dat ze terug gegaan zijn maar ze hebben in ieder geval geen officiële woonruimte meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat is inderdaad zoetzuur. Vertel!
Ik hoorde het pas nadat ik al de huurder was maar lastig was het wel, toen Rita nog minister was haatte ik haar echt en dat is voor mij vrij ongewoon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel heel letterlijk zoetzuur. Kan me goed voorstellen dat daar wel een innerlijke worsteling aan vooraf is gegaan.
Oei, da's best erg, ik haat Job niet eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde het pas nadat ik al de huurder was maar lastig was het wel, toen Rita nog minister was haatte ik haar echt en dat is voor mij vrij ongewoon.
Maar het was niet Job die Rita vertelde dat ze als minister niet naar de Kamer hoefde te luisteren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rita heeft de wet uitgevoerd die Cohen bedacht heeft, dat vergeet iedereen.
Jack the Wipperquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Jack de Vries lid is van de gereformeerde kerk, die gaat nog heel wat ouderlingen op bezoek krijgen in z'n kazerne
En het vagevuur is nu al een zekerheidje voor onze Jack
Ja, maar dat wist ie allemaal vantevoren, en toch kon hij zijn pielemuis niet in z'n broek houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Jack de Vries lid is van de gereformeerde kerk, die gaat nog heel wat ouderlingen op bezoek krijgen in z'n kazerne
En het vagevuur is nu al een zekerheidje voor onze Jack
Dat was toch versnelling van de procedure, niet de verharding die Verdonk erin bracht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rita heeft de wet uitgevoerd die Cohen bedacht heeft, dat vergeet iedereen.
De wet was Cohen-style, oftewel "voor interpretatie vatbaar". Vervolgens is Rita een slecht wijf omdat ze de wet hard interpreteert. Nee, dan deugt de wet gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch versnelling van de procedure, niet de verharding die Verdonk erin bracht?
Beter toch, weer een imagodeuk voor zowel refo's als 't CDAquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ie allemaal vantevoren, en toch kon hij zijn pielemuis niet in z'n broek houden.
Dom, dom, dom.
Ja, qua timing is het wel briljant, maar goed, ze stonden toch al op verlies.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beter toch, weer een imagodeuk voor zowel refo's als 't CDA.
exacte analysequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De wet was Cohen-style, oftewel "voor interpretatie vatbaar". Vervolgens is Rita een slecht wijf omdat ze de wet hard interpreteert. Nee, dan deugt de wet gewoon niet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar als minister vond ik haar prima.
quote:In maart 2006 kwam minister Verdonk in opspraak omdat ze had aangekondigd door zullen te gaan met het uitzetten van homoseksuele vluchtelingen naar Iran, toen hier opheldering over was gevraagd door het COC. Reeds in juli 2005 werden er twee door Nederland uitgezette homo's in Iran tot de doodstraf veroordeeld en publiekelijk opgehangen. Verdonk verklaarde het land echter veilig: "Wie in Iran homo is hoeft er niet bang voor te zijn dat alleen het enkele feit dat iemand homo is, voor de Iraanse autoriteiten reden is tot uitvoeren van de doodstraf." Als reactie hierop stelde mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch op basis van eigen onderzoek dat "homo's in Iran systematisch worden vervolgd en een groot risico lopen op foltering en de doodstraf." Een meerderheid in de Tweede Kamer heeft Verdonk tot een tijdelijke stop gedwongen tot er meer onderzoek gedaan was. In oktober 2006 verklaarde Verdonk dat "Iraanse homo’s voortaan als een speciale risicogroep behandeld worden en zij niet zelf hoeven te bewijzen dat ze vanwege hun homoseksualiteit worden vervolgd."
Je hebt een punt, maar het zegt imo ook nogal wat over de persoon waarop die persoon zo'n flexibele wet invult. En wat dit over Verdonk zei, heeft haar bij mij voor eens en altijd in het vakje antipathiek type/naar wijf geduwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wet was Cohen-style, oftewel "voor interpretatie vatbaar". Vervolgens is Rita een slecht wijf omdat ze de wet hard interpreteert. Nee, dan deugt de wet gewoon niet.
Vanaf de breuk is 't haar naar het hoofd gestegen, maar als minister vond ik haar prima.
Daar heb je een zeker een punt ! Gruwelijk en betreurenswaardig ! Neemt niet weg dat er met de toen aan de overheid bekende feiten geen bezwaar bestond tegen het terugsturen van die mensen. Dat bezwaar werd pas echt vastgesteld aan de hand van dat nadere onderzoek dat de Kamer gelaste. Maar dat ze daar onzorgvuldig is geweest staat voor mij wel buiten kijf.quote:
hoor net op het nieuws Jack is vreemdgegaan met een ondergeschikte gut oh gut hij dacht natuurlijk daar loopt een lekkere ....... de smeerpijp, de lapzwans, de vreemdganger ook leuk zo voor zijn vrouw dat het * wereldkundig* wordt gemaakt op deze manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef Jian het volgende:
Die Jack, maar ja, tis 'm vergeven hoor, het vlees is zwak en ik zou 'r ook doen denk ik![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een zeer slechte minister die haar positie misbruikte door de regels naar haar hand te zetten en als alleenheerser te werk te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
... maar als minister vond ik haar prima.
misschien valt zijn pikkie er ook met de tijd wel van af, de vreemdgangerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Ach, boys will be boys, hij wordt er voor mij alleen maar menselijker op. Als nu ook nog bekend wordt dat ie in het weekend regelmatig een fles whiskey naar binnen gooit en af een toe een lijntje neemt, dan overweeg ik op 'm te gaan stemmen ! Heeej Jackie Dude
Ik ben er zo vreselijk blij mee...In het daglicht komt ie nog beter uit.. Dat thee kopje is van zilver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
Wat staat dat schilderij prachtig op je schoorsteenmantel Soury, de combinatie met de kleur van de muur is![]()
Well done FANN![]()
Alweer ontnuchterd?![]()
Wel een lekker wijf wat ie gescoord heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien valt zijn pikkie er ook met de tijd wel van af, de vreemdganger
Dexter nog steeds op TV?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:
geloof dat sommige van jullie dit volgen.zet het maar ff neer.
Dexter is twee dagen online staat op uitzendinggemist.
Ik zou d'r gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf wat ie gescoord heeft
Da's een vrouwquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef Jian het volgende:
Die Jack, maar ja, tis 'm vergeven hoor, het vlees is zwak en ik zou 'r ook doen denk ik![]()
[ afbeelding ]
Dierenbeul!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef FANN het volgende:
wat een ongelovelijke eigenwijze beessies zijn die duiven, weer een berg takkies
opgeruimd, en ik vin het zo sneu![]()
dat ze nou niet gewoon snappen dat ze een ander plekkie moeten zoeken
zo voelt het bijna wel ondertussenquote:
Het is de eerste drie maanden toch kutweer. Laat die beessies lekker effe broeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
zo voelt het bijna wel ondertussen![]()
maar als ik ze weer hun gang laat gaan kan ik daar niet zitten
3 maanden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is de eerste drie maanden toch kutweer. Laat die beessies lekker effe broeden.
ik geef ze jouw adres welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is de eerste drie maanden toch kutweer. Laat die beessies lekker effe broeden.
AHA !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond dat hij er wel gay uitzag en las dat het met een adjudant was.
1+1=3
Ik heb iedere morgen al moordneigingen omdat er een koerduif vlak boven me helemaal uit zijn dak gaat een half uur lang.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb iedere morgen al moordneigingen omdat er een koerduif vlak boven me helemaal uit zijn dak gaat een half uur lang.
En ik heb een buks!quote:
Hier dus ook sinds een jaar of twee. Ik had nooit last van ze. Maar ik ben van plan een gun te kopen..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb iedere morgen al moordneigingen omdat er een koerduif vlak boven me helemaal uit zijn dak gaat een half uur lang.
Dáár moet die maf van een Wilders eens wat aan gaan doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier dus ook sinds een jaar of twee. Ik had nooit last van ze. Maar ik ben van plan een gun te kopen..
Wat een herrie maken die geile beesten..![]()
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat de buren toffe sex hadden
ow jij was er ook nogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier dus ook sinds een jaar of twee. Ik had nooit last van ze. Maar ik ben van plan een gun te kopen..
Wat een herrie maken die geile beesten..![]()
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat de buren toffe sex hadden
tortelduiviesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Dáár moet die maf van een Wilders eens wat aan gaan doen.
Want de officiële naam voor koerduiven is Turkse Tortels.
Zou gauw als ik er een met een hoofddoekje zie schiet ik hem af.
Dat vonden Trees en Bounty ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jij was er ook nog![]()
Ik was vergeten te seggen gisteren met mijn dronken kop dat je wel heeeeeele lekkere
hapjes had gemaakt hoor![]()
Ik heb ook aardig wat weg zitten vreten volgens mij
Die neuken niet voor het huwelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Dáár moet die maf van een Wilders eens wat aan gaan doen.
Want de officiële naam voor koerduiven is Turkse Tortels.
Zou gauw als ik er een met een hoofddoekje zie schiet ik hem af.
dus je kon vanmorgen de teringzooi gaan opruimen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vonden Trees en Bounty ookNadat ik verdoofd incl. leesbril mijn bed in was gestrompeld
Ik wilde ook soms onder de bank kruipen maar ik ben te grootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je kon vanmorgen de teringzooi gaan opruimen?![]()
Bounty kwam wel tevoorschijn h'e, maar die Trees heb ik niet gezien,
schijtertje zeker
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde ook soms onder de bank kruipen maar ik ben te groot
Ha welnee.. Ik douwde er gewoon toastjes inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zo errug was ik toch niet.... heb je er ng een woord tussen kunnen krijgen ?
toen ik dat bandje terug hoorde van de radio met die arme LS schaamde ik me ook
kapotratel de ratel en die arme man heeft geloof ik twee woorden kunnen zeggen
ja gaat lekker en doe nu gewoon weer van ales en nog wat, en met jou?quote:
Aha.. Het Glazen ShitHouse.. Met die Slijmjurk Beelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Het glazen Huis staat dit jaar in Eindhoven.
ga je nou ook in het RLS lopen zeiken Gherquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. Het Glazen ShitHouse.. Met die Slijmjurk Beelendat gaat wel weer leuk worden....
Ik kan al niet wáchten!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je nou ook in het RLS lopen zeiken Gherpppfftt wordt je nou nooit moe van jezelf of zit je echt om aandacht verlegen, zeg het maar hoor dan vraag ik aan een mod of er een apart ZeikTopic voor je mag komen, kan je de hele dag posten wat je dwars zit.
Ah mooi, dan kan Cc op stream een plaatje voor ons aanvragenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Het glazen Huis staat dit jaar in Eindhoven.
Mwah....zit alweer in een prikweek...word het een bietje zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gaat lekker en doe nu gewoon weer van ales en nog wat, en met jou?
vond het afgelopen keer het leukst vooral met ekdoorn of hoe die gozer ook heet en marianne vond ik 1e dag verlegen maar die kwam steeds meer los, en mijn mening zonder giel geen glazen huis ik vind hem er gewoon elk jaar in en bijhoren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan Cc op stream een plaatje voor ons aanvragenHier in Groningen was het totaal ondergesneeuwd en toch werd het een succes.
dat begrjp ik, en wat gaat een maand snel he niet normaal meer toch, lijkt wel of je verleden week ook geprikt had.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwah....zit alweer in een prikweek...word het een bietje zat
Tis ook maar 2 weken geleden...het ging weer mis vandaar dat ik baalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat begrjp ik, en wat gaat een maand snel he niet normaal meer toch, lijkt wel of je verleden week ook geprikt had.
echt laysa de weken vliegen gewoon om, en is het bij jou ook zo koud heb zelf de cv op 22.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook maar 2 weken geleden...het ging weer mis vandaar dat ik baal....heb ook de verwarming aan....rotweer
Daar ben ik dus ook nog niet over uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Waar ik nog niet uit ben, maar wel zeer benieuwd naar ben, is de vraag;
Is Hero Brinkman een soort dissident of is zijn optreden bij P&W gisteren een handig/vernuftig opzetje/één tweetje om bijvoorbeeld o.a. een begin te maken het het grootste bezwaar van het CDA voor een coalitie met de PVV uit de weg te ruimen ???
Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook nog niet over uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |