Gewoon aan de dood ontsnapt hè. 't Zal maar gebeuren als ze net de lucht ingaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Doe niet zo eng....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast een aanslag ..........mazzel dat er geen dranghekken om dat vliegtuig stonden !
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegelquote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Soury, kom je d'r nog een beetje tussen bij die giechel of zit je inmiddels wat verdoofd te luisteren?
Ik stond goed om. Maar de batterijen vonden het wel zatquote:
Ja, dat geloof ik welquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is een super tof wijfie en zeker geen giegel
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaatquote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel![]()
Fann
![]()
Maar ze blijft een wijf!
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Griek stond ineens voor de deur. Fann had al gebeld dat ze later opgehaald wilde worden. Te laaaaat
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ze weet je nu te vinden, volgende keer beter.
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodengquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Dat schuin beneden??quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
Fann en Muis..zuip ze
![]()
Coos , heb je huis bekeken...leuk, klleine kamers..drie slaapkamers en wintertuin..
keuken errug klein
Geen zwembad, maar als je het koopt , krijg je het erbij...
Maar het kan wel eens illegaal zijn....
Het went nooitquote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best. Als je op jullie leeftijd een "volslagen vreemde" ontmoet is dat altijd doodeng![]()
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schuin beneden??
Nah, gewoon de heleboel afbreken 2 slaapkamers en een gigantische keuken van maken.
Heeft Cor ook wat te doen!!!![]()
En dan komen we toch bij jou zwemmen!!![]()
en je krijgt zo mail.........
Thanks !!! Was een leuke meet(je)quote:
Dames Teun!! Dames!quote:
Ja echt??quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid.. We waren allebij een beetje nerveus.
Die zwitser is niet goed bij z'n plaat. Met het huidige aanbod van werkkrachten heb je een handgegraven zwembad voor minder dan de helft.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Zwitser zei..als ze een zwembad willen, laat ik er wel een bouwen...kost hem 20.000 euro...
Ja tis best eng om iemand ineens irl te ontmoeten. Maar dit gaat zeker vaker gebeurenquote:
In het echt is ie mooier ..Dat thee kopje is van zilververf .quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis best eng om iemand ineens irl te ontmoeten. Maar dit gaat zeker vaker gebeuren
Ik ben niet zo'n kutwijf als ze gedacht had![]()
Nee muts had gezegd 22:00 ophalen en toen ging ze bellen (ja we zaten te kleppen) en het was al 10 over half10. Dus hij was al onderwegquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar moest ze zo vroeg thuiskomen van die Griek dat ze al weg is??
Hij is echt gaaf, en ik hou niet eens van hondenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
In het echt is ie mooier ..Dat thee kopje is van zilververf .
Is Amsterdam zoooo groot?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee muts had gezegd 22:00 ophalen en toen ging ze bellen (ja we zaten te kleppen) en het was al 10 over half 9. Dus hij was al onderweg
Ik heb een Bull Terrier ergens in Zweden nu. Zie fobo .. Ik mis haarquote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is echt gaaf, en ik hou niet eens van honden![]()
[ afbeelding ]
Had het al ge-edit. Was 10 over half 10. En Ze woont aan de andere kant jaquote:
Hehehehe ... Ik heb hem niet gezien verdomme.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een Griek op een ezel heeft wat tijd nodig
Halfquote:
Is dat jouw hond? Wat doet hij dan in Zweden?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een Bull Terrier ergens in Zweden nu. Zie fobo .. Ik mis haar
Ik had beter moeten wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had het al ge-edit. Was 10 over half 10. En Ze woont aan de andere kant ja
quote:
rose bedoel ikquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
tering.... ik ben kapot![]()
ik heb zelden zoveel sose naar binnen gegoten in 2 uur tijd
Je kan nu 2 dingen doen, of je bed in of nog een paar glazen sose nemenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
tering.... ik ben kapot![]()
ik heb zelden zoveel sose naar binnen gegoten in 2 uur tijd
ik heb een hele mooie fles sose van muis gekregen met koelerquote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nu 2 dingen doen, of je bed in of nog een paar glazen sose nemen
Tja soms besluit een ex dat ie naar Zweden gaat. Twas ook zijn hond hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat jouw hond? Wat doet hij dan in Zweden?
Sose is de nieuwe hit !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie fles sose van muis gekregen met koeler![]()
staat al in de keuken
maar ik kan nou geen foto meer maken![]()
gaat fout
zeker weten
jAHquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn gofferdomme een kliek geworden
Yep de vuilnisbakken van fok.. Kieper er alles maar in. Maar vol is vol ..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregelingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja soms besluit een ex dat ie naar Zweden gaat. Twas ook zijn hond hoor
Ahh gatver flikker op zeg..quote:
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenlevenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregeling
Haagse kliek, Amsterdamse kliekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenleven
WR WOONT GIJ DAN?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Maar wel lekker nuchterquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.
In het pittoreske Spijkenissequote:
Spijkenissequote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Het is toch kutweer om er mee te gaan lopenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezen
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo opquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Uhh ja..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
ik had een flessie water bij me maar volgens mij ben ik vergeten eruit te frinken
quote:
Ja, nu maak je geen tikfout hè!!!!quote:
Zupen dan hoplaquote:
Giro d'Italia kwam hier vandaag langs, maar lijken hebben we hier ook regelmatigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |