Nou oud zal hij heus niet worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held is zomaar 31 geworden.
Wat een vieze kampsjaak is het ookquote:Op maandag 10 mei 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held is zomaar 31 geworden.
Dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een vieze kampsjaak is het ook
Ja, vroeger dan ik dacht.quote:
En ze hadden mij 1 dag extra vakantie moeten geven om mij op TV naar de giro en naar tennis te laten kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:11 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een hoeredag. Ze hadden me vrij motten geven voor 2 uur en die fucking wielerploeg aan moeten laten moedigen.
Het enige waar "Fransie" iets aan heeft, is een goede diëtist.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:30 schreef WillFerrell het volgende:
Maakt niet uit, aan gloryhuntende fans heeft Fransie toch niets.
Waaarom ben je dan nu al wakkerquote:
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige waar "Fransie" iets aan heeft, is een goede diëtist.
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.
Penis in je kontgat.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken naar de TV-serie? Dat heeft hij allang allemaal gehad. Hij gaat gewoon naar de sportschool en besteld voordeelpakken patat, frikandellen, kroketten en andere frituurspul. Hij is dus wel bezig met afvallen.
Vorige week moest er ik om kwart over 5 uit, werken tot 8 en toen verder geslapen tot 17:15quote:Op maandag 10 mei 2010 08:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen zin.
Ik kan niet slapen als ik terug in bed ga liggen. of ik moet fuuuucking moet zijn.
Ffffuuu, woensdag is ook zo een zware dag voor mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik mag lekker wel tot 4 uur naar school![]()
Heb nu informatica en kan stiekumpjes wel Fok!ken
Boehoe, vandaag en mrogen zit ik tot 16:20 op school.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik mag lekker wel tot 4 uur naar school![]()
Heb nu informatica en kan stiekumpjes wel Fok!ken
jaloers.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vorige week moest er ik om kwart over 5 uit, werken tot 8 en toen verder geslapen tot 17:15
Niet, ik deed de TT weer zoals ie was voordat zquizing hem deed veranderen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:37 schreef Japsnars het volgende:
Zeg Mozy, doe eens een TT change request. Je mist een #
Morgen ook weer van kwart over 8 tot 4quote:Op maandag 10 mei 2010 08:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ffffuuu, woensdag is ook zo een zware dag voor mij.
Loop je daar over te klagen ja? Flikker toch in de goot, mietjequote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Morgen ook weer van kwart over 8 tot 4
Wel met 3 tussenuren, maar evengoed
TheKC is juist nu penissen aan het ontvangen in Enschede.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
TheKC kan wel een opgerekte aars voor je regelen.
Kenker mang, je hebt echt niets te klagen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Morgen ook weer van kwart over 8 tot 4
Wel met 3 tussenuren, maar evengoed
En woensdag sportdag, moeten we softballen. En laten we nou net een meerderheid aan meisjes in de klas zitten die weinig kunnen
Is wel zo leuk als het goed gaat
Maar het is wel kutquote:Op maandag 10 mei 2010 08:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Loop je daar over te klagen ja? Flikker toch in de goot, mietje![]()
Hij was altijd al [KLB SC #xxx]quote:Op maandag 10 mei 2010 08:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet, ik deed de TT weer zoals ie was voordat zquizing hem deed veranderen.
Dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Loop je daar over te klagen ja? Flikker toch in de goot, mietje![]()
Volgende topic zal ik hem dan weer normaal doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was altijd al [KLB SC #xxx]
[KLB SC #976] Tattoos en tieten
Maandag: 11:00-16:20quote:Op maandag 10 mei 2010 08:41 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag woensdag, en dan heb ik nog geluk ook.
Nerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
In 1969 werd in de American Heritage Dictionary een computer beschreven als: 'een
elektronische machine die met grote snelheid mathematische of logische berekeningen
uitvoert.’ Die definitie klopte, want de grote systemen die in de jaren zestig door markt-
leider IBM werden geleverd, waren machines die bijvoorbeeld gebruikt werden voor het
berekenen van satellietbanen en de administratie van zeer grote ondernemingen.
Dat lees ik nu
Ja, leer er mee leven, boontje.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maandag: 11:00-16:20
Dinsdag: 10:00-16:20
Woensdag 8:30-15:35
Jij loopt te janken over je woensdagquote:
Ben je nu aan het werk?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
maandag: werken van 06:00 tot 08:00 en dan stage van 8:30 tot 17:00
dinsdag: stage van 8:30 tot 17:00 en werken van 18:00 tot 21:00
woensdag: stage van 8:30 tot 17:00 en werken van 18:00 tot 21:30
donderdag: stage van 8:30 tot 17:00
vrijdag: stage van 8:30 tot 17:00
Aanstellers, jullie
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
maandag: werken van 06:00 tot 08:00 en dan stage van 8:30 tot 17:00
dinsdag: stage van 8:30 tot 17:00 en werken van 18:00 tot 21:00
woensdag: stage van 8:30 tot 17:00 en werken van 18:00 tot 21:30
donderdag: stage van 8:30 tot 17:00
vrijdag: stage van 8:30 tot 17:00
Aanstellers, jullie
Tussen het fokken doorquote:Op maandag 10 mei 2010 08:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk?
Vast en zeker vermoeiend
Sarcastisch over 8:45-15:00?quote:
Maar misschien moet je toch nog even terug naar school om een 24-uurs notatie te lerenquote:
Ik zie in zijn post alles gewoon goed staan?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar misschien moet je toch nog even terug naar school om een 24-uurs notatie te leren
Niet een 12-uurs en 24-uurs notatie door elkaar
Twee hoorcollege's, tutoruur, projectmeeting en nog iets waar geen persoon ook maar wat uitvoert, omdat het te onzinnig is voor woorden.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sarcastisch over 8:45-15:00?
Over het algemeen wordt dat nog als best lang beschouwd
Klonk ook totaal niet sarcastisch
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar misschien moet je toch nog even terug naar school om een 24-uurs notatie te leren
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie in zijn post alles gewoon goed staan?
Oh wachtquote:Op maandag 10 mei 2010 08:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie in zijn post alles gewoon goed staan?
Ja, dat is wel chill danquote:Op maandag 10 mei 2010 08:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee hoorcollege's, tutoruur, projectmeeting en nog iets waar geen persoon ook maar wat uitvoert, omdat het te onzinnig is voor woorden.
Fail.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:50 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, Geert Wilders stigmatiseerd de Getz.
[img]http://i41.tinypic.com/14mx9g4.png[/img[
Fail.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh wacht
Ik interpreteer het fout
Ik heb spijt
Jammer is alleen dat de verplichte lessen aan het begin en aan het eind zijn.quote:
Ik zit ook op de bank.quote:
Ik zit op een Macbook.quote:
Alleen de titel gelezen en nu je het zegt, ineens heeft zo'n dude 2 plaatsen naast me een iPad gekochtquote:
Arantxa en Caroline.quote:Op de nieuwste editie van de wereldranglijst bij de vrouwen is Arantxa Rus veertien plaatsen gestegen. Rus bezet nu de 106e plaats. Ook Michaella Krajicek steeg weer een plekje en staat nu 129e.
In de top tien steeg Jelena Jankoviuc drie plaatsen. De verliezend finaliste van het toernooi in Rome staat nu vierde. Dinara Safina zakte naar de vijfde plaats en Venus Williams steeg een plaats en is nu de nummer drie van de wereld achter zus Serena en Caroline Wozniacki.
Gvd ik hoop dat je nog langer wilt genieten van je tropenrooster, dus ik zou je mik maar dichthouden over Apple ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen de titel gelezen en nu je het zegt, ineens heeft zo'n dude 2 plaatsen naast me een iPad gekocht
Wat een nutteloos ding zeg, net iets te groot en gewoon nutteloos
Fock youquote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit op een Macbook.
Speciaal voor de mensen op school/stage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe staan die computers echt gerangschiktquote:Op maandag 10 mei 2010 08:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fock you![]()
Niemand heeft het gelukkig gezien
Hij zit onder het bureau.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe staan die computers echt gerangschikt
Gast, dat ding is net Modern Warfare 2quote:Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd ik hoop dat je nog langer wilt genieten van je tropenrooster, dus ik zou je mik maar dichthouden over Apple ja.
Mijn vader probeert te zorgen dat mijn moeder een iPad koopt, zodat hij er ook een kan kopen.quote:
Ik paint wel evenquote:Op maandag 10 mei 2010 08:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe staan die computers echt gerangschikt
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader probeert te zorgen dat mijn moeder een iPad koopt, zodat hij er ook een kan kopen.
Oh no you didn't.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gast, dat ding is net Modern Warfare 2
Veel te overhyped, iedereen koopt het maar achteraf valt het tegen
Wat is dat voor ongein, aan 1 heb je meer dan genoeg,quote:Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader probeert te zorgen dat mijn moeder een iPad koopt, zodat hij er ook een kan kopen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is dat voor ongein, aan 1 heb je meer dan genoeg,
Gewoon C:\Documents and Settings\User\ToonSperzienboon\Pictures\bestand.jpgquote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe kan ik plaatjes uit mijn bestand snel posten zonder url te geven?
Of moet ik hem eerst op photobucket zetten oid?
Ik wil snelheden, hoeveel Ram zit er in, hoeveel Ghz. etcquote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een MacBook en een MacBook Pro ja.
Ga zelf naar school. Mij proberen te verbeteren terwijl ik niks fout doequote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn MacBook 4,1 is stock (zie hieronder) en mijn MacBook Pro 5,1 (uit mijn hoofd) is 2,53GHz, 4GB, 320GB.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil snelheden, hoeveel Ram zit er in, hoeveel Ghz. etc
Nice.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn MacBook 4,1 is stock (zie hieronder) en mijn MacBook Pro 5,1 (uit mijn hoofd) is 2,53GHz, 4GB, 320GB.
[ afbeelding ]
Boh, ik wil een iMac, maar ik wil nog even wachten op de update.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nice.
mijn iMac is alweer 3 jaar oud
Ik wil een Mac Pro. Octocore
Ben je op de faaltoer ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
hopen dat het werkt, zal wel niet
Hmm, het zal wel...
Informatica les hebben en dit nog niet snappen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
hopen dat het werkt, zal wel niet
Hmm, het zal wel...
Die nieuwe, 27 inch, i7quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik wil een iMac, maar ik wil nog even wachten op de update.
Ik heb een iPod touch van 8 gb, alleen om muziek te luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Ik geef de schuld aan mijn ouders.quote:
Hier thuis hebben wij alles.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Mijn oma wil nu een iPad.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn ouders.
[..]
Hier thuis hebben wij alles.
Nee, i7.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe het met de prijzen zit, maar een i5 zou ook al jammiejammie zijn.
2,5k voor een laptopquote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Als je er een koopt, doe dan meteen de i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Mwoah, probleem vind ik nu dat de 27 incher er alleen is als C2D of als i7. Zwaar CPU-technisch werk doe ik toch niet en met Grand Central weet je ook dat thread-wise goed is geregeld. De meerwaarde van een i7 is mooi, maar mits binnen budget.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Ga plaatjes leren posten, snotneus.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een onverwachte en jammerljike topicwending?
Scrale Apple, get over it
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
" BOEHOE OS X IS ALLEEN VOOR NEWBS DIE NIET MET WINDOWS OVERWEG KUNNEN" .quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
Seks?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.![]()
Waar zullen we over gaan praten?
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dagquote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga plaatjes leren posten, snotneus.
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dag
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.
Dit is gewoon BB-code hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mozy: anaalgeneraal/ kringspiermusketier
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Tuurlijk, maar aan de andere kant, toen de eerste DDR3 SO-DIMMs werden gebruikt, vielen de prijzen enorm mee. Zelfde als met de SSD's.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde net de deur uit, toen ik een sms'je kreeg dat het college uitviel.
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?
Argh vieze vuile @*#*@#quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Succesquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het hier in de sc over seks gaat, ben ik meestal ook pleite
Leg uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Heb ik ook hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Is geen fuck aan met de mensen die er dan zijn.quote:
Idem eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.
Verwend kindquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
Dat verklaart waarom de SC in het weekend zo faal is; wij zijn er dan niet.quote:
Gaan we opscheppen ja?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
En ondertussen zitten ze wel allemaal nonstop op FOK!, heeft de een gewoon al maanden een vriendin en gaan de anderen maar sporadisch uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorZelfde als met de hele tijd kansloos jailbait posten en over geile wijven en seks
![]()
Iedereen loopt dan een beetje stoer te doen en op te scheppen
Tik em anquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom de SC in het weekend zo faal is; wij zijn er dan niet.
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Nee, dan gers, fas, 4ebe en bpquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Jij had het daarstraks over naar school gaan om te leren, toch?quote:
Ja wel goed hoor.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.Alvast wat spullen ingepakt voor de vakantie.
Ja dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
BP en Gers vind ik prima te pruimen.quote:
Alleen C_N apart.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijdquote:
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alleen C_N apart.
[..]
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijd
New York, concrete jungle where dreams are made ofquote:
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Damn, jij reist ook aardig wat plekken afquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
New York, concrete jungle where dreams are made of
Serieus? Da's wel tofquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uitquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hemquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Vergeet het gejank van Top Oss niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hem
Hij heeft nu weer wat langer haar en een snorretje, hij zag er een beetje uit als Jos van Oss maar dan met zwart haar.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uit
Voor hoe lang?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al bekend of Veendam nou wel of niet financieel valt te redden?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet het gejank van Top Oss niet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer wat langer haar en een snorretje, hij zag er een beetje uit als Jos van Oss maar dan met zwart haar.
True story.quote:
Ligt er aan of Heracles de Leeuw overneemt volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al bekend of Veendam nou wel of niet financieel valt te redden?
Hij zei voordat we gingen meeten (klb-sc meet) dat ie ook stone island droeg, dus ik dacht 'bohh, stoere boyquote:
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, jij reist ook aardig wat plekken af
Niet lang geleden was je toch ook in New York?
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus? Da's wel tofHoelang ga je
![]()
Ik wil ook weer naar Amerika
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tranen in m'n ogen
In april 1981 stond in het populaire
computertijdschrift Byte een bespre-
king van de Osborne 1. De eerste
draagbare computer. Het was een
compact apparaat dat precies onder
een vliegtuigstoel paste en 12 kilo (!)
woog. De Osborne I had 64 kB geheu-
gen, twee 5,25 inch diskette stations,
een modem en werd compleet met
software geleverd voor $1800.- Het
enige minpunt volgens Byte was het
kleine beeldscherm met een doorsnede van 5 inch. Niet lang daarna kwam IBM met een
eigen versie met een monochroom scherm.
Oke, vet hoor. Ben ook 3 weken in Amerikaaaaaaaaaaaaaaa geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.
[..]
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.
Niet even naar Jersey Shore?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.
[..]
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.
Blijkbaarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef WillFerrell het volgende:
Jersey Shore is wel een topickillertje?
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef WillFerrell het volgende:
Nog even 10 minuten aan SC-stilte dus.
Ga naar school om dat te zeggen, recht in het gezicht van de leraarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
zal ik naar school gaan of gewoon zeggen; ach kankerop, ik ga weer slapen!
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef wise het volgende:
hmm, de TT slaat iig niet op mij. Dus niet iedereen
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
ach kankerop, ik ga weer slapen!
Er was al een klacht tegen mij binnengekomen van een medestudentquote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga naar school om dat te zeggen, recht in het gezicht van de leraar
Haha, bij mij op het werk zijn er ook al goed veel klachten over moi binnen gekomen. Maar deze eckte werkt er nog steedsquote:Op maandag 10 mei 2010 09:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er was al een klacht tegen mij binnengekomen van een medestudent![]()
![]()
Ik zou een 26jarige neger met een dochter op sint maarten pesten en dizkriemienerenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, bij mij op het werk zijn er ook al goed veel klachten over moi binnen gekomen. Maar deze eckte werkt er nog steeds
Oei, nu draai je even verliesquote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehe, ik was zaterdag vergeten om de koeling op vriesstand te zetten. Hele actiebak kon de vuilniscontainer in
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehe, ik was zaterdag vergeten om de koeling op vriesstand te zetten. Hele actiebak kon de vuilniscontainer in
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroquote:
da's een bestequote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroEn dit zal ook wel zo'n 300 euro zijn
Wtf kan je wel dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroEn dit zal ook wel zo'n 300 euro zijn
Daar waren ze nou net niet voor verzekerdquote:Op maandag 10 mei 2010 09:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
da's een beste
Maar hey, wat is 650euro nou voor een bedrijf, en dat zal vast verzekerd zijn
dat is kakquote:Op maandag 10 mei 2010 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar waren ze nou net niet voor verzekerd
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ga naar crack.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
zal ik naar school gaan of gewoon zeggen; ach kankerop, ik ga weer slapen!
Tering zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Keer met 5 vrienden in 1,5 dag 25 gram opgerookt
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.quote:
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.
Ik heb nog nooit meer dan 4 dagen niet geblowed. Hoop dat het nu wel gaat lukken
Dat ook natuurlijk, maar ook dat je inziet dat het beter is voor je toekomst enzoquote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.
Ik heb nog nooit meer dan 4 dagen niet geblowed. Hoop dat het nu wel gaat lukken
Ook icm andere drugs ging het niet erg lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.
Klopt. Merk het ook wel aan m'n geheugen. En stoppen is veel lastiger als ongeveer 98% van je vrienden aan de drugs zitquote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar ook dat je inziet dat het beter is voor je toekomst enzo
Tering man, dan moet je er snel mee minderen. Ik vind wiet prachtig spul, maar wel met mate.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook icm andere drugs ging het niet erg lekker![]()
In een jaar ong 25 kg afgevallenGAat nu wel de goede kant op, weeg nu 76 en still counting.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Oktober tot april was voor mij eigenlijk 1 grote waas waarvan ik me nog maar een paar dingen kan herinneren
Huisgenote van mij rookte er eerst 6 op een dagquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.
Dat ie dat behang eraf wil halen maar het niet mag van de woningbouwvereniging omdat ie anders zn muren meetrektquote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
Dat interieur ook van dat huis bij Sjonnie.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Oktober tot april was voor mij eigenlijk 1 grote waas waarvan ik me nog maar een paar dingen kan herinneren
Whehehee, dat keek ik nu ook net.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat ie dat behang eraf wil halen maar het niet mag van de woningbouwvereniging omdat ie anders zn muren meetrekt![]()
![]()
MEVRAH DE RECHTAH HEB EEN VEEL TE GROTE KANKAHBEK VOOR DR LEEFTIJD, DUS DIE KEN LEKKER OP ME PIJPIE BLASUH
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kamerquote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
Dat interieur ook van dat huis bij Sjonnie.
Gvd, ik moet er niet eens aan denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Huisgenote van mij rookte er eerst 6 op een dag![]()
T hele studentenhuis stonk naar de wiet![]()
Gelukkig is ze nu wel aan het minderen.
Succes ermeequote:
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kameren dan alleen voor de belangen van de wietrokers opkomen.. de rest kan hem aan zn reet roesten
EN NOU GA JE MIJN PANDJE VERLATEN, BEUNHAASquote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.
Gers had een keer die toko opgezocht in google earthquote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.
KREEG JE EEN PAAR KANKERKLAPPEN VAN DRIE KANTEN EN DAN WAS HET OVER.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN NOU GA JE MIJN PANDJE VERLATEN, BEUNHAAS
quote:Hello,sir. Thanks for yr msg.
I didnt ship them yet, sir.
I'm really sorry for the delaying, sir.
let me prepare ASAP and ship them fast.
I apologize sincerely.
I appreciate your time. Kind regards.
Dan werd je het celletje ingetrapt, ging het lampie uit.. kreeg je een paar kankerklappe van 10kanten en was het klaar..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef WillFerrell het volgende:
Die vriend Leon van hem.
[ afbeelding ]
Rookte er weleens 10 op een dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik moet er niet eens aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stem dan gewoon op de VVD of een andere partij die de boel wil legaliseren.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kameren dan alleen voor de belangen van de wietrokers opkomen.. de rest kan hem aan zn reet roesten
Ja, net zoals AP met foto's.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gers had een keer die toko opgezocht in google earth
Zal ik langsgaan?
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rookte er weleens 10 op een dag.Boh, ik zat laast voor het eerst in een coffeeshop er één te roken, maar dat volk daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, de shops waar ik meestal heen ga, zitten gewoon jongens van onze leeftijd een bordspelletje te spelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik zat laast voor het eerst in een coffeeshop er één te roken, maar dat volk daar.
Nee, hij bedoelt dat AP ook bezienswaardigheden langs is gegaan en daar foto's heeft gemaakt.quote:
Ik was laatst in Amsterdam in een of andere kroeg waar dus wel alleen maar stoners bleek te zitten. Redelijk wat dertigers maar ook een heleboel van die 50/60 jarige hippiesquote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, de shops waar ik meestal heen ga, zitten gewoon jongens van onze leeftijd een bordspelletje te spelen.
Mensen hebben een vertekend beeld van coffeeshops.
Wat een overeenkomstquote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef Devvie het volgende:
NG, jij lijkt best wel op mn neefje trouwens
Die gast is ook zo'n lange slungel die de hele dag wiet rookt
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, die had een straatbord in Heerenveen met "FOK" erop als achtergrond.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat AP ook bezienswaardigheden langs is gegaan en daar foto's heeft gemaakt.
In dit geval het FOK-bord in Heerenveen.
Was in Enschede, in Almelo is het anders ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, de shops waar ik meestal heen ga, zitten gewoon jongens van onze leeftijd een bordspelletje te spelen.
In dat geval lijk ik dan ook op snoop dogg? Alleen de huidskleur hequote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef Devvie het volgende:
NG, jij lijkt best wel op mn neefje trouwens
Die gast is ook zo'n lange slungel die de hele dag wiet rookt
Nee, snoop dogg is een 2x zo grote baasquote:Op maandag 10 mei 2010 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In dat geval lijk ik dan ook op snoop dogg? Alleen de huidskleur he
Je gaat eigenlijk stoppen omdat de Alem dicht is. Is het niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is weer open hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 10:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je gaat eigenlijk stoppen omdat de Alem dicht is. Is het niet?
Noooo man.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, snoop dogg is een 2x zo grote baas
ga je naar parkpop?
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:32 schreef Mozy het volgende:
Ik ga nu 53 minuten aan kankah en wiet kijken.
Vergeet de KANKAH KANKAH KANKAH JODUH niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:32 schreef Mozy het volgende:
Oeh, dat wist ik nog niet. Ook alweer een tijdje open zie ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is weer open hoor![]()
Maar, nee. Het ging gewoon te fur en heb het nu wel eigenlijk gezien
Klopt. Maar nu zijn ze wel strenger. Ze vroegen nooit m'n id, en vorige week ineens welquote:Op maandag 10 mei 2010 10:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, dat wist ik nog niet. Ook alweer een tijdje open zie ik.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik houd jullie up to date met mijn BlackBerry. wil degene met de lapo de link naar het volgende topic daar dan inzetten?
Graag gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 10:32 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |