Die nieuwe, 27 inch, i7quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik wil een iMac, maar ik wil nog even wachten op de update.
Ik heb een iPod touch van 8 gb, alleen om muziek te luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Ik geef de schuld aan mijn ouders.quote:
Hier thuis hebben wij alles.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Mijn oma wil nu een iPad.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn ouders.
[..]
Hier thuis hebben wij alles.
Nee, i7.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe het met de prijzen zit, maar een i5 zou ook al jammiejammie zijn.
2,5k voor een laptopquote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Als je er een koopt, doe dan meteen de i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Mwoah, probleem vind ik nu dat de 27 incher er alleen is als C2D of als i7. Zwaar CPU-technisch werk doe ik toch niet en met Grand Central weet je ook dat thread-wise goed is geregeld. De meerwaarde van een i7 is mooi, maar mits binnen budget.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Ga plaatjes leren posten, snotneus.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een onverwachte en jammerljike topicwending?
Scrale Apple, get over it
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
" BOEHOE OS X IS ALLEEN VOOR NEWBS DIE NIET MET WINDOWS OVERWEG KUNNEN" .quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
Seks?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.![]()
Waar zullen we over gaan praten?
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dagquote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga plaatjes leren posten, snotneus.
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dag
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.
Dit is gewoon BB-code hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mozy: anaalgeneraal/ kringspiermusketier
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Tuurlijk, maar aan de andere kant, toen de eerste DDR3 SO-DIMMs werden gebruikt, vielen de prijzen enorm mee. Zelfde als met de SSD's.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde net de deur uit, toen ik een sms'je kreeg dat het college uitviel.
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?
Argh vieze vuile @*#*@#quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Succesquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het hier in de sc over seks gaat, ben ik meestal ook pleite
Leg uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Heb ik ook hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Is geen fuck aan met de mensen die er dan zijn.quote:
Idem eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.
Verwend kindquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
Dat verklaart waarom de SC in het weekend zo faal is; wij zijn er dan niet.quote:
Gaan we opscheppen ja?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
En ondertussen zitten ze wel allemaal nonstop op FOK!, heeft de een gewoon al maanden een vriendin en gaan de anderen maar sporadisch uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorZelfde als met de hele tijd kansloos jailbait posten en over geile wijven en seks
![]()
Iedereen loopt dan een beetje stoer te doen en op te scheppen
Tik em anquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom de SC in het weekend zo faal is; wij zijn er dan niet.
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Nee, dan gers, fas, 4ebe en bpquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Jij had het daarstraks over naar school gaan om te leren, toch?quote:
Ja wel goed hoor.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.Alvast wat spullen ingepakt voor de vakantie.
Ja dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
BP en Gers vind ik prima te pruimen.quote:
Alleen C_N apart.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijdquote:
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alleen C_N apart.
[..]
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijd
New York, concrete jungle where dreams are made ofquote:
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Damn, jij reist ook aardig wat plekken afquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
New York, concrete jungle where dreams are made of
Serieus? Da's wel tofquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uitquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hemquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Vergeet het gejank van Top Oss niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hem
Hij heeft nu weer wat langer haar en een snorretje, hij zag er een beetje uit als Jos van Oss maar dan met zwart haar.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uit
Voor hoe lang?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al bekend of Veendam nou wel of niet financieel valt te redden?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet het gejank van Top Oss niet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer wat langer haar en een snorretje, hij zag er een beetje uit als Jos van Oss maar dan met zwart haar.
True story.quote:
Ligt er aan of Heracles de Leeuw overneemt volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al bekend of Veendam nou wel of niet financieel valt te redden?
Hij zei voordat we gingen meeten (klb-sc meet) dat ie ook stone island droeg, dus ik dacht 'bohh, stoere boyquote:
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, jij reist ook aardig wat plekken af
Niet lang geleden was je toch ook in New York?
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus? Da's wel tofHoelang ga je
![]()
Ik wil ook weer naar Amerika
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tranen in m'n ogen
In april 1981 stond in het populaire
computertijdschrift Byte een bespre-
king van de Osborne 1. De eerste
draagbare computer. Het was een
compact apparaat dat precies onder
een vliegtuigstoel paste en 12 kilo (!)
woog. De Osborne I had 64 kB geheu-
gen, twee 5,25 inch diskette stations,
een modem en werd compleet met
software geleverd voor $1800.- Het
enige minpunt volgens Byte was het
kleine beeldscherm met een doorsnede van 5 inch. Niet lang daarna kwam IBM met een
eigen versie met een monochroom scherm.
Oke, vet hoor. Ben ook 3 weken in Amerikaaaaaaaaaaaaaaa geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.
[..]
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.
Niet even naar Jersey Shore?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel reis ik niet hoor. En met oud & nieuw nog.
[..]
Ik ga 3 weken. Maar niet alleen naar NY hoor, we gaan daar ook rond rijden naar Niagara falls.
Blijkbaarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef WillFerrell het volgende:
Jersey Shore is wel een topickillertje?
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef WillFerrell het volgende:
Nog even 10 minuten aan SC-stilte dus.
Ga naar school om dat te zeggen, recht in het gezicht van de leraarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
zal ik naar school gaan of gewoon zeggen; ach kankerop, ik ga weer slapen!
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef wise het volgende:
hmm, de TT slaat iig niet op mij. Dus niet iedereen
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Devvie het volgende:
ach kankerop, ik ga weer slapen!
Er was al een klacht tegen mij binnengekomen van een medestudentquote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga naar school om dat te zeggen, recht in het gezicht van de leraar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |