Haha, bij mij op het werk zijn er ook al goed veel klachten over moi binnen gekomen. Maar deze eckte werkt er nog steedsquote:Op maandag 10 mei 2010 09:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er was al een klacht tegen mij binnengekomen van een medestudent![]()
![]()
Ik zou een 26jarige neger met een dochter op sint maarten pesten en dizkriemienerenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, bij mij op het werk zijn er ook al goed veel klachten over moi binnen gekomen. Maar deze eckte werkt er nog steeds
Oei, nu draai je even verliesquote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehe, ik was zaterdag vergeten om de koeling op vriesstand te zetten. Hele actiebak kon de vuilniscontainer in
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Hehe, ik was zaterdag vergeten om de koeling op vriesstand te zetten. Hele actiebak kon de vuilniscontainer in
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroquote:
da's een bestequote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroEn dit zal ook wel zo'n 300 euro zijn
Wtf kan je wel dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Paar weken terug ook al een glasplaat vernield. Schade: 653 euroEn dit zal ook wel zo'n 300 euro zijn
Daar waren ze nou net niet voor verzekerdquote:Op maandag 10 mei 2010 09:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
da's een beste
Maar hey, wat is 650euro nou voor een bedrijf, en dat zal vast verzekerd zijn
dat is kakquote:Op maandag 10 mei 2010 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar waren ze nou net niet voor verzekerd
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ga naar crack.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
zal ik naar school gaan of gewoon zeggen; ach kankerop, ik ga weer slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |