Dat was vanmiddag, dat is dan 5.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las net op de waddenweg een sigarenboer wat precies weet ik niet maar is weer de laatste tijd bal hoor in amsterdam.
Ook neergestoken?quote:en een homo vlak bij homomonument echt ppfftt.
Ik snap sommige gasten ook niet. We hebben van die ondergrondse bakken. Maar dan proppen ze er een totquote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef Toverheks het volgende:
hier in de buurt valt het reuze mee met het vuil en bij de winkels ook, denk dat ze het nu zelf opruimen.
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vier? Dit weekend? Ik heb alleen iets over een steekpartij tussen twee zwervers voor het CS gehoord.
Ik heb het precies 1 minuut volgehouden, kon er echt niet langer naar kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kwamen de matties van die bejaarde nou het ambulance personeel meppen?
Toeristen aan de drug's en niet gewend aan grachten en water (wat bére koud is)quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebben
Er is inderdaad een lijk uit het IJ gevist, maar veel meer dan dat hij al langere tijd in het water lag is daarover niet bekend, toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik mij zo direct herinner is dat ze er ook eentje uit het IJ gevist hebben
nou wij hebben er 1 in de straat, bak gewoon leeg en zet er gewoon van alles naast doosjes etc. had al idee om eens een kartone bord te maken in het arabisch en nederlands van dat het in de bak moet inplaats van er naast.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap sommige gasten ook niet. We hebben van die ondergrondse bakken. Maar dan proppen ze er een tot
de nok volle zak erin. En dan valt ie niet naar beneden. Dus bak verstopt luikje gaat niet meer open en hopla smijten we alles maar op straat
Weet ik niet, m'n ogen gleden over het artikel. Weet ook niet meer wanneer het erin stond, ik dacht zaterdag?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is inderdaad een lijk uit het IJ gevist, maar veel meer dan dat hij al langere tijd in het water lag is daarover niet bekend, toch?
Ja, twee zwervers die elkaar in 020 aan het mes zaten te rijgen, die waren dan minder blij denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het gister al een bende, vooral in het centrum. Alleen de zwervers zijn er blij mee.
geloof in elkaar gemepd omdat het een homo is, echt ppfftt vind dat zo erg he dat er mensen bestaan die andere in elkaar meppen omdat ze anders zeg maar zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag, dat is dan 5.
[..]
Ook neergestoken?
Dat hele westen van Nederland is zo goed als compleet naar de tyfus geholpen. Een moraal van lik m'n vestje.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof in elkaar gemepd omdat het een homo is, echt ppfftt vind dat zo erg he dat er mensen bestaan die andere in elkaar meppen omdat ze anders zeg maar zijn.
vind ook de laatste tijd dat iedereen weer zo gezellig agressief is je hoeft maar te kijken en hoppa grote bek kan je krijgen.
gelijk maar denk niet alleen in het westen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hele westen van Nederland is zo goed als compleet naar de tyfus geholpen. Een moraal van lik m'n vestje.
O, die twee zaken hebben met elkaar te maken?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, twee zwervers die elkaar in 020 aan het mes zaten te rijgen, die waren dan minder blij denk ik
Ghèhèhè,quote:
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik nouquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ghèhèhè,deze is ook leuk !
Ik mis alleen nog Job nog, die thee gaat drinken met die overvaller
Zit je me nou blij te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
job was bij p[aul de leeuw zondagavond, toch heeft ie ook iets sympathieks oei wat zeg ik noumaar vind dat van wel, hij blijft ook in amsterdam wonen ivm de verzorging van zijn vrouw. hier is alles goed geregeld dus is niet van plan in den haag te gaan wonen ook als hij minister president wordt.
jaquote:
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hondquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
en dat Job minister president wordt weet ik bijna zeker.
hij krijgt straks zoveel stemmen en vooral tegen verkiezingstijd dan start hij een charme offensief.
zoals ik iemand vandaag sprak, hij heeft charisma en daar wint hij veel stemmen mee.
ja hallo, ben niet zo thuis in de politiek, wat ik eerder zei ik volg het nu beter sinds ik jullie op FOK volg met de kamerstreams enzo of zoals ze zeggen ik verdiep me er meer in, maar stemmenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te veel waarde hecht aan de zgn peilingen van Maurice de "manipulerende" Hond
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar waarom vertrouw jij maurice de hond niet die doet toch onafhankelijke peilingen of zie ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |