jAHquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn gofferdomme een kliek geworden
Yep de vuilnisbakken van fok.. Kieper er alles maar in. Maar vol is vol ..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregelingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja soms besluit een ex dat ie naar Zweden gaat. Twas ook zijn hond hoor
Ahh gatver flikker op zeg..quote:
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenlevenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het een een beetje moeilijk met een bezoekregeling
Haagse kliek, Amsterdamse kliekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Amstelveen was nog te doen.. Maar ze heeft daar een goed hondenleven
WR WOONT GIJ DAN?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Maar wel lekker nuchterquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haagse kliek, Amsterdamse kliek![]()
Ik voel me zo verdomd alleen.
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hebt een Fann boven je haard en af en toe een logeehond.
In het pittoreske Spijkenissequote:
Spijkenissequote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Het is toch kutweer om er mee te gaan lopenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is ook tof.. Deze week was ik niet nodig, en ik voelde me afgewezen
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo opquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het pittoreske Spijkenisse![]()
We waren vanavond op tv
Uhh ja..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
ik had een flessie water bij me maar volgens mij ben ik vergeten eruit te frinken
quote:
Ja, nu maak je geen tikfout hè!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |