Giro d'Italia kwam hier vandaag langs, maar lijken hebben we hier ook regelmatigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg me dat ze daar ook een lijk hebben gevonden. Of twee beter !! Dan valt A'dam niet meer zo op
Dat moet je niet zo hard roepen, je moet daar überhaupt niets hard roepen, want voor je het weet wordt je daar aangeklaagd en weken opgesloten.quote:
Timing he ?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo hard roepen, je moet daar überhaupt niets hard roepen, want voor je het weet wordt je daar aangeklaagd en weken opgesloten.
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of nietquote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah, doe maar lekker verdunnen die sose
ik gaat effe koffie zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of niet
Goed gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is ze out nu.. Ben ik een goede gastvrouw of niet
Zal wel meevallen hoor. En katers schildert ze. Domweg wegquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Die kater moet ze maar voor lief nemen.
Istie toch ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat zit dieJorritsma
toch zuur naar die PVVer te kijken alsof hij een minderwaardig stuk stront is
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. En katers schildert ze. Domweg weg
Ja ik zit ook te genieten.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken hem niet goed genoeg. Maar hij flikt hier Geert een aardig kunstje
Dit wordt geheid heibel achter gesloten deuren. Vervolgens gaat Brinkman vermoedelijk in de media weer wat zeggen en gaat het nog even door. Gaat ze wederom een hoop stemmen kostenquote:
Hero Drinkman is op een bijna onverkiesbare plaats gezet wegen akkefietjes zoals een ober meppen omdat ie niet meer wilde schenken en bedreiging met een bijl van een buurman bij een of ander lullig conflict over de tuin geloof ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken hem niet goed genoeg. Maar hij flikt hier Geert een aardig kunstje
Ja zat ik ook even aan te denken, maar hij staat op de elfde plaats. Zoveel zetels halen ze gemakkelijk volgens de peilingen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Hero Drinkman is op een bijna onverkiesbare plaats gezet wegen akkefietjes zoals een ober meppen omdat ie niet meer wilde schenken en bedreiging met een bijl van een buurman bij een of ander lullig conflict over de tuin geloof ik.
Dus nu wil hij met deze kutsmoes alsnog met voorkeurstemmen weer in de kamer komen.
Als ie dat red hoor je vervolgens niets meer over die partijdemocratie en ledencongres.
Daar is de grote blonde fuhrer echt niet van gediend.
Ik zat ook al te luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elke ochtend om 9 uur een half uur nonstop retro op Slam FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |