Tering zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Keer met 5 vrienden in 1,5 dag 25 gram opgerookt
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.quote:
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.
Ik heb nog nooit meer dan 4 dagen niet geblowed. Hoop dat het nu wel gaat lukken
Dat ook natuurlijk, maar ook dat je inziet dat het beter is voor je toekomst enzoquote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik vind het pas knap te noemen als ik het meer dan een week niet doe.
Ik heb nog nooit meer dan 4 dagen niet geblowed. Hoop dat het nu wel gaat lukken
Ook icm andere drugs ging het niet erg lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.
Klopt. Merk het ook wel aan m'n geheugen. En stoppen is veel lastiger als ongeveer 98% van je vrienden aan de drugs zitquote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar ook dat je inziet dat het beter is voor je toekomst enzo
Tering man, dan moet je er snel mee minderen. Ik vind wiet prachtig spul, maar wel met mate.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook icm andere drugs ging het niet erg lekker![]()
In een jaar ong 25 kg afgevallenGAat nu wel de goede kant op, weeg nu 76 en still counting.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Oktober tot april was voor mij eigenlijk 1 grote waas waarvan ik me nog maar een paar dingen kan herinneren
Huisgenote van mij rookte er eerst 6 op een dagquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, afgelopen week heb ik me eigenlijk ook wel de knettergeblowed, maar dat vind ik zelf al bij meer dan 4 per week.
Dat ie dat behang eraf wil halen maar het niet mag van de woningbouwvereniging omdat ie anders zn muren meetrektquote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
Dat interieur ook van dat huis bij Sjonnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |