quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maurice de Hond weet niet wat onafhankelijke peilingen zijn. Maurice de Hond heeft zijn eigen agenda. Maurice de Hond wekt de indruk dat "de kiezer" graag de VVD en PvdA in één kabinet zou willen zien. Hoe komt ie erbij ???? Hij stelt nu op het moment dat de kiezer in elk geval de VVD in een coalitie wil zien ................ en dat kan volgens de manipulerende de Hond eigenlijk alleen als ook, daar komt ie, de PvdA in die coalitie zou plaatsnemen............. Kort gezegd De Hond is een PvdA adept. Niks onpartijdig ! Een man met een missie !
Dat is natuurlijk mijn mening
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Oh leuk, heeft in de VPRO-gids ook een aardige kritiek zie ik net. Daar heb ik wel zin in.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik, wel een aparte film, zit goed in elkaar
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de film die nu op SBS6 begint wel aardig.
Proostquote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
Sooo Twee kunstwerken op één foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, wie kijkt er nu een film op een campingzender? Dan zie je meer reclame dan filmquote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep toffe film, maar zou ´m gewoon downloaden.
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Brand in vliegtuig op Schiphol
SCHIPHOL - Op Schiphol is brand uitgebroken in een vliegtuig van Transavia. Alle inzittenden van het toestel, dat klaar stond voor vertrek, konden het toestel bijtijds via de glijbaan verlaten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Ze staat verkeerd om.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon aan de dood ontsnapt hè. 't Zal maar gebeuren als ze net de lucht ingaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Doe niet zo eng....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |