Die nieuwe, 27 inch, i7quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik wil een iMac, maar ik wil nog even wachten op de update.
Ik heb een iPod touch van 8 gb, alleen om muziek te luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Ik geef de schuld aan mijn ouders.quote:
Hier thuis hebben wij alles.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker helemaal niks van Apple.
Mijn oma wil nu een iPad.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn ouders.
[..]
Hier thuis hebben wij alles.
Nee, i7.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe het met de prijzen zit, maar een i5 zou ook al jammiejammie zijn.
2,5k voor een laptopquote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Als je er een koopt, doe dan meteen de i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Mwoah, probleem vind ik nu dat de 27 incher er alleen is als C2D of als i7. Zwaar CPU-technisch werk doe ik toch niet en met Grand Central weet je ook dat thread-wise goed is geregeld. De meerwaarde van een i7 is mooi, maar mits binnen budget.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Als je er een koopt, doe dan meteen de i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Ga plaatjes leren posten, snotneus.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een onverwachte en jammerljike topicwending?
Scrale Apple, get over it
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
" BOEHOE OS X IS ALLEEN VOOR NEWBS DIE NIET MET WINDOWS OVERWEG KUNNEN" .quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker lekker op naar DIG met die nerdpraat
Seks?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten totdat je zou gaan zeuren.![]()
Waar zullen we over gaan praten?
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dagquote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga plaatjes leren posten, snotneus.
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo lang als jij zit te Fok!ken per dag
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want daar leer je mee plaatjes posten uiteraard.
Dit is gewoon BB-code hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien het op bijna elk forum anders gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |