Het is wel een troep in de binnenstad van Amsterdam momenteel, maar toch: ik had het eigenlijk nog erger verwacht. Ik las ergens iets over afvalhopen van 2 meter hoog, die heb ik gisteravond op het Leidseplein en omstreken niet gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:06 schreef Toverheks het volgende:
Vuilnismannen staken week langer
De staking van vuilnismannen en reinigingsmedewerkers in Amsterdam en Utrecht is met een week verlengd. De medewerkers van de gemeentelijke reinigingsdiensten leggen tot en met woensdag 19 mei het werk neer, lieten de vakbonden maandag weten. De staking zou oorspronkelijk tot woensdag 12 mei duren.
en een goedenmorgen
Mijn broer. En die lijkt op zijn vorige hond: een schoothondje, gevangen in het potige lijf van een rottweiler.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zeggen wel eens dat eigenaars van honden op hun hond gaan lijken. Heeft je broer of je zus nu een Bordeaux dog?
heb hier ook nog geen bergen afval waargenomen hoor, denk dat iedereen braaf zijn eigen rotzooi opruimd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel een troep in de binnenstad van Amsterdam momenteel, maar toch: ik had het eigenlijk nog erger verwacht. Ik las ergens iets over afvalhopen van 2 meter hoog, die heb ik gisteravond op het Leidseplein en omstreken niet gezien.
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hier ook nog geen bergen afval waargenomen hoor, denk dat iedereen braaf zijn eigen rotzooi opruimd.
Voor 20 cent extra per uur doen ze dat graag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketels
Ze waren euforisch. Het is een dino, wel 18 of 20. Da geloofde toch nie man!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Overzichtelijk door dat visgraatmotief, zeker? Klinkt in ieder geval als een goed besteed weekend. Waren de boys ook helemaal blij dat ze erbij waren? Zo blij dat ze iets extra extra's hebben gedaan voor Moederdag?
Nessie hield zich zeker schuil, schijthagedis.
Oh, zowel mijn broer als mijn zus hebben dit weekend een nieuwe puppy in huis gekregen. Een greyhound en een bordeaux dog. Vooral die laatste wordt straks een bakbeest, maar nu is ie nog zo cute met zijn trieste blauw-groene oogjes
Ze moeten eerst zindelijk zijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
Oh leuk, nog meer oppasbeesten.![]()
Heb jij eigenlijk al wat van die vacature gehoord?
Thanks! Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat het zo gaaf was in Schotland Noek, en fijn dat je weer terugbent
Mooi! Door die eerste selectie heen zijn geeft hoop en waar hoop is, is een baan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Alleen dat het allemaal traag gaat en ik iig door de eerste selectie ben.
Misschien is het wel tijd dat jij de verantwoordelijken binnen je gemeente eens een schop onder hun kont geeft en ze verteld dat ze hun mensen fatsoenlijk moeten gaan betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd dat die ambtenaren lekker weer aan het werk gaan, mafketels
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
Wat staat dat schilderij prachtig op je schoorsteenmantel Soury, de combinatie met de kleur van de muur is![]()
Well done FANN![]()
Alweer ontnuchterd?![]()
Dat vind ik ook. Maar ik vind ook dat ze nu wel eens wat mogen laten horen. Maar al die halve weken helpen ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
Mooi! Door die eerste selectie heen zijn geeft hoop en waar hoop is, is een baan.
Ik heb wel kilo's Jelly beans op dit weekend. Volgens mij geef ik licht. Shine!
LOLquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De zoon van Jack de Vries is tevreden met de keus van zijn vader:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |