Nothing special here....quote:
Mooi, dan was het idd goeie Roséquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
THANKS !
ja weer nuchterwas vast goede rose want nergens last van gehad gelukkig
die Griek zei alleen dat ik heb liggen gniffelen in mijn slaap, maar ik kan mij geen
droom herinneren dus waar ik om hem liggen gniffelen weet ik niet
Oh ja, de leukste van het stel!quote:
In een tijd waarin iedereen moet inleveren ...... ? Mpggg, ambtenarenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor 20 cent extra per uur doen ze dat graag.
Nogmaals; In deze tijd, loonsverhoging ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijd dat jij de verantwoordelijken binnen je gemeente eens een schop onder hun kont geeft en ze verteld dat ze hun mensen fatsoenlijk moeten gaan betalen
Die mensen in het zwembadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dat verkiezingsspotje van Verdonk zitten kijken. Mijn God, wat een gênante vertoning.
Die gaat stemmen winnen!
Ach, als je op TV kijkt voor welke programma's schijnbaar allemaal een doelgroep is, dan zal dit bij bepaalde mensen ook wel aftrek vinden. Komisch is het in elk geval welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net dat verkiezingsspotje van Verdonk zitten kijken. Mijn God, wat een gênante vertoning.
Die gaat stemmen winnen!
En zelfs die macht vind ik al teveel voor haar. Wie moet er elke avond weer die Marokkaanse kinderlijkjes uit het bad vissen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel meer macht dan die een badmeester heeft zou ik haar ook niet graag meer zien hebben.
Ja, misschien is het beter dat ze ergens waar ik nooit kom een kaaswinkel begint. In Eindhoven of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zelfs die macht vind ik al teveel voor haar. Wie moet er elke avond weer die Marokkaanse kinderlijkjes uit het bad vissen?
Och, dat partijprogramma valt nogal mee vind ik, maar Rita is een karikatuur van zichzelf geworden, een soort komisch stripfiguurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel meer macht dan die een badmeester heeft zou ik haar ook niet graag meer zien hebben.
Mensen die in een begeleid wonen project zitten? Of zouden moeten zitten....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, als je op TV kijkt voor welke programma's schijnbaar allemaal een doelgroep is, dan zal dit bij bepaalde mensen ook wel aftrek vinden. Komisch is het in elk geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |