Ghèhèhè,quote:
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik nouquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ghèhèhè,deze is ook leuk !
Ik mis alleen nog Job nog, die thee gaat drinken met die overvaller
Zit je me nou blij te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik noumaar vind dat van wel, hij blijft ook in amsterdam wonen ivm de verzorging van zijn vrouw. hier is alles goed geregeld dus is niet van plan in den haag te gaan wonen ook als hij minister president wordt.
jaquote:
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hondquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
en dat Job minister president wordt weet ik bijna zeker.
hij krijgt straks zoveel stemmen en vooral tegen verkiezingstijd dan start hij een charme offensief.
zoals ik iemand vandaag sprak, hij heeft charisma en daar wint hij veel stemmen mee.
ja hallo, ben niet zo thuis in de politiek, wat ik eerder zei ik volg het nu beter sinds ik jullie op FOK volg met de kamerstreams enzo of zoals ze zeggen ik verdiep me er meer in, maar stemmenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !
Dat is natuurlijk mijn mening
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Oh leuk, heeft in de VPRO-gids ook een aardige kritiek zie ik net. Daar heb ik wel zin in.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaar
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Proostquote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
Sooo Twee kunstwerken op één foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, wie kijkt er nu een film op een campingzender? Dan zie je meer reclame dan filmquote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloaden.
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Brand in vliegtuig op Schiphol
SCHIPHOL - Op Schiphol is brand uitgebroken in een vliegtuig van Transavia. Alle inzittenden van het toestel, dat klaar stond voor vertrek, konden het toestel bijtijds via de glijbaan verlaten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Ze staat verkeerd om.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon aan de dood ontsnapt hè. 't Zal maar gebeuren als ze net de lucht ingaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Doe niet zo eng....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegelquote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?
Ik stond goed om. Maar de batterijen vonden het wel zatquote:
Ja, dat geloof ik welquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegel
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaatquote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel![]()
Fann
![]()
Maar ze blijft een wijf!
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaat
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodengquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Dat schuin beneden??quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
Fann en Muis..zuip ze
![]()
Coos , heb je huis bekeken...leuk, klleine kamers..drie slaapkamers en wintertuin..
keuken errug klein
Geen zwembad, maar als je het koopt , krijg je het erbij...
Maar het kan wel eens illegaal zijn....
Het went nooitquote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodeng![]()
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schuin beneden??
Nah, gewoon de heleboel afbreken 2 slaapkamers en een gigantische keuken van maken.
Heeft Cor ook wat te doen!!!![]()
En dan komen we toch bij jou zwemmen!!![]()
en je krijgt zo mail.........
Thanks !!! Was een leuke meet(je)quote:
Dames Teun!! Dames!quote:
Ja echt??quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Die zwitser is niet goed bij z'n plaat. Met het huidige aanbod van werkkrachten heb je een handgegraven zwembad voor minder dan de helft.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...
Ja tis best eng om iemand ineens irl te ontmoeten. Maar dit gaat zeker vaker gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |