Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mozy: anaalgeneraal/ kringspiermusketier
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, i7.
Als je er een koopt, doe dan meteen de i7.
En mijn vader zei dat als je bij Mail-a-Mac geheugen besteld(dat is veel goedkoper dan bij Apple) heb je voor 2,5 duizend euro een 27 inch, i7 met 8 gig geheugen.
Tuurlijk, maar aan de andere kant, toen de eerste DDR3 SO-DIMMs werden gebruikt, vielen de prijzen enorm mee. Zelfde als met de SSD's.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
Ik wilde net de deur uit, toen ik een sms'je kreeg dat het college uitviel.
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwaar overpriced, dat ben ik volledig met NG eens.
Kom op, Apple vraagt voor ram in Mac Pro's minstens 3x zoveel als gewone RAM-fabrikanten.
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Congrats, ben je nu gelijk de hele dag vrij?
Argh vieze vuile @*#*@#quote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Succesquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vanmiddag wel even een uurtje bij de dealer zitten en nog even langs het werk hoppen.
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het hier in de sc over seks gaat, ben ik meestal ook pleite
Leg uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Heb ik ook hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben altijd pleite als het over Mac gaat.
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie de sc in het weekend ook zo faal?
Is geen fuck aan met de mensen die er dan zijn.quote:
Idem eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er in het weekend eigenlijk nooit.
Verwend kindquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook, maar mijn computers moet ik zelf dan maar betalen volgens mijn ouders.
En producten van Apple krijg ik voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |