Gaan we opscheppen ja?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
En ondertussen zitten ze wel allemaal nonstop op FOK!, heeft de een gewoon al maanden een vriendin en gaan de anderen maar sporadisch uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorZelfde als met de hele tijd kansloos jailbait posten en over geile wijven en seks
![]()
Iedereen loopt dan een beetje stoer te doen en op te scheppen
Tik em anquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom de SC in het weekend zo faal is; wij zijn er dan niet.
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Nee, dan gers, fas, 4ebe en bpquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
Als Otis, C_N en Laki posten vind ik het echt geen kenker aan.
Jij had het daarstraks over naar school gaan om te leren, toch?quote:
Ja wel goed hoor.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.Alvast wat spullen ingepakt voor de vakantie.
Ja dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
BP en Gers vind ik prima te pruimen.quote:
Alleen C_N apart.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis en C_N apart is wel te pruimen, maar samen of in combinatie met Laki heb ik echt eengevoel.
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijdquote:
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alleen C_N apart.
[..]
Gers is ook wel echt de tiefus vervelend de laatste tijd
New York, concrete jungle where dreams are made ofquote:
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst wel tof, in het begin. Tot het moment dat ik hem in het echt zag.
Damn, jij reist ook aardig wat plekken afquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
New York, concrete jungle where dreams are made of
Serieus? Da's wel tofquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uitquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hemquote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond Gers eerst ook wel tof. Tot ie als een zwakzinnige begon te posten.
Vergeet het gejank van Top Oss niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu komt er alleen nog maar KNJB en "alle joden aan het gas" uit hem
Hij heeft nu weer wat langer haar en een snorretje, hij zag er een beetje uit als Jos van Oss maar dan met zwart haar.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij post niet alleen als een zwakzinnige, zo ziet 'ie er ook uit
Voor hoe lang?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al bekend of Veendam nou wel of niet financieel valt te redden?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet het gejank van Top Oss niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |